Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???

Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:en de slagroom dan? Tap je die illegaal af bij de koeien achter jullie woonschuur?
alleen kleine kinderen menen dat je choclademelk krijgt van bruine koeien, en dat je slagroom kunt "tappen" van koeien...........knap gevonden................ga vooral zo door.....jij komt er nog wel eens!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

vlinder schreef:Breekie, geef Rens nou de helft van die 28.000 euro en vraag hem dan waar hij zijn slagroom vandaan heeft.
Ik ben bang dat het daar een bodemloze put is...........
Geef het liever aan mensen die het echt moeilijk hebben.
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
vlinder schreef:Breekie, geef Rens nou de helft van die 28.000 euro en vraag hem dan waar hij zijn slagroom vandaan heeft.
Ik ben bang dat het daar een bodemloze put is...........
Geef het liever aan mensen die het echt moeilijk hebben.
:mrgreen: mag jij denken.......
Moderatorbericht:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

edele strijdster schreef:Alleen vindt ik het diep triest wanneer je mensen op hun persoon gaat pakken. Zoals bijvoorbeeld die slagroom van Rens en Maria. (...) en de manier waarop met Bert om is gegaan is nu ook niet echt je van het...
Hier ben ik het hartgrondig mee eens!
Het valt me op dat er een schoppartij gaande is tegen Rens, maar ook tegen Bert.

Laten we proberen respectvol met medeforummers om te gaan!
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Tiberius, je haalt me de woorden uit de mond.
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef: Het valt me op dat er een schoppartij gaande is tegen Rens
Deze zgn. "schoppartij" valt volledig in het niet bij wat wij medio mei/juni 2005 over ons heen hebben gekregen.......dat was een complete heksenjacht.

maar de zgn schoppartij jegens Bert was, hoe goedmoedig van aard ook, meer een misplaatste serie plagerijen die hoe dan ook niet goed te praten valt, en waar zowel Maria als ik ook aan hebben meegedaan.

Daarvoor buigen wij nederig ons hoofd in oprecht verdriet, want het had stomweg niet mógen gebeuren dat een medeforummer in zijn overtuigingen wordt aangetast.
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

edele strijdster schreef:Alleen vindt ik het diep triest wanneer je mensen op hun persoon gaat pakken. Zoals bijvoorbeeld die slagroom van Rens en Maria. Waar bemoei je jezelf mee. Wees blij dat Rens en Maria van slagroom kunnen genieten.....
Sorry......dat van die slagroom neem ik terug.......ik heb hiermee duidelijk een grens overschreden.........bij deze excuses.
Slagroom gun je iedereen toch?
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

:lol:
Laatst gewijzigd door edele strijdster op 17 apr 2007, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Breekijzertje schreef:
edele strijdster schreef:Alleen vindt ik het diep triest wanneer je mensen op hun persoon gaat pakken. Zoals bijvoorbeeld die slagroom van Rens en Maria. Waar bemoei je jezelf mee. Wees blij dat Rens en Maria van slagroom kunnen genieten.....
Sorry......dat van die slagroom neem ik terug.......ik heb hiermee duidelijk een grens overschreden.........bij deze excuses.
Slagroom gun je iedereen toch?

Hahaha grijns :lol: :mrgreen: :lol:
FIjn dat je het nu zo kunt zien. Ik moet er om lachen nu ik het terug lees. Diep in m'n hart denk ik er nog wel het zelfde over. :lol:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Adorote

Bericht door Adorote »

Wat is er mis met een eigen geslagen stevige slagroom.
vlinder

Bericht door vlinder »

Helemaal niets!!!!!!!!!! Behalve als je aan de lijn doet.....

Jammer hoor, memento houd niet van slagroom, en voor mezelf klop ik het nou ook weer niet....
UIt een bus is het vaak al verdampt voor je het in je mond doet!
Adorote

Bericht door Adorote »

vlinder schreef:Helemaal niets!!!!!!!!!! Behalve als je aan de lijn doet.....

Jammer hoor, memento houd niet van slagroom, en voor mezelf klop ik het nou ook weer niet....
UIt een bus is het vaak al verdampt voor je het in je mond doet!
Het is allemaal heel lekker , en die bussen slagroom is verschrikkelijk durf je zelfs de krijsgevangenen niet te geven daar van af gezien,ik eet maar een klein beetje en snoepen doe ik al helemaal niet.

Maar de banketbakker die een echte stevige slagroom kan slaan met de juiste smaak en zoals een Hollandsche slagroom moet zijn is een echte vakman/vrouw en hulde voor hem /haar.

Heel vreemd maar een goede eigen geslagen stevige slagroom geeft mensen banketvreugde. :wink:
Daphne

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:Heel vreemd maar een goede eigen geslagen stevige slagroom geeft mensen banketvreugde. :wink:
en een dik lijf :shock:
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Adorote schreef:Heel vreemd maar een goede eigen geslagen stevige slagroom geeft mensen banketvreugde. :wink:
ach Daphne......ééns per jaar mág toch wel??????????
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Daphne schreef:
Spuitroom is ook wel lekker, maar ja, het haalt niet bij de echte geslagen room. Ik ga denk ik zo nog maar even die slagroom ergens opspuiten, krijg gewoon trek van dit onderwerp. Dan maar dik worden :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie