Ah bah, het toppunt van onhygiëne ! :mrgreen:
Ach misschien kunnen ze de ware liefde niet.Petrus schreef:Tiberius schreef: Daar moet dat beest maar aan wennen.
Dat klinkt behoorlijk negatief moet ik zeggen.................als je van je hond(je) houd, dan is het een gezinslid, en niet "zomaar" een beest, en van je gezinsleden hou je onvoorwaardelijk wát ze ook uitspoken!!
Ma Vis schreef:Heb vorige week het advies gekregen de spin als vriend te zien.
Even voor de duidelijkheid .Petrus schreef:Tiberius schreef: Daar moet dat beest maar aan wennen.
Dat klinkt behoorlijk negatief moet ik zeggen.................als je van je hond(je) houd, dan is het een gezinslid, en niet "zomaar" een beest, en van je gezinsleden hou je onvoorwaardelijk wát ze ook uitspoken!!
Je vergeet even voor het gemak, dat voor sómmige mensen het huisdier méér dan een metgezel is die tijdelijk het levenspad méébewandeld, het is een "gezinslid" geworden.geledu schreef:
Even voor de duidelijkheid .
Volgens jou heb je dus een onderscheid in :
- de mens
- een gezinslid
- het beest
niet zo panisch over zo'n spinnetjePetrus schreef:Ma Vis schreef:Heb vorige week het advies gekregen de spin als vriend te zien.
Nou, van mij mag je de Poecilotheria uit Sri Lanka bést als je vriendje zien, maar dan zet IK geen stáp bij jou over de drempel......................................brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wát een griezels die creaturen........................
Ach ja, op een foto zijn ze allemaal héél mooi om te zien, maar zodra er leven in zit, ben IK wég, héél ver weg....Verweggistan bijvoorbeeld.........Bert Mulder schreef:Petrus, moet je vooral hier kijken. Deze spinnen heb je hier:
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australia ... iders.html
Nou, ik kreeg al kippenvel bij deze foto's. Maar goed, ieder z'n meug!Petrus schreef:Ach ja, op een foto zijn ze allemaal héél mooi om te zien, maar zodra er leven in zit, ben IK wég, héél ver weg....Verweggistan bijvoorbeeld.........Bert Mulder schreef:Petrus, moet je vooral hier kijken. Deze spinnen heb je hier:
http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australia ... iders.html