Tja, het zit er idd op. Ik kon kiezen bij me abbo, maar ik wilde persé een nokia omdat ik daarvan voor me werk een carkit, laadsnoeren etc heb. Hoef ik dat niet aan te schaffen. Tot zover mijn verdediging ;-)Guppy schreef:Weet je, er zijn heel veel mensen die zo'n ding hebben. 't Zit er nu eenmaal op zeggen ze dan.Mister schreef:1 x is ook wel duidelijk ;-)
Kijk, ik baseer het heel eenvoudig hierop: je ziet in mobieltjesland ook weer een trend terug naar eenvoudige toestellen. Apparaten speciaal voor kinderen en ouderen etc.
Heel veel mensen willen gewoon een telefoon om te bellen en verder niets. Ik verwacht dat de markt daar ook iets mee zal doen, vandaar. En of dat nu 5, 10, 20 jaar is, i don't know...
Verder heb ik zo'n schitterende Nokia met internet, videocamera, radio en weet ik nog wat meer. Ik gebruik er totaal niets van, alleen de bel/sms functies... En ken jij mensen met zo'n internet telefoon die dat gebruiken? Ik eigenlijk niet! Het is onhandig met die toetsjes, in verhouding tot mijn adsl ontzettend duur en 't is een verdraaid klein schermpje...
Maar, waarom dan niet 1 zonder die toeters en bellen aangeschaft. Is nog goedkoper ook.
Het blijft een feit, zolang er vraag is, wordt het gemaakt.
En daar doen we zelf aan mee.
En nu het RD ook.
Ik vind het een onnodige stap, en ik vraag me ook erg af of het zakelijk gezien oplevert wat ze willen.
Ik heb het idee dat dit nog wel eens kon gaan lopen, zakelijk gezien. Veel mensen kopen het lijkt me voor erbij, om onderling gratis te bellen. Logische stap is dat ze er vervolgens helemaal meet bellen "omdat we hem nu eenmaal toch hebben" Zoiets...