Kom maar op dan met je 97 stellingen dan kunnen we dáárover discuseren! :roll:Christiaan schreef:Mijn idee, maar als iedereen meewerkt is het realiseerbaar.memento schreef:Moderator waarschuwing
Kinderkens, mag ik u vermanen ietwat liever tegen elkaar te zijn. Graag wat meer wederzijds respect tonen!
Uw Moderator
Kom op!!
Maarten Luther en poging tot reformatie
Haha, wat een discussie. Vier pagina's en ik heb nog geen tien stellingen gezien!!! Een topicstarter die wil discussieren over iets wat alleen hij weet, en daar ook nog z'n gelijk over wil hebben; het moet niet gekker worden hier! Ja Christiaan je weet alles hoor, over de 97 stellingen, mogen wij ze nu ook weten?
Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................
dus............Christiaan....................aan jou de oproep om te laten zien wie en wat je bent en wat jouw kennis en kunde is.....................
laat je niet weerhouden door valse bescheidenheid...........
dus............Christiaan....................aan jou de oproep om te laten zien wie en wat je bent en wat jouw kennis en kunde is.....................
- Christiaan
Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................
Het is ons nog nooit eerder vergund iemand van het kaliber Einstein en Newton in ons midden te hebben. Derhalve zijn we zeer vereerd.Christiaan schreef:Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................
BTW: Mocht je soms in het verleden een andere nickname hebben aangevraagd, meld die dan ook, a.u.b.
Interesses geven geen inzicht van wat jouw feitelijke kennis en kunde is....................dus je kunt wel opgeven wat je belangstelling heeft, maar dat geeft je geen authoriteit op die vlakken.Christiaan schreef:Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................
Maar is het eigenlijk wel de gewoonte dat nieuwe leden zich eventjes voorstellen..............
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Het is ons nog nooit eerder vergund iemand van het kaliber Einstein en Newton in ons midden te hebben. Derhalve zijn we zeer vereerd.Christiaan schreef:Wat voegt dat toe, kijk maar mijn intresses. Jullie weten van mij meer dan andere forummers!Petrus schreef:Wat mij zinnig lijkt, om duidelijkheid te krijgen in de capaciteiten van onze vriend Christiaan, is dat hij zich in de rubriek "Overige" aan ons allen voorstelt mét daarbij een soort van CV, waardoor wij allen kunnen kennisnemen van zijn kennis en kunde..................
BTW: Mocht je soms in het verleden een andere nickname hebben aangevraagd, meld die dan ook, a.u.b.
-
- Christiaan
Zou je mij niet willen herhalen, dat vindt ik hoogst irritant.Zonderling schreef:Voorzover nog niet bekend:
De 97 stellingen van Luther staan in het boekje "Wijsheid van het vlees" door H.N. Hagoort, uitgave 1992.
Belangstellenden kunnen misschien dit boekje nog wel ergens tweedehands kopen.
Staat ook door mij genoemd op orginele topic en onder overige:
Op vele verzoek wie is toch christiaan
- Christiaan
Zou je mij niet willen herhalen, dat vindt ik hoogst irritant.Zonderling schreef:Voorzover nog niet bekend:
De 97 stellingen van Luther staan in het boekje "Wijsheid van het vlees" door H.N. Hagoort, uitgave 1992.
Belangstellenden kunnen misschien dit boekje nog wel ergens tweedehands kopen.
Staat ook door mij genoemd op mijn orginele topic
97 stellingen van Maarten Luther