Aanloop naar 7 maart
Ha, ja ik ben druk aan het campagnevoeren. Zaterdag op de maarkt gestaan naast de heerlijke NVU-skinheads. Alle allochtonen kwamen op onze mediterraan uitziende lijsttrekker af en gingen weg met een zakje oploskoffie en een folder....
Gisteravond verkiezingsavond met Arie Slob en morgenavond debat over christelijke politiek in de Doopsgezinde kerk.
Wat bedoel je met je link?
Gisteravond verkiezingsavond met Arie Slob en morgenavond debat over christelijke politiek in de Doopsgezinde kerk.
Link?Unionist schreef:Ha, ja ik ben druk aan het campagnevoeren. Zaterdag op de maarkt gestaan naast de heerlijke NVU-skinheads. Alle allochtonen kwamen op onze mediterraan uitziende lijsttrekker af en gingen weg met een zakje oploskoffie en een folder....
Ik gaf geen link hoor...
Zie nu zelfs dat de posting weg is. Is er iets verkeerd gegaan?
- FlyingEagle
Ik twijfel nog steeds tussen de sgp en de cu.
Plaatselijk weet ik al helemaal niets van de politiek, omdat we hier nog maar net wonen.
Ik zag wel dat de hele HHK-kerkeraad op de SGP lijst stond.
Het is moeilijk om in de democratie geloofwaardig te zijn, zonder concessies te doen aan de wil van God.
Toch moet je in sommige gevallen wel. Enerzijds heb ik daar moeite mee, anderzijds is het soms beter om een beetje toe te geven, om erger te voorkomen.
Plaatselijk weet ik al helemaal niets van de politiek, omdat we hier nog maar net wonen.
Ik zag wel dat de hele HHK-kerkeraad op de SGP lijst stond.

Het is moeilijk om in de democratie geloofwaardig te zijn, zonder concessies te doen aan de wil van God.
Toch moet je in sommige gevallen wel. Enerzijds heb ik daar moeite mee, anderzijds is het soms beter om een beetje toe te geven, om erger te voorkomen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Re: Dit is leuk....
Unionist schreef:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... d=00:24:33
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: Dit is leuk....
Wat bedoel je met al die rollende oogjes?Gabrielle schreef:Unionist schreef:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... d=00:24:33
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: