Lees even de startposting.Medereiziger schreef:Misschien kun je optie 3 en 4 nog even aanpassen, die kloppen namelijk niet.
POLL: Schepping of evolutie
Re: POLL: Schepping of evolutie
-
Als mijn optie er niet tussenzit, stem dan niet?Tiberius schreef:Lees even de startposting.Medereiziger schreef:Misschien kun je optie 3 en 4 nog even aanpassen, die kloppen namelijk niet.

The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Ja, ik heb ook wel gemeld dat als er geen logisch antwoord bijzit dat het dan lastig stemmen is.
Lijkt mij logisch. Ik denk niet dat de aarde in precies 6 dagen geschapen is, maar mijn antwoord staat er niet bij.Tiberius schreef:Even terug on-topic: het doet me toch wel deugd, dat meer dan 3/4 van de forummers stemt voor optie 1: schepping in 6 dagen van 24 uur.
- Bonny
- Contacteer:
Vervang On the Origin of Species eens door Bijbel, dan heb je een hele discussie.Cumulus schreef:Volgens mij wel, dat is namelijk wel het doel van de auteur. Overigens slaat Darwin op verschillende plaatsen in het boek de plank mis. Maar ondertussen is de wetenschap natuurlijk ook 150 jaar verder. Darwin ging ervanuit dat evolutie gelijdelijk verloopt en altijd met de zelfde snelheid. Zolas we nu weten verloopt evolutie juist met sprongen en soms langzaam en soms zeer snel.Bonny schreef:Men moet On the Origin of Species van Darwin niet letterlijk gaan interpreteren.![]()
Cichliden in het victoriameer werden bijna uitgeroeid toen daar 50 jaar geleden mijlbaars werd uitgezet. We hebben kunnen zien dat in 50 jaar compleet nieuwe soorten en soorten die sterk zijn aangepast in 50 jaar zijn ontstaan.
Zo zie je die Darwin zat er ook wel eens naast.
The Groom's still waiting at the altar
Waarom zou je die 2 titels omdraaien?
- Bonny
- Contacteer:
Omdat er van de Bijbel vaak gezegd wordt: niet letterlijk gebeurd! Ik vond het wel geinig om Darwins boek zo neer te zetten.Cumulus schreef:Waarom zou je die 2 titels omdraaien?

The Groom's still waiting at the altar
Ach so.