Zomervakantie 2008

Andrea

Re: Zomervakantie 2008

Bericht door Andrea »

Wilma van den Berg schreef:
Ariene schreef:Camping geboekt in Denemarken voor de voorjaarsvakantie

In de zomer gaan we naar Karinthië
We boeken niet, zien wel waar een plekje vrij is, we hebben
tenslotte ons huisje bij ons...

Hier ons plekje van verleden jaar
Afbeelding
't Blijft leuk :yahoo
:bobo :bobo :bobo
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

jan03 schreef:
Gijs83 schreef:
judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
:)
Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o. :yahoo ).
Jammer Gijs :? , dat je zo over de mooiste provincie van het land denkt.. :barbare
Smaken verschillen toch :quoi
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:
jan03 schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
:)

Jammer Gijs :? , dat je zo over de mooiste provincie van het land denkt.. :barbare
Smaken verschillen toch :quoi
[/quote]
(gelukkig wel )ja!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gian

Bericht door Gian »

Erasmiaan schreef:CP
Center Parks?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Wij zijn er nog niet uit...

Noorwegen staat hoog op mijn lijstje. Tsjechië, Oostenrijk, Zwitserland en Ierland eigenlijk ook.
De absolute nr. 1 lijkt me toch om met een camper door de Rockey Mountains te trekken... :)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Mister schreef:Wij zijn er nog niet uit...

Noorwegen staat hoog op mijn lijstje. Tsjechië, Oostenrijk, Zwitserland en Ierland eigenlijk ook.
De absolute nr. 1 lijkt me toch om met een camper door de Rockey Mountains te trekken... :)
Oké... laat dan je vrouw maar beslissen,......... :? :? :?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

Brrr. Veluwe, Zeeland. Best mooi voor een paar daagjes maar dan zou ik me wel gaan vervelen. Sowieso, ik ben afgelopen maanden minimaal 10x in Zeeland geweest in in 20 minuten fietsen ben ik op de Veluwe.

Als ik op vakantie ga, ga ik liever naar het buitenland. Andere taal, andere cultuur, andere natuur. Die 3 dingen geven me altijd wel wat meer een vakantiegevoel. Sommige mensen zullen zeggen: Ja, maar Nederland is zo mooi. Dat klopt ook... maar ik woon in Nederland, ik kan op een vrije dag zo ergens naar toe en dat gaan bekijken, een weekend of midweek naar de Veluwe, Zeeland, de Waddeneilanden of waar dan ook heen. Als ik wat langer vrij heb ga ik dan liever ook echt wat verder weg, naar plaatsen waar je wat minder vaak kan komen. Dit jaar dus het Gardameer. Optie 1 was Karinthie, maar daar waren bijna alle stacaravens / chalets al volgeboekt. Dus werd het Italie. Nog nooit geweest, dus het lijkt me erg leuk. Lekker zwemmen, wandelen in het heuvelachtige gebied, Verona, Brescia en Milaan bezoeken, een dagje naar de Italiaanse Alpen (bergen tot 3600 meter, hmmm). Dat vind ik toch echt 10x leuker dan Nederland :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët

Bericht door henriët »

Marnix schreef:Brrr. Veluwe, Zeeland. Best mooi voor een paar daagjes maar dan zou ik me wel gaan vervelen. Sowieso, ik ben afgelopen maanden minimaal 10x in Zeeland geweest in in 20 minuten fietsen ben ik op de Veluwe.

