spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
De andere kant van je kantoordeur inspecteren, bedoel je?MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Jakkie, ik zou iets leukers bedenken.....
Tiberius schreef:De andere kant van je kantoordeur inspecteren, bedoel je?MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
borduren wel, maar dan bloemen en leuke taferelen..... geen spinnen... brrrrjudith schreef:Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Dus.
Maargoed, smaken verschillen.
MarthaMartha schreef:borduren wel, maar dan bloemen en leuke taferelen..... geen spinnen... brrrrjudith schreef:Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Dus.
Maargoed, smaken verschillen.
Heej, das ook mijn hobby. Hoe vaak train jij in de week?MarthaMartha schreef:'k heb een nieuwe hobby ontwikkeld....
knuffelen
Muziek, spinnen en borduren! Je spint wol, maak je dan ook iets van die wol of is het voor de verkoop?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Marnix schreef:Mijn niet serieuze openingszin als ik een melige bui had was:
Hoi, ik ben Marnix en mijn hobby's zijn winkelen en paardrijden. Deed het altijd goed bij de dames