Rens schreef:albion schreef:Dat zegt dus niet veel, Rens

wat mag dan de puur feitelijke reden zijn dat de RO zou moeten worden afgewezen?
alleen maar omdat ze bang zijn dat de RO "af gaat glijden" naar een EO-niveau oid?
laten ze vanuit de puur reformatorische hoek dan maar hun verantwoordelijkheid nemen en een dikke vinger in de pap nemen (als het maar niet gaat uitdraaien op het uitzenden van alleen maar psalmen op hele noten én orgelgepriegel.....) ohhh neee. de GG is zéér tégen internet he....tja dat maakt het al een stuk lastiger, maar nog geen reden om de RO af te wijzen op geheel ándere gronden.
Er zijn sommige mensen die heel radicaal zijn. Niet alleen tegen internet, maar ook tegen tv en radio, tegen dvd's. En soms verlang ik er wel eens naar terug, want wat een rust was daar.
Geen ruzie wie er zo nodig achter de comp. moet, naar welke zender er geluisterd moet worden, welke dvd er gedraaid moet worden etc.
Soms kom ik nog wel eens bij mensen die dit allemaal niet hebben, maar tevreden zijn met wat ze hebben en niets missen, niet gehaast leven...
Als er geen RO is zijn er nog zoveel andere mogelijkheden. Jij luistert net zo makkelijk naar Radio 2 of een andere zender of je luistert naar EO of je zet een cd op, waarom niet?
Wat is de meerwaarde van RO?? Ik mis het zelf niet omdat ik bijna nooit naar de radio luister, alleen naar het nieuws (als ik er aan denk, en als er iets actueels is)