Gereformeerde Vereniging

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Mijn eerste indruk bij het lijstje kerken is, dat RK en baptisten er niet bij staan en ik denk dat Limosa bedoelt dat de Hervormden, die meegaan met PKN er ook niet bijhoren.
Maar ja, dat moet Limosa maar duidelijk maken.
Dat heeft Limosa nog niet duidelijk gemaakt. Als die er niet bijhoren, sluit je een grote gereformeerde doelgroep uit. Ds. Budding bijv.
Marcel, jij komt ongetwijfeld wel door de ballotage-commisse! :)
Het is graag of niet.
Jelle

Bericht door Jelle »

Marcel moet zeker komen, al was het alleen maar om hem om te halen om hem op de ingeslagen we te doen terugkeren (hahaha) ja hier horen geen smilies thuis maar er mag wel gelachen worden.

[Aangepast op 11/3/04 door Jelle]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Marcel moet zeker komen, al was het alleen maar om hem om te halen om hem op de ingeslagen we te doen terugkeren (hahaha) ja hier horen geen smilies thuis maar er mag wel gelachen worden.

Ik ben me al aan het verdiepen in evangelisatie, Jelle ;) (toch een smailie :D )
Jelle

Bericht door Jelle »

Zo mag ik het graag horen Marcel :u
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Verassend, verfrissend, boeiend. Dit zijn zomaar wat gedachten die naar boven kwam toen ik dit topic las. Het meest verrassende was wel mijn naam te lezen als woordvoerder.

Toch denk ik dat we het moeten doen, laat maar een datum horen.

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik stel voor vrijdag 9 april, bij mij in Gouda, dan kan iedereen daar nog ruimschoots rekening meehouden.

We hebben jou ook als een begaaft spreker mogen ervaren Niek.

limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik stel voor vrijdag 9 april, bij mij in Gouda, dan kan iedereen daar nog ruimschoots rekening meehouden.

We hebben jou ook als een begaaft spreker mogen ervaren Niek.

9 april is Goede Vrijdag
Jelle

Bericht door Jelle »

Klopt, had ik in mijn pocker P nog niet gezien, gaan we een week verder 16 april, maar kan ook op een andere avond hoor, laat men maar wat horen.

lukt ook niet dan heb ik mannanzang in Katwijk.

dan 23 april?

england

Bericht door england »

HEEEE ik wil ook komen, hoor! Ik ben in Nederland beschikbaar vanaf donderdag 13 mei totvrijdag 21 mei...please...
Of zijn baptisten uitgesloten...?
cannabis

Bericht door cannabis »

England

Ben u baptist? Strict baptist?
cannabis

Bericht door cannabis »

Kijk maar uit, England, anders mag jij ook niet meer posten. Sommigen op OSW zijn een beetje xenophobic. En dan beweren ze nog dat ze vol zitten van Christelijke liefde. Je wordt er naar van.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door england
HEEEE ik wil ook komen, hoor! Ik ben in Nederland beschikbaar vanaf donderdag 13 mei totvrijdag 21 mei...please...
Of zijn baptisten uitgesloten...?
Als gereformeerden, die meegaan de PKN in uitgesloten zijn, dan zijn Baptists dat zeker.
england

Bericht door england »

Tuuurlijk wel, Maninne, jij kan alles!

Cannabis, wij zijn gewoon Baptist...geen Strict Baptist gelukkig... En je hebt gelijk, sommigen in Nederland zijn wel eeeerg dol op stickertjes! Het is meestal de eerste vraag: waar kerk je? welk cluppie hoor je bij...? ben je wel zuiver...?

Is het niet veel belangrijker om te kijken waar iemand voor staat dan om te kijken van welk cluppie 'ie lid is? Ik bedoel, ik ken GerGemmers die niet eens in God geloven, maar ja, ze zijn wel lid van het juiste cluppie...

Maar als jullie vinden dat ik een aarts ketter ben...tsja, dan zal ik me daar neer bij moeten leggen... Helpt het dat ik ergens nog een lidmaatschapbewijs van de GerGem heb? Beekbergen nog wel, dus dat kan haaaast niet meer fout gaan, toch...?
Plaats reactie