Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman

freek

Re: Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman

Bericht door freek »

Tiberius schreef:
freek schreef:
Tiberius schreef:Even wat topics opgeschoond, waar het respect jegens ambtsdragers in toenemende mate afnam.
Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'

Trouwens, als je dit onrespectvol vindt, haal het dan bij memento ook weg.
Het is, laat ik het voorzichtig formuleren, een opmerking die reacties op zou kunnen roepen. Wijze reacties of boze reacties. Het eerste type heb ik laten staan, het tweede weggehaald.
Sorry Tiberius, dit is nou zo'n manier van modereren, waarik al meer tegen geageerd heb. Je mag helemaal niks meer zeggen, stel je voor dat je uiterst rechts zere tenen bezorgt ::please
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

freek schreef:
Tiberius schreef:
freek schreef:
Tiberius schreef:Even wat topics opgeschoond, waar het respect jegens ambtsdragers in toenemende mate afnam.
Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'

Het is, laat ik het voorzichtig formuleren, een opmerking die reacties op zou kunnen roepen. Wijze reacties of boze reacties. Het eerste type heb ik laten staan, het tweede weggehaald.
Sorry Tiberius, dit is nou zo'n manier van modereren, waarik al meer tegen geageerd heb. Je mag helemaal niks meer zeggen, stel je voor dat je uiterst rechts zere tenen bezorgt ::please
Ik zie nu pas wat je bedoelt: jouw posting (de eerste, die Memento dus citeert) heb ik onterecht weggehaald. Neem me niet kwalijk. :banghead
freek

Bericht door freek »

Tiberius schreef:
freek schreef:
Tiberius schreef:
freek schreef: Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'

Ik zie nu pas wat je bedoelt: jouw posting (de eerste, die Memento dus citeert) heb ik onterecht weggehaald. Neem me niet kwalijk. :banghead
Ik snapte er al héélemaal niks van :haha
Vooruit, foutje is menselijk, zelfs als je mod bent ;)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
freek

Bericht door freek »

JolandaOudshoorn schreef:Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Ik vond het op school altijd een sympathieke godsdienstleraar. In ieder geval geen doorgezakt figuur.
refo

Bericht door refo »

Over het algemeen zijn intredepreken wel goed. Heel Nederland luistert mee, dus er wordt duidelijk veel werk van gemaakt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

freek schreef:
Erasmiaan schreef:
memento schreef:
freek schreef:Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum
Toch positief, dat er blijkbaar zoveel interesse is in de woorden van een nieuwe predikant. Even aangenomen dat het om het Woord gaat, en niet om de man.
Hoe kan het nou om de man gaan?
Moet ik nou lachen of huilen?
Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Josephus

Bericht door Josephus »

freek schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Ik vond het op school altijd een sympathieke godsdienstleraar. In ieder geval geen doorgezakt figuur.
Aha. Hebben we het hier over organist Herman Krijgsman?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Erasmiaan schreef:Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Ik niet, nee. Maar normaal gesproken gebeurt dat wel, denk ik.
vlinder

Bericht door vlinder »

freek schreef:Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum
Is de censuur regel niet meer van toepassing? Je kunt namelijk niet zeggen dat hier ronddwarrelen nou zo zakelijk is... :?

(of ze moeten de preken gaan verkopen...) :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg

Bericht door jvdg »

Afgewezen schreef:
Erasmiaan schreef:Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Er zijn ook mensen die juist niet voor bepaalde dominees naar de kerk gaan.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jvdg schreef:
Afgewezen schreef:
Er zijn ook mensen die juist niet voor bepaalde dominees naar de kerk gaan.
Maar voor de organist?
refo

Bericht door refo »

Op huisbezoek heb ik gehoord dat alle preken per definitie goed zijn. Als je wat mist, moet je het er maar bijdenken. Als de dominee iets verkeerds zegt moet je er het woordje 'niet' bijdenken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
freek

Bericht door freek »

Josephus schreef:
freek schreef:
Aha. Hebben we het hier over organist Herman Krijgsman?
Dat klopt. Ben benieuwd of ie CD's blijft opnemen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

refo schreef:Op huisbezoek heb ik gehoord dat alle preken per definitie goed zijn. Als je wat mist, moet je het er maar bijdenken. Als de dominee iets verkeerds zegt moet je er het woordje 'niet' bijdenken.
En als je het er mee eens bent? Of kan dat niet?
Gesloten