Is Peijs wel wijs?

Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Misschien de werkgelegenheid beter verdelen.. om zo reisende werknemers te voorkomen en te verminderen. Maar, dat heeft ook de nodige voeten in aarde:)
Marnix

Bericht door Marnix »

Ja, verplaats ff de helft van de randstad naar het oosten :? :D
Eppie

Bericht door Eppie »

Marnix schreef:Ja, verplaats ff de helft van de randstad naar het oosten :? :D
Hebben ze al eens gepoogd door toentertijd [nog de PTT] naar Groningen te verplaatsen. Na de privatisering gingen ze meteen weeer terug naar de randstad, heeft alleen maar veel geld gekost.
Neem de eemhaven, een schiitterende haven, veel ruimte, geen files veel achterland maar geen schepen. Het wil gewoon niet lukken in Groningen e.o.
Marnix

Bericht door Marnix »

Misschien als economische depressie nog wat had doorgezet... de huizenprijzen zijn daar een stuk goedkoper.

ik snap overigens niet wat al die mensen daar in het westen doen.... het is er veel drukker en dichter bebouwd, nog meer files, minder natuur.... duurdere huizen.... Ik kom er regelmatig maar ben blij dat ik er niet woon.
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Eppie schreef:
Marnix schreef:Ja, verplaats ff de helft van de randstad naar het oosten :? :D
Hebben ze al eens gepoogd door toentertijd [nog de PTT] naar Groningen te verplaatsen. Na de privatisering gingen ze meteen weeer terug naar de randstad, heeft alleen maar veel geld gekost.
Neem de eemhaven, een schiitterende haven, veel ruimte, geen files veel achterland maar geen schepen. Het wil gewoon niet lukken in Groningen e.o.
ze moeten het gewoon gelijk goed doen!! Maarja.. is erg duur denk ik.. anderzijds.. de files worden ook steeds duurder door de oplopende brandsstofprijzen.
Plaats reactie