Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Vind het soms gewoon effe leuk om er wat gezelligs van te maken...
En Tib had een posting verwijderd die vlgs hem off topic was, maar geen leuke smiley hoor!
En Tib had een posting verwijderd die vlgs hem off topic was, maar geen leuke smiley hoor!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
schei uit, ik zat midden op de middag nog op een spaans terras in de zon te soezen bij een temperatuur van minstens 23 graden - en dan kom je weer hier in Nederland terug, regen, wind - én koud zeg....albion schreef:geniet maar fijn van het mooie weer, want hier komt zaterdag een westerstorm opsteken, zegt men

dat valt dan dubbel tegen vind je niet?Hendrikus schreef:schei uit, ik zat midden op de middag nog op een spaans terras in de zon te soezen bij een temperatuur van minstens 23 graden - en dan kom je weer hier in Nederland terug, regen, wind - én koud zeg....albion schreef:geniet maar fijn van het mooie weer, want hier komt zaterdag een westerstorm opsteken, zegt men![]()
![]()

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
aiaiaiai.... ik heb met je te doen.........Hendrikus schreef:schei uit, ik zat midden op de middag nog op een spaans terras in de zon te soezen bij een temperatuur van minstens 23 graden - en dan kom je weer hier in Nederland terug, regen, wind - én koud zeg....albion schreef:geniet maar fijn van het mooie weer, want hier komt zaterdag een westerstorm opsteken, zegt men![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
heel veel....
a) huishouden
b) pedicuren
c) schoolwerk nakijken
daarna beloofd dat ik mee zou gaan om te luisteren naar het mannenkoor
a) huishouden
b) pedicuren
c) schoolwerk nakijken

daarna beloofd dat ik mee zou gaan om te luisteren naar het mannenkoor
Laatst gewijzigd door albion op 01 mar 2008, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrikus schreef:schei uit, ik zat midden op de middag nog op een spaans terras in de zon te soezen bij een temperatuur van minstens 23 graden - en dan kom je weer hier in Nederland terug, regen, wind - én koud zeg....albion schreef:geniet maar fijn van het mooie weer, want hier komt zaterdag een westerstorm opsteken, zegt men![]()
![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
héél weinig, op het schoonborstelen van het tapijt in de slaapkamer na..............maar daar ben ik ook in een klein half uur mee klaar.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens schreef:héél weinig, op het schoonborstelen van het tapijt in de slaapkamer na..............maar daar ben ik ook in een klein half uur mee klaar.........
'k wou dat ik dat kon zeggen.
ik ga gauw aan de slag. Een hele prettige

zondag.
Voorlopig is refoforum niet aan de orde

k hoop wehnug 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Wilma van den Berg
Teveel om op te noemen 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
en rf-mm te gelijk?Ariene schreef:ik sta te
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Elke keer als ik wat af heb mag ik effe kijken van mezelf...JolandaOudshoorn schreef:en rf-mm te gelijk?Ariene schreef:ik sta te

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
-
Dan moet je zakdoeken gaan strijken!Ariene schreef:Elke keer als ik wat af heb mag ik effe kijken van mezelf...JolandaOudshoorn schreef:en rf-mm te gelijk?Ariene schreef:ik sta te
Kan je wat vaker kijken!

Alleen loop je wel het gevaar dat je dan het "heen en weer" krijgt.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
nogsteeds wachten. En straks nog even met mn moeder de stad in (*als k nie opgeroepen word)