Urk beroept een predikant.

Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

elbert schreef: Hmm, als je even de plaatselijke krant doorbladert, dan is er veel van de boze buitenwereld te vinden, te beginnen met de vechtpartijen en openbare dronkenschap in het weekend bij de uitgaansgelegenheden.
Zoiets gebeurt buiten Urk nu nooit hè... :mrgreen:
Kom op zeg: vechtpartijen en openbare dronkenschap, waar is dat nu niet de orde van het weekend?
jan03

Bericht door jan03 »

Mister schreef:
rekcor schreef:Ik blijf me verbazen over dit topic. Wie vindt dit nu interessant? Oh, jullie... :wink:
Slotje erop!
Helemaal mee eens!!! Ik heb me hier altijd al over verbaasd. Zet het gewoon in de andere topic die over het beroepingswerk gaat!
Unionist

Bericht door Unionist »

In de andere topic staat juist dat je een nieuw topic moet openen om te discussieren over beroepingswerk.

Maar waarom zou er een slotje opmoeten? Omdat je het geen leuk topic vind? Omdat de forumregels geschonden worden?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
HHKtE

Bericht door HHKtE »

Het beroep van Ds.de Koeyer van de Bron gaat pas in op 9 of 10 juni ivm studieverlof
rekcor

Bericht door rekcor »

HHKtE schreef:Het beroep van Ds.de Koeyer van de Bron gaat pas in op 9 of 10 juni ivm studieverlof
Bedankt, nu kunnen we weer rustig slapen :wink:
HHKtE

Bericht door HHKtE »

De Geref.Gem in Ned op Urk(Menorahkerk) heeft een beroep uitgebracht op Ds.A.van Voorden te de Beek-Uddel
HHKtE

Bericht door HHKtE »

Ook de hervormde gemeente de Bron heeft het beroepingswerk weer opgenomen ,de kerkenraad heeft het voornemen om Ds.A.Snoek te Nieuwer ter Aa te beroepen.Zondagmiddag hoopt hij voor te gaan in een kerkdienst.daarna zal er een stemmingsvergadering worden gehouden.
HHKtE

Bericht door HHKtE »

De Chr.Geref,Marantakerk heeft in de nieuwe vierde predikantsplaats eenn beroep uitgebracht op Ds.A.C.Uitslag te Kerkwerve
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik denk dat je beter een dominee Visser kan beroepen :D Of Van de Net.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
jvdg

Bericht door jvdg »

Marnix schreef:Ik denk dat je beter een dominee Visser kan beroepen :D Of Van de Net.
Er zijn heel wat Dominees Visser, en Ds. Van der Net is Ger Gem, en dat blijft ie. Als u doelt op éénheid, dan van harte!!
MariaW

Bericht door MariaW »

HHKtE schreef:De Geref.Gem in Ned op Urk(Menorahkerk) heeft een beroep uitgebracht op Ds.A.van Voorden te de Beek-Uddel
Is hier al iets over bekend?
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

MariaW schreef:
HHKtE schreef:De Geref.Gem in Ned op Urk(Menorahkerk) heeft een beroep uitgebracht op Ds.A.van Voorden te de Beek-Uddel
Is hier al iets over bekend?
Ds. Van Voorden heeft bedankt.

Bron: teletekst
HHKtE

Bericht door HHKtE »

HHKtE schreef:De Chr.Geref,Marantakerk heeft in de nieuwe vierde predikantsplaats eenn beroep uitgebracht op Ds.A.C.Uitslag te Kerkwerve
Ds.A.C.Uitslag heeft bedankt!
HHKtE

Bericht door HHKtE »

HHKtE schreef:Ook de hervormde gemeente de Bron heeft het beroepingswerk weer opgenomen ,de kerkenraad heeft het voornemen om Ds.A.Snoek te Nieuwer ter Aa te beroepen.Zondagmiddag hoopt hij voor te gaan in een kerkdienst.daarna zal er een stemmingsvergadering worden gehouden.
Ook Ds.A.Snoek heeft bedankt voor het beroep naar Urk
freek

Bericht door freek »

Elim (HHK) beroept ds WJ opt Hof

Bron RD
Gesloten