Als ik op vakantie ga, ga ik liever naar het buitenland. Andere taal, andere cultuur, andere natuur. Die 3 dingen geven me altijd wel wat meer een vakantiegevoel. Sommige mensen zullen zeggen: Ja, maar Nederland is zo mooi. Dat klopt ook... maar ik woon in Nederland, ik kan op een vrije dag zo ergens naar toe en dat gaan bekijken, een weekend of midweek naar de Veluwe, Zeeland, de Waddeneilanden of waar dan ook heen. Als ik wat langer vrij heb ga ik dan liever ook echt wat verder weg, naar plaatsen waar je wat minder vaak kan komen. Dit jaar dus het Gardameer. Optie 1 was Karinthie, maar daar waren bijna alle stacaravens / chalets al volgeboekt. Dus werd het Italie. Nog nooit geweest, dus het lijkt me erg leuk. Lekker zwemmen, wandelen in het heuvelachtige gebied, Verona, Brescia en Milaan bezoeken, een dagje naar de Italiaanse Alpen (bergen tot 3600 meter, hmmm). Dat vind ik toch echt 10x leuker dan Nederland :)
Ik kan je wel begrijpen hoor, wij hadden ook een voorkeur voor bijv. Zwitserland, maar met kinderen lekker dichtbij op een camping.. heerlijk. Nb we wonen heel het jaar in Zeeland en gaan zelfs in Zeeland op vakantie, heerlijk toch, kunnen we nu al de weekenden en vrije dagen gaan genieten:)
Misschien als de kinderen groot zijn, dat we onze blik weer gaan verruimen:)
Maar voor nu zijn we zeer tevreden en hebben we tussen de zandkastelen of wat dan ook, een heerlijk vakantie gevoel:) Wat denk je, heerlijk koffie drinken in de natuur voor je caravan en de kids lekker aan t knutselen, genieten toch!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ach ja, vakantie. Vakantie is maar wat je er zelf van maakt. Het hangt ook een beetje van het gezelschap waarmee je op vakantie gaat. Als je jong en alleen bent dan is het leuk om "verre" reizen te maken, andere culturen te proeven, etc. Als je kinderen hebt heb je vaak juist wel de behoefte om iets "vertrouwds" te bezoeken. En de taal moet niet een al te grote barierre zijn. Echt kleine kinderen hebben alleen water en zand nodig en een huismoeder vaak alleen maar een andere omgeving. Maar nogmaals, je moet er zelf wat van maken, of je nu naar Tuinesie gaat of Tunesie!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

henriët schreef:
Marnix schreef:Brrr. Veluwe, Zeeland. Best mooi voor een paar daagjes maar dan zou ik me wel gaan vervelen. Sowieso, ik ben afgelopen maanden minimaal 10x in Zeeland geweest in in 20 minuten fietsen ben ik op de Veluwe.

Ik kan je wel begrijpen hoor, wij hadden ook een voorkeur voor bijv. Zwitserland, maar met kinderen lekker dichtbij op een camping.. heerlijk. Nb we wonen heel het jaar in Zeeland en gaan zelfs in Zeeland op vakantie, heerlijk toch, kunnen we nu al de weekenden en vrije dagen gaan genieten:)
Misschien als de kinderen groot zijn, dat we onze blik weer gaan verruimen:)
Maar voor nu zijn we zeer tevreden en hebben we tussen de zandkastelen of wat dan ook, een heerlijk vakantie gevoel:) Wat denk je, heerlijk koffie drinken in de natuur voor je caravan en de kids lekker aan t knutselen, genieten toch!
Ik wilde mijn mening ook niet opleggen, alleen mijn persoonlijke mening toelichten. Als jij daar tevreden bent en geniet, wie ben ik dan om je op andere gedachten te brengen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Billy

Bericht door Billy »

:OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :oops :oops :oops :oops :oops :oops :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :foufou :foufou :foufou :foufou :foufou

SCHOOLZICHT 3 weken !!!!

ps let nu goed op de reacties die komen .............
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
caprice

Bericht door caprice »

Billy schreef::OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :OO3 :oops :oops :oops :oops :oops :oops :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :foufou :foufou :foufou :foufou :foufou

SCHOOLZICHT 3 weken !!!!

ps let nu goed op de reacties die komen .............
Leuk :)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
monique

Bericht door monique »

vlinder schreef:Hebben jullie al iets geboekt? Zo ja, waarheen?
In dit topic om met elkaar mee te denken over wat je beslist gezien moet hebben op die ene vakantiebestemming!

Wij hopen naar Italië te gaan. Heb er erg zin in. Iemand wel eens geweest? Wat moeten we beslist gaan zien?

Uiteraard geldt voor alle dat D.V. enzo.... :super
oooww leuk
ik wou dat ik ook eens op vakantie gaa
nog nooit gewest en ik hoor van zoveel ow het is zo leuk
ik wil ook eens :ouin :langue
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
mentos

Bericht door mentos »

oooww leuk
Je gaat toch ook? Naar Engeland?!
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
monique

Bericht door monique »

mentos schreef:
oooww leuk
Je gaat toch ook? Naar Engeland?!
ow jah das waar :nananere :yahoo met juudje
maar niet met mn ouders ofzo
herinner je gister