Wat is een I-IV-V schema ?wim schreef:Geweldig. Gewoon alle psalmen in het I-IV-V schema persen (of ze willen of niet).
,,Verhouding muziek en preek zoek''
Re: ,,Verhouding muziek en preek zoek''
http://www.studybass.com/lessons/harmon ... -V-chords/Herman schreef:Wat is een I-IV-V schema ?wim schreef:Geweldig. Gewoon alle psalmen in het I-IV-V schema persen (of ze willen of niet).
~~Soli Deo Gloria~~
Ik hoorde dat deze kerk alweer te klein is????????freek schreef:Wauw!! Welke kerk is dat?

De dominee is wel beter te zien dan in de vorige kerk (wordt er gezegd)
Laatst gewijzigd door albion op 17 dec 2008, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
De dominee? ik zie de preekstoel niet eens.albion schreef:Ik hoorde dat deze kerk alweer te klein is????????freek schreef:Wauw!! Welke kerk is dat?

Jongere schreef:De dominee? ik zie de preekstoel niet eens.albion schreef:Ik hoorde dat deze kerk alweer te klein is????????freek schreef:Wauw!! Welke kerk is dat?

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus, heb je deze foto zelf gemaakt en gemonteerd?Hendrikus schreef:
Zie hier derde fotoartistiek schreef: Hendrikus, heb je deze foto zelf gemaakt en gemonteerd?
Hendrikus schreef:Jongere schreef:De dominee? ik zie de preekstoel niet eens.albion schreef:Ik hoorde dat deze kerk alweer te klein is????????freek schreef:Wauw!! Welke kerk is dat?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
je zult er maar moeten preken zeg.. wat zal je het dan helemaal benauwd hebben.. zooooveel zielen....
[/quote]

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat bizar..albion schreef:Ik hoorde dat deze kerk alweer te klein is????????freek schreef:Wauw!! Welke kerk is dat?
dan moeten ze gewoon een deelgemeente maken..
maar ja, dat wil men niet.. want ja...
zooo weinig dominees..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.
Maar we discussieren over deze kerk nu al in 3 topics ofzo. Laten we hier weer on-topic gaan.
Maar we discussieren over deze kerk nu al in 3 topics ofzo. Laten we hier weer on-topic gaan.
Jongere schreef:Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.

we hadden afgelopen zondag een mooie preek, over "Want een Kind is ons geboren", na de dienst werd er een toepasselijk lied gespeeld ( ik dacht nog, dat is wel mooi nu ja, maar ben t echt even vergeten welke het was

Kijk maar naar de link: komt gewoon uit ons aller RefDagartistiek schreef:Hendrikus schreef:Hendrikus, heb je deze foto zelf gemaakt en gemonteerd?

~~Soli Deo Gloria~~