Miscanthus schreef:Tiberius schreef:Miscanthus schreef:Ze beschrijft het op een manier met meer oog voor de menselijke kant. Zou Sophie de echtgenoot van de aangenomen student zijn?
Nee, zo close zit ze er niet bij. Want er zitten een aantal feitelijke onjuistheden in dat artikel/column.
jij zit er dus dichter met je neus op?
ik vraag me af of er al mensen zijn die hun tips ter verbetering van Spohies column al naar haar hebben gemaild..... :roll:
Iedereen die wel eens bij de Boezemsingel op excursie is geweest, kan je dat vertellen. En het is een geliefd JV-uitstapje.
Bovendien, wat Kislev al zei, is er de laatste jaren geen ICT-er aangenomen als student. (Althans: bij de GG; ik laat dhr. Weststraten van de GGiN buiten beschouwing).
Verder staan er wel meer onwaarschijnlijkheden in. Het meest onwaarschijnlijke heeft Jongere al gequote: "Hoewel hij het RD een kinderachtige krant vond, ging hij steeds meer de waarde van deze krant inzien. Nu kan hij het RD geen dag missen."
En nee, ik voel me niet geroepen om haar columns te redigeren.
Al zie ik dat het aantal jaarlijkse vakanties in de broeder zijn eertijds teruggebracht is van 5 naar 4, dus waarschijnlijk worden er wel verbetervoorstellen gemaild.