Motortoertocht voor het goede doel!
Re: Motortoertocht voor het goede doel!
tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed. 

Zojuist even de buurt 'onveilig' gemaakt met mijn eerste motorritje. Dat was ff lekker zeg. Klein tikkie gas en je haalt drie/vier auto's in. Dat belooft een mooie zomer!!
Is geen uitlachen hoor! Vind het gewoon een rake opmerking...Lassie schreef:tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed.

Het gaat hier niet om 1 motor die langs komen, en ik denk dat ze de MAC-ritten (puzzelritten) ook niet altijd in dank afnemen.Duuk schreef:
Je rijdt met de motor op een OPENBARE weg en betaalt gewoon motorrijtuigenbelasting. Zolang je je aan de regels houdt kan je daar op rijden. Vreemd is dat mensen beginnen te klagen zodra er een motor langsrijdt. Automobilisten krijgen geen commentaar.
Men moet elkaar gewoon de vrijheid gunnen en niet zeuren.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Me tooMister schreef:Is geen uitlachen hoor! Vind het gewoon een rake opmerking...Lassie schreef:tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed.

Maar misschien is eppo te helpen met een fluisterbrommer?
Of is het misschien 'eppe'?jvdg schreef:Me tooMister schreef:Is geen uitlachen hoor! Vind het gewoon een rake opmerking...Lassie schreef:tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed.![]()
Dit is er eentje: gewoon electrisch! Maar dan krijg je weer gezeur dat ze de hele dag wheelies maken, motorrijdersjvdg schreef:Me tooMister schreef:Is geen uitlachen hoor! Vind het gewoon een rake opmerking...Lassie schreef:tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed.![]()

Duuk schreef:Dit is er eentje: gewoon electrisch! Maar dan krijg je weer gezeur dat ze de hele dag wheelies maken, motorrijdersjvdg schreef:Me tooMister schreef:Is geen uitlachen hoor! Vind het gewoon een rake opmerking...Lassie schreef:tsja... ken de bijbel niet zo heel erg goed.![]()
Maar misschien is eppo te helpen met een fluisterbrommer?![]()
Wat een kinderachtig gedrag, sorry hoor. Mag ieder een zijn mening weergeven zonder dat men bang moet zijn dat er op lange tenen getrapt wordt per ongeluk?
Sorry dat je geen gevoel van humor hebt. Ik zal het niet meer doen.albion schreef:Duuk schreef:Dit is er eentje: gewoon electrisch! Maar dan krijg je weer gezeur dat ze de hele dag wheelies maken, motorrijdersjvdg schreef:
Me too![]()
Maar misschien is eppo te helpen met een fluisterbrommer?![]()
Wat een kinderachtig gedrag, sorry hoor. Mag ieder een zijn mening weergeven zonder dat men bang moet zijn dat er op lange tenen getrapt wordt per ongeluk?
Probeer het gewoon nog een keer.fluitje schreef:Maar om weer even on-topic te komen.
Een RF-motortoertocht? En ook dan kunnen we een goed doel nemen natuurlijk?
Zijn er dan genoeg deelnemers?
Lassie en haar man doen zeker mee.
Nog meer liefhebbers om te laten zien dat refo-motorrijders normale weggebruikers zijn die kunnen genieten van natuur en motorrijden?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
tja, we hebben geen motor.. anders deden we beslist meefluitje schreef:Probeer het gewoon nog een keer.fluitje schreef:Maar om weer even on-topic te komen.
Een RF-motortoertocht? En ook dan kunnen we een goed doel nemen natuurlijk?
Zijn er dan genoeg deelnemers?
Lassie en haar man doen zeker mee.
Nog meer liefhebbers om te laten zien dat refo-motorrijders normale weggebruikers zijn die kunnen genieten van natuur en motorrijden?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
M'n meissie heeft een electrische fiets.
Telt dat ook mee?
Telt dat ook mee?
Als die maar fluisterstil is, anders gaan de mensen klagenjvdg schreef:M'n meissie heeft een electrische fiets.
Telt dat ook mee?
Ik zal mijn man dit laten lezen.
Albion schreef: Wat een kinderachtig gedrag, sorry hoor. Mag ieder een zijn mening weergeven zonder dat men bang moet zijn dat er op lange tenen getrapt wordt per ongeluk?
Ach, het is net wat je onder humor verstaat.... humor vind ik leuk, maar niet ten koste van een ander.Duuk schreef: Sorry dat je geen gevoel van humor hebt. Ik zal het niet meer doen.