Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van? [2]
Belgische nog wel...
Zoiets met deze hitte verwerken is wel bewonderenswaardig.
Maar als Jean het niet ruikt en niets aan z'n neus mankeert zal het wel wat anders zijn.
Zoiets met deze hitte verwerken is wel bewonderenswaardig.
Maar als Jean het niet ruikt en niets aan z'n neus mankeert zal het wel wat anders zijn.
- JolandaOudshoorn
Wij hebben in de kerk geen airco. Gewoon de deuren tegenover elkaar openzetten en de buitenwereld kan ook van de dienst meegenieten.Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het was bij ons ook erg warmpjes, heb zelfs mn hoed gelaten voor wat het was, kan je nagaan...JolandaOudshoorn schreef:Wij hebben in de kerk geen airco. Gewoon de deuren tegenover elkaar openzetten en de buitenwereld kan ook van de dienst meegenieten.Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
- MarthaMartha
die neiging had ik ook....gertje schreef:Het was bij ons ook erg warmpjes, heb zelfs mn hoed gelaten voor wat het was, kan je nagaan...JolandaOudshoorn schreef:Wij hebben in de kerk geen airco. Gewoon de deuren tegenover elkaar openzetten en de buitenwereld kan ook van de dienst meegenieten.Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
nou ja, een petje, het voordeel is dat je 'm aan de achterkant van je hoofd kan hangen, waardoor je .... oké voor gek, maar toch koeler zit...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik had laatst een begrafenis op een zeer warme dag en had daarvoor een zwarte rieten zomerhoed aangeschaft. Klein modelletje, met soort ajourgaatjes, heerlijk luchtig, ik voelde hem niet eens. Ik zoek hem ook nog in een ander kleurtje.MarthaMartha schreef:die neiging had ik ook....gertje schreef:
Het was bij ons ook erg warmpjes, heb zelfs mn hoed gelaten voor wat het was, kan je nagaan...
nou ja, een petje, het voordeel is dat je 'm aan de achterkant van je hoofd kan hangen, waardoor je .... oké voor gek, maar toch koeler zit...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Blijf dan ook netjes zitten...Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
-
Ichtus schreef:Blijf dan ook netjes zitten...Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Vis .... jij moet je gedragen.Ichtus schreef:Blijf dan ook netjes zitten...Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....

Ichtus schreef:Blijf dan ook netjes zitten...Auto schreef:Die tik had ik gistermiddag, binnen in de kerkzaal 27-28 graden met luchttoevoer, buiten kerkzaal 32, 33 graden. 3x heen en weer lopen en ja hoor, daar was die gezellige hoofdpijn weer.MarthaMartha schreef: Reden waarom ik met dit weer naar Hoogvliet trek... C1000 is zo koud dat je er ziek van zou worden.... en het ergst is de dreun als je weer buiten komt....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.

Mara schreef:Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.
Maar schrijft desondanks een evenwichtig artikel ! Toch wel een verschil tussen de DWS Roos en de BwP Roos.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik heb het ook gelezen.huisman schreef:Mara schreef:Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.
Maar schrijft desondanks een evenwichtig artikel ! Toch wel een verschil tussen de DWS Roos en de BwP Roos.
Bij iets nieuws is het mogelijk dat ie weer open gaat lees ik..Mara schreef:Ik heb het ook gelezen.huisman schreef:Mara schreef:Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.

Dat lijkt me ook heel logisch...huisman schreef:Mara schreef:Maar betreffende dominee heeft het boek ook niet gelezenhuisman schreef:Gaat mijn lijfblad (Bewaar het pand) eindelijk aandacht geven aan het boek van ds Kort...gaat het topic op slot.
Niet alleen op dit punt, maar op vele punten zijn DWS/BhP verschillend.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«