De Meeting!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Memento, ik kom niet om een boom met je op te zetten, dus je bent veilig....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
Ik durf nog niet zo goed met d'n otomobiel alleen wat langere afstanden af te leggen.memento schreef:Nu de andere mods nog zien over halen! :mrgreen:
Mijn vrouw is nog te zwak om me te begeleiden.
Desnoods kan ik een chauffeur inhuren.
De cardioloog en arts verbieden mij vooralsnog dingen te doen die "prikkels" afgeven. (Nou, dan mot je niet naar een meeting van het RF :mrgreen: :mrgreen: )Alléén een stiekem, incognito onder pseudoniem af te leggen bezoek aan de meeting zou dan nog lukken.
Tenzij er nog motieven zijn die de bovenstaande anti's neutraliseren, zal ik (helaas weer niet) aanwezig kunnen zijn.
Ik weet niet of jullie daar veel aan hebben, maar in gedachten ben ik bij jullie!!!!!!!
-
Misschien wil Afgewezen die discussie achteraf dan op het forum zetten, dan kunnen de niet-komers zoals ik (helaas zou ik bijna zeggen) ook meelezen.memento schreef:Een theologische discussie klinkt al stukken aantrekkelijker dan spelletjes spelen :mrgreen:Afgewezen schreef:Beloof hem een theologische discussie...vlinder schreef:Hmm hij houd van truffels hihi.
Hij zit een beetje met tijdsdruk van zijn studie....
misschien kun je wat voor hem leren.. :mrgreen:
Mooi trouwens, Memento dat jij het hebt over 'spelletjes spelen'. Daaruit zie ik dat je al aardig thuisraakt in het Hebreeuws. (Vergelijk 'worstelingen geworsteld' en 'een droom gedroomd', enzovoort.)
Zonderling
misschien hebben ze laptops bij zich en kan je alsnog met elkaar praten :mrgreen:jvdg schreef:Ik durf nog niet zo goed met d'n otomobiel alleen wat langere afstanden af te leggen.memento schreef:Nu de andere mods nog zien over halen! :mrgreen:
De cardioloog en arts verbieden mij vooralsnog dingen te doen die "prikkels" afgeven. (Nou, dan mot je niet naar een meeting van het RF :mrgreen: :mrgreen: )Alléén een stiekem, incognito onder pseudoniem af te leggen bezoek aan de meeting zou dan nog lukken.
Tenzij er nog motieven zijn die de bovenstaande anti's neutraliseren, zal ik (helaas weer niet) aanwezig kunnen zijn.
Ik weet niet of jullie daar veel aan hebben, maar in gedachten ben ik bij jullie!!!!!!!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
jullie zijn geweldig.memento schreef:Vlinder en ik hopen ook te komen. Als er mooie dingen als theologische discussies in het vooruitzicht gesteld worden, kunnen we natuurlijk niet wegblijven...
Nu de andere mods nog zien over halen! :mrgreen:
waarover wil je discussiëren?
(kan ik me vast inlezen :mrgreen: )
- MarthaMartha
en als we nu eens vervoer voor je regelen?jvdg schreef:Ik durf nog niet zo goed met d'n otomobiel alleen wat langere afstanden af te leggen.memento schreef:Nu de andere mods nog zien over halen! :mrgreen:
je woont in Sliedrecht?
Arrrggh!!!! :x :xZonderling schreef:Misschien wil Afgewezen die discussie achteraf dan op het forum zetten, dan kunnen de niet-komers zoals ik (helaas zou ik bijna zeggen) ook meelezen.memento schreef:Een theologische discussie klinkt al stukken aantrekkelijker dan spelletjes spelen :mrgreen:Afgewezen schreef:Beloof hem een theologische discussie...vlinder schreef:Hmm hij houd van truffels hihi.
