Brrr. Veluwe, Zeeland. Best mooi voor een paar daagjes maar dan zou ik me wel gaan vervelen. Sowieso, ik ben afgelopen maanden minimaal 10x in Zeeland geweest in in 20 minuten fietsen ben ik op de Veluwe.
Als ik op vakantie ga, ga ik liever naar het buitenland. Andere taal, andere cultuur, andere natuur. Die 3 dingen geven me altijd wel wat meer een vakantiegevoel. Sommige mensen zullen zeggen: Ja, maar Nederland is zo mooi. Dat klopt ook... maar ik woon in Nederland, ik kan op een vrije dag zo ergens naar toe en dat gaan bekijken, een weekend of midweek naar de Veluwe, Zeeland, de Waddeneilanden of waar dan ook heen. Als ik wat langer vrij heb ga ik dan liever ook echt wat verder weg, naar plaatsen waar je wat minder vaak kan komen. Dit jaar dus het Gardameer. Optie 1 was Karinthie, maar daar waren bijna alle stacaravens / chalets al volgeboekt. Dus werd het Italie. Nog nooit geweest, dus het lijkt me erg leuk. Lekker zwemmen, wandelen in het heuvelachtige gebied, Verona, Brescia en Milaan bezoeken, een dagje naar de Italiaanse Alpen (bergen tot 3600 meter, hmmm). Dat vind ik toch echt 10x leuker dan Nederland