Wist je dat . . . [3]
mispoes!vlinder schreef:Als het goed is is er niemand op het forum. Anders hadden ze wel naar de meeting kunnen komenRens schreef:......het DV morgenavond héél erg rustig is op het forum?
......de puriteinen onder ons DV dan het rijk alléén hebben?
zoooooo heeeeerrrrlijk ruuuuuussssttiggg :mrgreen:
Ik zit nu betaald te forummen :mrgreen: oftewel op m'n werk.
.... Ik nog steeds erover zit te dubben of ik nu wel of niet zal gaan...geledu schreef:.....als ik naar de klok kijk dat ik zie dat de meeting nu begonnen is.
.....je als moderator gewoonlijk je anonimiteit kwijt raakt.
.....de thuisblijvers dus in spanning zitten te wachten op de foto's waar onze Tiberius op staat:mrgreen:
(mogen trouwens ook live beelden zijn)
.... de weegschaal lichtelijk naar niet gaan over slaat....
Wat let je om ook even langs te komen?geledu schreef:.....als ik naar de klok kijk dat ik zie dat de meeting nu begonnen is.
.....je als moderator gewoonlijk je anonimiteit kwijt raakt.
.....de thuisblijvers dus in spanning zitten te wachten op de foto's waar onze Tiberius op staat:mrgreen:
(mogen trouwens ook live beelden zijn)
1. Mijn anonimiteit (voor zover ik die nog hebErasmiaan schreef:Wat let je om ook even langs te komen?
2. Het is net te ver om even langs te komen.
3. Daarbij komt nog dat ik me op dit moment niet helemaal goed voel, ik denk dat ik een beetje grieperig ben.
Dit neemt niet weg dat ik toch wel nieuwsgierig was en zin had om even langs te komen, maar ja, het is het een of het ander.
Mocht je erop kicken, dan wil ik je wel een recente (pas)foto toezenden. :mrgreen:geledu schreef:.....je als moderator gewoonlijk je anonimiteit kwijt raakt.
Maar foto's van de meeting zullen niet op het forum geplaatst worden, was de afspraak.
Tiberius schreef:Mocht je erop kicken, dan wil ik je wel een recente (pas)foto toezenden. :mrgreen:geledu schreef:.....je als moderator gewoonlijk je anonimiteit kwijt raakt.
Nee, nee Tib, doe geen moeite, ik nam het in deze op voor mijn medeforummers die iets meer drempelvrees hebben om zoiets te vragen.
Tja, dat spijt me dan.geledu schreef:Tiberius schreef:Mocht je erop kicken, dan wil ik je wel een recente (pas)foto toezenden. :mrgreen:geledu schreef:.....je als moderator gewoonlijk je anonimiteit kwijt raakt.
Nee, nee Tib, doe geen moeite, ik nam het in deze op voor mijn medeforummers die iets meer drempelvrees hebben om zoiets te vragen.:mrgreen:
Ik heb me aan alle medeforummers die zaterdagavond aanwezig waren, persoonlijk voorgesteld.
En dan daarbij: je moet een moderator niet beoordelen op zijn uiterlijk (foto), maar op zijn daden.

Ga je weg Kaw?Kaw schreef:...dat Marnix een ban heeft? Concrats! Mijn laatste ban stamt alweer van 1,5 jaar geleden denk ik. :mrgreen:
Ik mijzelf een ban geef tot midden juni? :mrgreen: De groetn.
Waarom heeft Marnix eigenlijk een ban? Ik heb zijn laatste posts eens doorgelezen maar ben geen onvertogen woord tegen gekomen.
Ik weet niet of ik de aangewezen persoon ben, maar Marnix heeft een YouTube filmpje gepost waar hij te zien is dat hij met een refowebcollega aan het dansen is op een bevrijdingsdagconcert.Jongere schreef:Ga je weg Kaw?Kaw schreef:...dat Marnix een ban heeft? Concrats! Mijn laatste ban stamt alweer van 1,5 jaar geleden denk ik. :mrgreen:
Waarom heeft Marnix eigenlijk een ban? Ik heb zijn laatste posts eens doorgelezen maar ben geen onvertogen woord tegen gekomen.
En ik ga niet zeggen dat ik weg ga. Ik ga wel een aantal belangerijke fases van mijn leven door op dit moment. Een deadline die ik heb te halen voor een project van mijn bedrijf waar vele duizenden euro's in om gaat en dat ongeveer tijdens mijn trouwen en mijn geplande huwelijksreis van 2,5 week. Daarom de ban

...het opvalt dat er de laatste tijd kwistig met bans wordt gestrooid?Kaw schreef:...dat Marnix een ban heeft? Concrats! Mijn laatste ban stamt alweer van 1,5 jaar geleden denk ik. :mrgreen:
...ik er nog niet uit ben of dat werkelijk een inhoudelijke reden heeft of dat er wellicht ook minder zuivere motieven meespelen?
:roll: :|