Hij zit een beetje met tijdsdruk van zijn studie....
misschien kun je wat voor hem leren.. :mrgreen:
Mooi trouwens, Memento dat jij het hebt over 'spelletjes spelen'. Daaruit zie ik dat je al aardig thuisraakt in het Hebreeuws. (Vergelijk 'worstelingen geworsteld' en 'een droom gedroomd', enzovoort.)![]()
Zonderling
Nou moet ik voor straf notuleren. :shock: :shock:
- JolandaOudshoorn
Het is niet rot bedoeld,maar ik weet niet zeker of ik kan komen. Vandaag voor het eerst een stukje langer gereden dan het ritje naar de supermarkt bij ons op het dorp en ik heb gemerkt dat het best een belasting is voor mijn bekken. Het hangt er dus vanaf hoe ik me voel. Maar aangezien ik mentos min of meer belooft heb dat ze mag meerijden, ga ik er wel voor. Deze mededeling is dus om evt. erge teleurstelling te voorkomen als ik dus as zaterdag niet op kom dagen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Ai.... alle begrip natuurlijk, maar ik zou het héél erg jammer vinden!JolandaOudshoorn schreef:Het is niet rot bedoeld,maar ik weet niet zeker of ik kan komen. Vandaag voor het eerst een stukje langer gereden dan het ritje naar de supermarkt bij ons op het dorp en ik heb gemerkt dat het best een belasting is voor mijn bekken. Het hangt er dus vanaf hoe ik me voel. Maar aangezien ik mentos min of meer belooft heb dat ze mag meerijden, ga ik er wel voor. Deze mededeling is dus om evt. erge teleurstelling te voorkomen als ik dus as zaterdag niet op kom dagen.
kun je niks beters verzinnen voor een gezellig samenzijn als een meeting dan een theologische discussie? :shock:memento schreef:Als er mooie dingen als theologische discussies in het vooruitzicht gesteld worden...........
kún je soms niet zonder die loodzware dingen?

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Haha, het is meer dat ik een gruwelijke hekel aan spelletjes heb...Rens schreef:kun je niks beters verzinnen voor een gezellig samenzijn als een meeting dan een theologische discussie? :shock:memento schreef:Als er mooie dingen als theologische discussies in het vooruitzicht gesteld worden...........
niet echt zómaar een spelletje maar meer een "weetjes weten"-spel zou toch wel kunnen? zo met die "oh ja"-vragen/antwoordenmemento schreef:Haha, het is meer dat ik een gruwelijke hekel aan spelletjes heb...Rens schreef:kun je niks beters verzinnen voor een gezellig samenzijn als een meeting dan een theologische discussie? :shock:memento schreef:Als er mooie dingen als theologische discussies in het vooruitzicht gesteld worden...........
Moderatorbericht:
Dit vind ik nou een geweldige posting.MarthaMartha schreef:en als we nu eens vervoer voor je regelen?jvdg schreef:Ik durf nog niet zo goed met d'n otomobiel alleen wat langere afstanden af te leggen.memento schreef:Nu de andere mods nog zien over halen! :mrgreen:
je woont in Sliedrecht?
Ik wil daar best over nadenken.
Dan rest nog één , niet te onderschatten probleem.
Er zijn liefhebbers voor disputen, er zijn liefhebbers voor spelletjes, er zijn liefhebbers van het vullen der buiken en er zijn nieuwsgierigen.
Problemen van Jan zijn: 1) Heb geen affectie voor spelletjes; 2) Discussieren doe ik het liefst met mensen wiens achtergrond ik ken
3) Van nieuwsgierige mensen heb ik een afkeer. 4) Over het vullen der buiken heb ik in de onderhavige topics geen positieve zaken gelezen.
Saldeer ik deze "analyse" dan moeten we om enige mate van succes te behalen uitwijken naar een uitbater van een haute cuisine.
Wie meldt zich voor de theologisch geïnspireerde tafelrede?
Bij voorkeur iemand die ook de spelverlangers onder ons kan entertainen.
Ik hoop natuurlijk dat je komt, maar doe het alsjeblieft niet omdat ik anders iets anders moet regelen!!JolandaOudshoorn schreef:Het is niet rot bedoeld,maar ik weet niet zeker of ik kan komen. Vandaag voor het eerst een stukje langer gereden dan het ritje naar de supermarkt bij ons op het dorp en ik heb gemerkt dat het best een belasting is voor mijn bekken. Het hangt er dus vanaf hoe ik me voel. Maar aangezien ik mentos min of meer belooft heb dat ze mag meerijden, ga ik er wel voor. Deze mededeling is dus om evt. erge teleurstelling te voorkomen als ik dus as zaterdag niet op kom dagen.