Het is graag of niet.Oorspronkelijk gepost door PimMarcel, jij komt ongetwijfeld wel door de ballotage-commisse!Oorspronkelijk gepost door LecramDat heeft Limosa nog niet duidelijk gemaakt. Als die er niet bijhoren, sluit je een grote gereformeerde doelgroep uit. Ds. Budding bijv.Oorspronkelijk gepost door Gerrie
Mijn eerste indruk bij het lijstje kerken is, dat RK en baptisten er niet bij staan en ik denk dat Limosa bedoelt dat de Hervormden, die meegaan met PKN er ook niet bijhoren.
Maar ja, dat moet Limosa maar duidelijk maken.![]()
Gereformeerde Vereniging
Ik ben me al aan het verdiepen in evangelisatie, JelleOorspronkelijk gepost door Jelle
Marcel moet zeker komen, al was het alleen maar om hem om te halen om hem op de ingeslagen we te doen terugkeren (hahaha) ja hier horen geen smilies thuis maar er mag wel gelachen worden.
[Aangepast op 11/3/04 door Jelle]

- ndonselaar
- Contacteer:
Verassend, verfrissend, boeiend. Dit zijn zomaar wat gedachten die naar boven kwam toen ik dit topic las. Het meest verrassende was wel mijn naam te lezen als woordvoerder.
Toch denk ik dat we het moeten doen, laat maar een datum horen.
Groeten,
Toch denk ik dat we het moeten doen, laat maar een datum horen.
Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Tuuurlijk wel, Maninne, jij kan alles!
Cannabis, wij zijn gewoon Baptist...geen Strict Baptist gelukkig... En je hebt gelijk, sommigen in Nederland zijn wel eeeerg dol op stickertjes! Het is meestal de eerste vraag: waar kerk je? welk cluppie hoor je bij...? ben je wel zuiver...?
Is het niet veel belangrijker om te kijken waar iemand voor staat dan om te kijken van welk cluppie 'ie lid is? Ik bedoel, ik ken GerGemmers die niet eens in God geloven, maar ja, ze zijn wel lid van het juiste cluppie...
Maar als jullie vinden dat ik een aarts ketter ben...tsja, dan zal ik me daar neer bij moeten leggen... Helpt het dat ik ergens nog een lidmaatschapbewijs van de GerGem heb? Beekbergen nog wel, dus dat kan haaaast niet meer fout gaan, toch...?
Cannabis, wij zijn gewoon Baptist...geen Strict Baptist gelukkig... En je hebt gelijk, sommigen in Nederland zijn wel eeeerg dol op stickertjes! Het is meestal de eerste vraag: waar kerk je? welk cluppie hoor je bij...? ben je wel zuiver...?
Is het niet veel belangrijker om te kijken waar iemand voor staat dan om te kijken van welk cluppie 'ie lid is? Ik bedoel, ik ken GerGemmers die niet eens in God geloven, maar ja, ze zijn wel lid van het juiste cluppie...
Maar als jullie vinden dat ik een aarts ketter ben...tsja, dan zal ik me daar neer bij moeten leggen... Helpt het dat ik ergens nog een lidmaatschapbewijs van de GerGem heb? Beekbergen nog wel, dus dat kan haaaast niet meer fout gaan, toch...?