Vincent schreef:Nee want daar beroept met zich op de valse Koran, schlemiel.
Ik vind het niet prettig om op een forum uitgescholden te worden. Dat komt de discussie niet ten goede en is bovendien niet in overeenstemming met een onomwonden beroep op Schrift en belijdenis.
Waar mijn reactie vanddaan komt, kan ik je uitleggen:
-Wees eens een beetje dankbaar voor wat we hebben. Noem één ander land waar een partij die zich onomwonden beroept op Schrift en belijdenis met een zetel in de senaat zit. Abraham kon in zijn eentje het al dan niet verwoesten van Sodom beïnvloeden. Als broeder Holdijk zo met God omgaat als Abraham, beloof ik je een gouden toekomst voor Nederland.
-Ik stoor me enorm aan dat dramatische en hoogmoedige "we zijn nog alleen overgebleven"-toontje. We hebben in Nederland een regering waarin één expliciet christelijke partij zit en één partij die zich geïnspireerd weet door de Bijbel (Waar elders vind je dat?). Gods koninkrijk is groter dan jouw kringetje.
Kortom: zet je ogen nou eens open, dank God voor wat we hebben en (h)erken andere kinderen van God als je broeders en zusters, ook al denken ze op sommige punten anders.