Wat een leuke, positieve naamAnnemarie schreef:Hallo,
Ik ben Annemarie Blijleven. En hoop hier veel (af) te leren![]()
Groetjes!

Toevallig ook nog familie in Terneuzen wonen?

Wat een leuke, positieve naamAnnemarie schreef:Hallo,
Ik ben Annemarie Blijleven. En hoop hier veel (af) te leren![]()
Groetjes!
en hij chat met pilootjes?Neeltje Jans schreef:Hallo
Ik ben Neeltje Jans, vraag me niet waar ik die naam vandaan heb, die kwam me zomaar eens binnenvallen toen ik me aanmeldde op een forum, dus koos ik die maar.
Ben getrouwd, 4 kinderen, werk fulltime, man is huisman.
Voorlopig genoeg info
ik denk dat Edward denkt dat jij de vrouw van huisman (de naam van een rf er) bent.Neeltje Jans schreef:die snap ik niet??
Nee ik geloof niet dat jij mijn vrouw bent (en aan meerwijverij doen wij hier nietNeeltje Jans schreef:Ik geloof niet dat mijn man hier op het forum zitOf ik moet hem wel heel slecht kennen
Huisman is para-abnormaal begaaft en heeft heel vaak contact met hogere sferen.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Ik heb niet het hele forum doorgelezen, dat gaat me ook niet lukken![]()
Auto schreef:Huisman is para-abnormaal begaaft en heeft heel vaak contact met hogere sferen.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes
Je hoeft alleen mijn 4717 berichten te lezen....zeer onderhoudend en stichtend..veel leesplezier.Neeltje Jans schreef:Maar nu ben ik wel benieuwd wat er bedoelt wordt met chatten met pilootjes