gekwetst worden !

arend

Bericht door arend »

Dit heeft niets met knuppels of hoenders te maken. Dit is gewoon het berijden van stokpaardjes.
Inderdaad Annemoon, soms komen er vervelende dingen voor op een forum. Soms kom je daar op een goede manier uit, en soms ook niet. Jammer dan. Ik vind het wel een beetje ergelijk worden als dat soort gebeurtenissen vervolgens haast worden gecultiveerd. Daar moet je ook een keer mee ophouden;

vergeven, en met een schone lei beginnen is ook iets wat je van een zich christelijk noemend mens mag verwachten. (om dat vervelende argument ook maar eens te gebruiken).

verder: ja hoor, ik ben ook wel eens gekwetst. Gelukkig zit ik spiegies sterk genoeg in elkaar om me er niet al te zeer door van de wijs te laten brengen. Ik heb, naar ik vrees, ook zelf wel eens gekwetst.

trouwens, ons Egbert, vanwaar deze vraag? :)

/edit: nu ik erover nadenk: realiseert u zich hoe groot het verschil is tussen het berijden en het bereiden van een stokpaardje? :D

[Aangepast op 19/5/05 door arend]
arend

Bericht door arend »

dan zie ik het ook als een nieuw topic. want dit is zodanig offtopic, dat ik daar alleen in een nieuwe draad op reageer. (om de mods maar even te ontlasten)
arend

Bericht door arend »

ik bedoelde eigenlijk te hinten dat je zelf een nieuwe topic aanmaakt (gebruik knopje 'nieuw topic'), omdat het offtopic posten niet is toegestaan

grt
arend
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Er zijn ook nog gradatie's in het kwetsen. Je kunt iemand oppervlakkig kwetsen en als diegene dan sorry zegt is het weer goed.
Je kunt ook iemand kwetsen door iemand op z'n hart te trappen en dat ligt moeilijker.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Plaats reactie