durf ik niet bij jullie mee te eten....jvdg schreef:Nou..., puhh...., zulke simpele bordjes koop ik zowat dagelijks.MarthaMartha schreef:ja Rens, was 'n grapje....

durf ik niet bij jullie mee te eten....jvdg schreef:Nou..., puhh...., zulke simpele bordjes koop ik zowat dagelijks.MarthaMartha schreef:ja Rens, was 'n grapje....
Paoli schreef:Het kost een boel om warm te blijven!
Natural Gas right out of the Canadian Tarsands in northern Alberta.Margriet schreef:Paoli schreef:Het kost een boel om warm te blijven!
Stook je geen hout dan??
Dat hoop ik van ganzer harte mét jou......alleen denk ik om een geheel ándere reden.........albion schreef:
Wat mooi!! Ik ben jaloers. 'k Hoop dat wij ook éen strenge winter krijgen.
Paoli schreef:Maar dat kan toch niet meer aan de dag van vandaag!
Dat geeft meer "global warming" en vergroot onze "carbon footprint".
Wat een vraag zeg!
Margriet schreef:Paoli schreef:Maar dat kan toch niet meer aan de dag van vandaag!
Dat geeft meer "global warming" en vergroot onze "carbon footprint".
Wat een vraag zeg!
Ach, onze schamele cabin heeft niet zoveel nodig...![]()
Is dit jouw huis?Paoli schreef:Natural Gas right out of the Canadian Tarsands in northern Alberta.Margriet schreef:Paoli schreef:Het kost een boel om warm te blijven!
Stook je geen hout dan??
prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.
idd een schitterend huis!!!!! ruilen met m'n seniorenwoninkje????????????????????????MarthaMartha schreef:prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.
dan kom je helemaal niet meer aan schoonmaken toe, Rens!Rens schreef:idd een schitterend huis!!!!! ruilen met m'n seniorenwoninkje????????????????????????MarthaMartha schreef:prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.
MarthaMartha schreef:prachtig!!!Paoli schreef:Ja, gebouwd in 1996.