In de krant een artikel net Beatrice de Graaf. Er staat:
Wat was uw boodschap dinsdag op de NAVO-top?
De Graaf: „We bediscussieerden waarom terrorisme in NAVO-verband niet meer als zo’n prominente bedreiging wordt gezien. Vier jaar terug stonden NAVO-toppen nog in het teken van het gevecht tegen Islamitische Staat en andere terroristische groeperingen. Nu staat alles in het teken van Oekraïne.”
Was er dinsdag op de NAVO top een discussie waar zij bij was? Met wie werd er gediscussieerd dan?
Erdee
Re: Erdee
Trump kwam met een delegatie van 1000 man. Dat is een tikje royaal, en niet iedereen zal een eigen kok en een eigen arts hebben meegenomen. Maar van uit alle landen zullen er delegaties met oa beleidsmakers aanwezig zijn geweest. In de zaal mochten ze allemaal 4 man meenemen, maar ik vermoed dat er op de achtergronden dus ook allemaal overleggen zijn geweest. En mogelijk dus zo'n discussiebijeenkomst. Maar goed, dit vul ik zelf in.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 21:27 In de krant een artikel net Beatrice de Graaf. Er staat:
De Graaf: „We bediscussieerden waarom terrorisme in NAVO-verband niet meer als zo’n prominente bedreiging wordt gezien. Vier jaar terug stonden NAVO-toppen nog in het teken van het gevecht tegen Islamitische Staat en andere terroristische groeperingen. Nu staat alles in het teken van Oekraïne.”
Was er dinsdag op de NAVO top een discussie waar zij bij was? Met wie werd er gediscussieerd dan?
Ok. Wel jammer dan dat het artikel verder niet meld in welke context de discussie plaatsvond en met wie en hoe de discussie partners erover dachten.Zita schreef: ↑Gisteren, 22:01Trump kwam met een delegatie van 1000 man. Dat is een tikje royaal, en niet iedereen zal een eigen kok en een eigen arts hebben meegenomen. Maar van uit alle landen zullen er delegaties met oa beleidsmakers aanwezig zijn geweest. In de zaal mochten ze allemaal 4 man meenemen, maar ik vermoed dat er op de achtergronden dus ook allemaal overleggen zijn geweest. En mogelijk dus zo'n discussiebijeenkomst. Maar goed, dit vul ik zelf in.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 21:27 In de krant een artikel net Beatrice de Graaf. Er staat:
Het is inderdaad journalistiek niet helder gedaan. Heeft zij alle regeringsleiders mogen toespreken? De kop in het artikel wekt die suggestie wel en dan blijkt het vervolgens geen verslag, maar een vraaggesprek. Ik voelde me ook op het verkeerde been gezet.