Maarten Luther en poging tot reformatie

Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Christiaan schreef:
memento schreef:Moderator waarschuwing

Kinderkens, mag ik u vermanen ietwat liever tegen elkaar te zijn. Graag wat meer wederzijds respect tonen!

Uw Moderator
Mijn idee, maar als iedereen meewerkt is het realiseerbaar.

Kom op!!
Kom maar op dan met je 97 stellingen dan kunnen we dáárover discuseren! :roll:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

memento schreef:Moderator waarschuwing

Kinderkens, mag ik u vermanen ietwat liever tegen elkaar te zijn. Graag wat meer wederzijds respect tonen!

Uw Moderator
Ja papa, we zullen ons zoet gedragen. :mrgreen:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Nu hebben we eindelijk een expert op het forum, inzake de 97 stellingen alsmede de finesses van muzikale ritmiek
Laten we daar zuinig op zijn met elkaar!
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Haha, wat een discussie. Vier pagina's en ik heb nog geen tien stellingen gezien!!! Een topicstarter die wil discussieren over iets wat alleen hij weet, en daar ook nog z'n gelijk over wil hebben; het moet niet gekker worden hier! Ja Christiaan je weet alles hoor, over de 97 stellingen, mogen wij ze nu ook weten?
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Tiberius schreef:Nu hebben we eindelijk een expert op het forum, inzake de 97 stellingen alsmede de finesses van muzikale ritmiek
Laten we daar zuinig op zijn met elkaar!
:mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................

dus............Christiaan....................aan jou de oproep om te laten zien wie en wat je bent en wat jouw kennis en kunde is.....................

laat je niet weerhouden door valse bescheidenheid...........
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................

dus............Christiaan....................aan jou de oproep om te laten zien wie en wat je bent en wat jouw kennis en kunde is.....................

Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Christiaan schreef:
Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................

Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!
Het is ons nog nooit eerder vergund iemand van het kaliber Einstein en Newton in ons midden te hebben. Derhalve zijn we zeer vereerd.

BTW: Mocht je soms in het verleden een andere nickname hebben aangevraagd, meld die dan ook, a.u.b.
Petrus

Bericht door Petrus »

Christiaan schreef:

Interesses geven geen inzicht van wat jouw feitelijke kennis en kunde is....................dus je kunt wel opgeven wat je belangstelling heeft, maar dat geeft je geen authoriteit op die vlakken.

Maar is het eigenlijk wel de gewoonte dat nieuwe leden zich eventjes voorstellen..............
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Tiberius schreef:
Christiaan schreef:

Het is ons nog nooit eerder vergund iemand van het kaliber Einstein en Newton in ons midden te hebben. Derhalve zijn we zeer vereerd.

BTW: Mocht je soms in het verleden een andere nickname hebben aangevraagd, meld die dan ook, a.u.b.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Zou er in het verleden iemand van dát kaliber zich hebben neergebogen tot óns niveau??
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Petrus schreef:Zou er in het verleden iemand van dát kaliber zich hebben neergebogen tot óns niveau??
Dat weet je maar nooit Petrus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :wink:
Zonderling

Bericht door Zonderling »

Voorzover nog niet bekend:

De 97 stellingen van Luther staan in het boekje "Wijsheid van het vlees" door H.N. Hagoort, uitgave 1992.

Belangstellenden kunnen misschien dit boekje nog wel ergens tweedehands kopen.
Christiaan

Zonderling schreef:Voorzover nog niet bekend:

De 97 stellingen van Luther staan in het boekje "Wijsheid van het vlees" door H.N. Hagoort, uitgave 1992.

Zou je mij niet willen herhalen, dat vindt ik hoogst irritant.
Staat ook door mij genoemd op orginele topic en onder overige:
Op vele verzoek wie is toch christiaan
Christiaan

Zonderling schreef:Voorzover nog niet bekend:

Zou je mij niet willen herhalen, dat vindt ik hoogst irritant.
Staat ook door mij genoemd op mijn orginele topic
97 stellingen van Maarten Luther
Plaats reactie