WWJD

Leonius

Bericht door Leonius »

plebe schreef:Deze discussie lijkt wel wat oeverloos te worden.
Moeten we zo een armbandje niet gewoon als positief beoordelen. Net als een degelijk houten wandbord aan de wand bij opa of oma?
Het is toch geweldig als jongelui willen laten zien bij Wie ze willen horen?
Activistisch? Dan kun je dit forum ook wel gaan sluiten.........(niet te hopen overigens)
Dit lijkt inderdaad een herhaling van zetten te gaan worden....

Gr.,
Unionist

Bericht door Unionist »

Nou Leon, dan spreken we het volgende af:

-jij draagt geen WWJD-armbandje, omdat je er tegen bent
-ik mag wel een WWJD-bandje dragen, maar ik doe het niet omdat ik er toch wel een beetje te oud voor ben. Principieel ben ik echter vóór.

Tevreden zo?
Leonius

Bericht door Leonius »

Unionist schreef:Nou Leon, dan spreken we het volgende af:

-jij draagt geen WWJD-armbandje, omdat je er tegen bent
-ik mag wel een WWJD-bandje dragen, maar ik doe het niet omdat ik er toch wel een beetje te oud voor ben. Principieel ben ik echter vóór.

Tevreden zo?
Redelijk ;) Nee, kijk, ik ben er ook weer niet echt principieel tégen. Alleen het nut ervan betwijfel ik. En waarom zou jij er te oud voor zijn? Volgens mij is die boodschap universeel, en zou - als je er principieel op voor ben - eigenlijk iedereen zo'n ding dan aan moeten doen.

Gr.,
Unionist

Bericht door Unionist »

:mrgreen: De boodschap is universeel. Maar de reden waarom ik te oud ben voor zo'n armbandje, is dezelfde als die waarom ik niet met een lolly in mijn mond over straat ga. Al zou ik die lolly misschien best lusten...
Leonius

Bericht door Leonius »

Unionist schreef::mrgreen: De boodschap is universeel. Maar de reden waarom ik te oud ben voor zo'n armbandje, is dezelfde als die waarom ik niet met een lolly in mijn mond over straat ga. Al zou ik die lolly misschien best lusten...
:mrgreen: :mrgreen:
ego flos

Bericht door ego flos »

Unionist schreef::mrgreen: De boodschap is universeel. Maar de reden waarom ik te oud ben voor zo'n armbandje, is dezelfde als die waarom ik niet met een lolly in mijn mond over straat ga. Al zou ik die lolly misschien best lusten...
Een button?
Unionist

Bericht door Unionist »

ego flos schreef:
Een button?
Ik dacht eigenlijk meer aan een dasspeld met Ichtusvis o.i.d.
ego flos

Bericht door ego flos »

En er zijn zoveel mogelijkheden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leeftijd is nauwelijks een arguemnt.
Marina

Bericht door Marina »

Lassie schreef:Draagt men als vrouw in een refomatorische kringen ook niet een rok? Waarom?
Dat vraag ik me ook altijd nog af
ego flos

Bericht door ego flos »

Marina schreef:
Lassie schreef:Draagt men als vrouw in een refomatorische kringen ook niet een rok? Waarom?
Kom je never meer uit.
Marina

Bericht door Marina »

ego flos schreef:
Marina schreef:
Kom je never meer uit.
nee he, jammer is dat :mrgreen:
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Unionist schreef:Ik bewonder jullie uitstraling als christen en jullie geneigdheid om vanuit je hart automatisch te doen wat Gods wil is.

Helaas heb ik een hart wat toch steeds weer IK IK IK denkt en niet HIJ HIJ HIJ.

Dus ik heb af en toe best een geheugensteuntje nodig...
Wat dacht je van een screensaver, of bureuablad met bijbeltekst of andere toepasselijke tekst ?\
( je voelt je te oud voor zo'n armbandje las ik) of idd een reversspeltje of dasspeld oid.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

En de ketting met de symbolen geloof, hoop en liefde dan?

Die zie je in onze kringen best vaak..
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Ego Flos begon met de vraag wat we vonden van de armbandjes WWJD?
Misschien ben ik wel heel offtopic met het volgende, maar....

Afbeelding

Wat vinden jullie van dit soort t-shirtjes en kettinkjes? Ik kom ze steeds meer tegen, deze shirtjes ('Three nails, forgiven') en hangertjes (zo'n nagel). Kan het zelf niet goed plaatsen. En weet ook niet goed wat ik er van vind. Eigenlijk een beetje oneerbiedig.... Maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.
vlinder

Bericht door vlinder »

Unionist schreef:Ik bewonder jullie uitstraling als christen en jullie geneigdheid om vanuit je hart automatisch te doen wat Gods wil is.

Helaas heb ik een hart wat toch steeds weer IK IK IK denkt en niet HIJ HIJ HIJ.

Dus ik heb af en toe best een geheugensteuntje nodig...

klap, klap klap, (helaas waar zijn de applaus emoticons gebleven???? :cry:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie