Column GG

Unionist

Bericht door Unionist »

Hendrikus schreef:
Afgewezen schreef:Ik hoop niet dat deze column historisch is.
Dat zou betekenen dat er aan de Boezemsingel een wachtkamer is. Nou, daar geloof ik niks van...
Jawel hoor, met een leuke lektuurmand: Het Beste, Elsevier, het ND, de Wacher Sions... Als je daar zit, kijken ze door een geheim luikje wat je aan het lezen bent.

Daar zit je dan en dan gaat er een zoemer: Hnnng, en je hoort een computerstem: Volgende kandidaat a.u.b.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Unionist schreef:
Hendrikus schreef:
Dat zou betekenen dat er aan de Boezemsingel een wachtkamer is. Nou, daar geloof ik niks van...
Jawel hoor, met een leuke lektuurmand: Het Beste, Elsevier, het ND, de Wacher Sions... Als je daar zit, kijken ze door een geheim luikje wat je aan het lezen bent.

Daar zit je dan en dan gaat er een zoemer: Hnnng, en je hoort een computerstem: Volgende kandidaat a.u.b.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Welja... :?
wijkie

Bericht door wijkie »

Hoe weet jij dat zo goed, Unionist? :wink:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wijkie schreef:Hoe weet jij dat zo goed, Unionist? :wink:
Hij kon de Saambinder niet vinden, denk ik :wink:
Kislev

Bericht door Kislev »

wijkie schreef:Hoe weet jij dat zo goed, Unionist? :wink:
Als dat werkelijk zo was zou hij er niet zo over spreken.
wim

Bericht door wim »

Gaat het hier nog steeds die column?
Da's sterk.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

wim schreef:Gaat het hier nog steeds die column?
Da's sterk.
Jaja, er moeten minstens 5 pagina's over gevuld worden.... :|
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Duuk

Bericht door Duuk »

Unionist schreef:
Hendrikus schreef:

En de leesmappenbezorger brengt iedere week weer een verse map leesvoer.....
Duuk

Bericht door Duuk »

Ik vind wel dat die ICTer snel bekeerd is. Het gaat zomaar niet. En waar zijn de standen gebleven? Wat weet hij daarvan te vertellen? En al aan het Heilige Avondmaal zonder de Vierschaar der Conscientie te hebben beleefd? Schande dat zo iemand is aangenomen....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Miscanthus schreef:
Tiberius schreef:
Miscanthus schreef:Ze beschrijft het op een manier met meer oog voor de menselijke kant. Zou Sophie de echtgenoot van de aangenomen student zijn?
Nee, zo close zit ze er niet bij. Want er zitten een aantal feitelijke onjuistheden in dat artikel/column.
jij zit er dus dichter met je neus op? :wink:

ik vraag me af of er al mensen zijn die hun tips ter verbetering van Spohies column al naar haar hebben gemaild..... :roll:
Iedereen die wel eens bij de Boezemsingel op excursie is geweest, kan je dat vertellen. En het is een geliefd JV-uitstapje.

Bovendien, wat Kislev al zei, is er de laatste jaren geen ICT-er aangenomen als student. (Althans: bij de GG; ik laat dhr. Weststraten van de GGiN buiten beschouwing).
Verder staan er wel meer onwaarschijnlijkheden in. Het meest onwaarschijnlijke heeft Jongere al gequote: "Hoewel hij het RD een kinderachtige krant vond, ging hij steeds meer de waarde van deze krant inzien. Nu kan hij het RD geen dag missen."

En nee, ik voel me niet geroepen om haar columns te redigeren.
Al zie ik dat het aantal jaarlijkse vakanties in de broeder zijn eertijds teruggebracht is van 5 naar 4, dus waarschijnlijk worden er wel verbetervoorstellen gemaild.
Laatst gewijzigd door Tiberius op 07 jun 2007, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Unionist

Bericht door Unionist »

Die ICT'er, dat was bij de GGiN: broeder Weststrate.

Misschien heeft ze die door de war gehaald.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:Die ICT'er, dat was bij de GGiN: broeder Weststrate.

Misschien heeft ze die door de war gehaald.
Dat heb ik ook al overwogen (en in mijn vorige post aangepast).
Maar hij heeft geen burnout gehad. Bovendien leest men in de GGiN toch niet bijvoorkeur de Erskines, Luther en Owen.
Miepie

Bericht door Miepie »

Unionist schreef:Jawel hoor, met een leuke lektuurmand: Het Beste, Elsevier, het ND, de Wacher Sions... Als je daar zit, kijken ze door een geheim luikje wat je aan het lezen bent.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry, dat ik meer meelees dan ook werkelijk iets post , maar hier moest ik toch wel erg om lachen.

Overigens kan ik zo'n precair onderwerp, op de manier zoals beschreven in de column, absoluut niet waarderen!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Kislev schreef:het is in zekere zin zo typisch gergem: alles klopt. en alles is keurig. Column zou al stuk beter zijn als de betreffende persoon zou zijn afgewezen, het daar zeer moeilijk mee heeft maar het toch met die beslissing eens mag worden. .
Misschien is dat toch wel een sterk element in dit verhaaltje, namelijk dat dit 'kloppende, typische en keurige' juist de realiteit is.... Trek er de conclusie uit die je zelf wilt.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie