Is Peijs wel wijs?
Hebben ze al eens gepoogd door toentertijd [nog de PTT] naar Groningen te verplaatsen. Na de privatisering gingen ze meteen weeer terug naar de randstad, heeft alleen maar veel geld gekost.Marnix schreef:Ja, verplaats ff de helft van de randstad naar het oosten![]()
Neem de eemhaven, een schiitterende haven, veel ruimte, geen files veel achterland maar geen schepen. Het wil gewoon niet lukken in Groningen e.o.
Misschien als economische depressie nog wat had doorgezet... de huizenprijzen zijn daar een stuk goedkoper.
ik snap overigens niet wat al die mensen daar in het westen doen.... het is er veel drukker en dichter bebouwd, nog meer files, minder natuur.... duurdere huizen.... Ik kom er regelmatig maar ben blij dat ik er niet woon.
ik snap overigens niet wat al die mensen daar in het westen doen.... het is er veel drukker en dichter bebouwd, nog meer files, minder natuur.... duurdere huizen.... Ik kom er regelmatig maar ben blij dat ik er niet woon.
ze moeten het gewoon gelijk goed doen!! Maarja.. is erg duur denk ik.. anderzijds.. de files worden ook steeds duurder door de oplopende brandsstofprijzen.Eppie schreef:Hebben ze al eens gepoogd door toentertijd [nog de PTT] naar Groningen te verplaatsen. Na de privatisering gingen ze meteen weeer terug naar de randstad, heeft alleen maar veel geld gekost.Marnix schreef:Ja, verplaats ff de helft van de randstad naar het oosten![]()
Neem de eemhaven, een schiitterende haven, veel ruimte, geen files veel achterland maar geen schepen. Het wil gewoon niet lukken in Groningen e.o.