Het is ingewikkeld geworden 8)Tiberius schreef:A fool can ask more questions in an hour than a wise man can answer in seven years.
Tegeltjeswijsheden..........
- JolandaOudshoorn
Uit Bijdehandboekje voor vaders
het belangrijkste wat een vader voor zijn kinderen kan doen is:
van hun moeder houden
Je moet de waarheid niet verkondigen, je moet de waarheid zijn!
Kinderen spellen het woord "liefde" zo: T-I-J-D
Vader worden is niet zo moeilijk, maar vader zijn des te meer
Een goede zoon heeft goede ouders
Wanneer wij doen wat wij kunnen, zal God doen wat wij niet kunnen.
Mannen boven de 40: zit er niet over in als je je haar kwijtraakt. je moet maar denken: zokrijg ik er meer gezicht bij. :mrgreen:
het belangrijkste wat een vader voor zijn kinderen kan doen is:
van hun moeder houden
Je moet de waarheid niet verkondigen, je moet de waarheid zijn!
Kinderen spellen het woord "liefde" zo: T-I-J-D
Vader worden is niet zo moeilijk, maar vader zijn des te meer
Een goede zoon heeft goede ouders
Wanneer wij doen wat wij kunnen, zal God doen wat wij niet kunnen.
Mannen boven de 40: zit er niet over in als je je haar kwijtraakt. je moet maar denken: zokrijg ik er meer gezicht bij. :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Mijn heer stelle toch zijn hart niet aan dezen Belials man, aan Nabal; want gelijk zijn naam is, alzo is hij; zijn naam is Nabal en dwaasheid is bij hem.Petrus schreef:ook wel aldus gelezen:Tiberius schreef:A fool can ask more questions in an hour than a wise man can answer in seven years.
Ik twijfelde even of deze in dit topic of in "Het Aanbod van Genade"-topic thuis hoort, gezien de verzuchting van Klavier aldaar.
Maar hier is hij toch iets gepaster.
één vrouw kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden............
Dames............het woord is aan U allen............... :mrgreen: :mrgreen:
je gééft je dus niet bloot, je wordt vanzelf blootshoofds 8)jvdg schreef:Om wat van mijzelf bloot te geven: Ik ben een van die bevoorrechten!! :o :o :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Mannen boven de 40: zit er niet over in als je je haar kwijtraakt. je moet maar denken: zokrijg ik er meer gezicht bij. :mrgreen:
Wijsheid van de tegel is een onwijsheid van de ongebornen zoniet de garnaal in de noordzee die nog nooit en tegel heeft gezien daar ze geen badkamers bezitten maar het ruime sop verkiezen; een mooie schoongemaakte tegel in keuken en badkamer is nooit weg , maar wijsheid derhalve deze tegels is er niet totaal niet.
- JolandaOudshoorn
En ben jij boven of onder de 40 :mrgreen:jvdg schreef:Om wat van mijzelf bloot te geven: Ik ben een van die bevoorrechten!! :o :o :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:
dat heb IK niet gezegd hoor.............dat doe jij!!! Maar er zit wel waarheid in, al is het haar dan niet meer tot ver op de rug hangend..................het is nog wel erg donker allemaal!!!!! :mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:de provo wil er maar niet uit hè? :mrgreen:Petrus schreef:Ik heb nog stééds niet méér gezicht dan pakweg 40 jaar terug..............
Raden maarJolandaOudshoorn schreef:En ben jij boven of onder de 40 :mrgreen:jvdg schreef:Om wat van mijzelf bloot te geven: Ik ben een van die bevoorrechten!! :o :o :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:

Pas ergens gevonden..
Dat lijkt me nou voor kids zo lastig. Ouders schijnen voor hen nooit te weten wat ze willen...
Als je binnen wilt spelen,
moet je naar buiten.
En als je lekker aan het buitenspelen bent,
moet je weer naar binnen.
Als je trek hebt,
moet je wachten tot het eten.
En als je een keer geen trek hebt,
moet je je bord leeg eten.
En het raarste is:
Als je klein bent,
leren ze je lopen en praten,
om als je groot bent te zeggen:
Stil zitten en je mond houden!
Dat lijkt me nou voor kids zo lastig. Ouders schijnen voor hen nooit te weten wat ze willen...
Als je binnen wilt spelen,
moet je naar buiten.
En als je lekker aan het buitenspelen bent,
moet je weer naar binnen.
Als je trek hebt,
moet je wachten tot het eten.
En als je een keer geen trek hebt,
moet je je bord leeg eten.
En het raarste is:
Als je klein bent,
leren ze je lopen en praten,
om als je groot bent te zeggen: