Oorspronkelijk gepost door wesp
Bush is het geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yessssssssssssssss
heb dus de eerste 2 worden van deze topic ( in zicht:) verwijderd
:u:u:u:u:u:u
Oorspronkelijk gepost door wesp
Bush is het geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft toelating op die universiteiten ooit iets met je intelligentie te maken gehad?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Ik denk dat er van de OSW'ers niemand zelfs ook maar een schijn van kans zou maken om ook maar toegelaten te worden tot deze universiteiten...
:t
ja je wordt alleen toegelaten als je superieur intelligent bent. Goede cijfers, moeilijk toelatingsexamen, plus een gesprek waarin je helemaal doorgezaagd wordt op algemene kennis en motivatie.Oorspronkelijk gepost door PimHeeft toelating op die universiteiten ooit iets met je intelligentie te maken gehad?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Ik denk dat er van de OSW'ers niemand zelfs ook maar een schijn van kans zou maken om ook maar toegelaten te worden tot deze universiteiten...
:t
Als je zelf betaalt mag je daar zo komen hoor. Een beurs krijg je niet zo snel, maar ik verwacht niet dat GW Bush jr daar met een beurs heeft gestudeerd.....
je begint een beetje zuur te klinken Adje . . .Oorspronkelijk gepost door Adje
wellicht omdat wij geen invloedrijke ouders hebben a la GW Bush jr.?
Sinds wanneer nemen jullie de mening van Poetin over? Dat komt nu toevallig goed uit zeker?
Maar ik heb helemaal geen zin om over deze 'Texaanse chimansee', zoals een studiegenoot het net nog zo treffend uitdrukte, te gaan discussieren.
Sorry, maar ik heb Bush echt nog niet kunnen betrappen op superieure intelligentie....Oorspronkelijk gepost door Majorca
ja je wordt alleen toegelaten als je superieur intelligent bent. Goede cijfers, moeilijk toelatingsexamen, plus een gesprek waarin je helemaal doorgezaagd wordt op algemene kennis en motivatie.
hij komt soms een beetje gemoedelijk over, en dan denken mensen dat je dom bent...Oorspronkelijk gepost door PimSorry, maar ik heb Bush echt nog niet kunnen betrappen op superieure intelligentie....Oorspronkelijk gepost door Majorca
ja je wordt alleen toegelaten als je superieur intelligent bent. Goede cijfers, moeilijk toelatingsexamen, plus een gesprek waarin je helemaal doorgezaagd wordt op algemene kennis en motivatie.
zie het topic "Predikantentekort opgelost". Als de gemeente je kiest, heb je een legitieme roeping (zie formulier ter bevestiging van predikanten). En Clinton was vast gekozen als hij er tenminste bijbelse gedachten op na zou houden en leer en leven daarmee in overeenstemming zouden zijn....Oorspronkelijk gepost door PimINZETTEN???????? Schijnt dat je daar een roeping voor moet hebben!Oorspronkelijk gepost door Majorca
Toegegeven, Clinton was superieur in zijn toespraken. Ik vond hem een meeslepend spreker. Wat dat betreft had hij zijn talenten beter in kunnen zetten als bijv. predikant...![]()
Ik zie hem meer als een handig iemand die de juiste mensen om zich heen verzamelt, dan iemand die zelf intelligente dingen doet/zegt. Hierbij wil ik toevoegen dat hoogstwaarschijnlijk een superieur intelligente persoon helemaal geen goede president is, dus ik zeg niets over zijn functioneren als president, maar nogmaals superieure intelligentie daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.Oorspronkelijk gepost door Majorcahij komt soms een beetje gemoedelijk over, en dan denken mensen dat je dom bent...Oorspronkelijk gepost door PimSorry, maar ik heb Bush echt nog niet kunnen betrappen op superieure intelligentie....Oorspronkelijk gepost door Majorca
Ook is hij niet zo welbespraakt als Clinton, en dan denkt men ook meteen dat je dom bent...
En tenslotte vertoont hij soms een wat schaap-achtige grijns, maar zelfs dát zegt niets over je intelligentie...
Ik denk dat Bush een scherp strateeg is. Doordat hij een heldere lijn uitzet, en die heus wel checkt met mensen die behoorlijk kien zijn, komt hij verder dan de geslepenheid die iemand als Clinton aan de dag legde.
Oorspronkelijk gepost door Adje
Tja
Voor mij geen dankdag vandaag.
Zitten we nog vier jaar met zo'n kortzichtige dwaas als machtigste man van de wereld opgescheept. kVraag me af wat er nu weer gaat sneuvelen aan internationale verdragen, en op welke gebieden de minder-bedeelden in heel de wereld er nu weer op achteruit gaat.
Er valt totaal niets te vieren, en helemaal niemand te feliciteren.
En daarmee zijn de Democraten, of de anti-Bush familie geen slechte verliezers, Bush is een vreselijke man.
En dit is voor mij weer een bewijs dat de democratie slechts een tirannie van het onverstand is. Geef mij Plato maar.
Het enige wat ik voor Bush hoop is dat hij niet doodgeschoten wordt. De gemoederen zijn ook in Amerika aardig verhit, en er hoeft maar een fanatiekeling te zijn...
Moge God Amerika en de rest van de wereld toch nog genadig zijn... En dat is niet pathetisch!!
He Orck,Oorspronkelijk gepost door PimIk zie hem meer als een handig iemand die de juiste mensen om zich heen verzamelt, dan iemand die zelf intelligente dingen doet/zegt. Hierbij wil ik toevoegen dat hoogstwaarschijnlijk een superieur intelligente persoon helemaal geen goede president is, dus ik zeg niets over zijn functioneren als president, maar nogmaals superieure intelligentie daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.Oorspronkelijk gepost door Majorcahij komt soms een beetje gemoedelijk over, en dan denken mensen dat je dom bent...Oorspronkelijk gepost door PimSorry, maar ik heb Bush echt nog niet kunnen betrappen op superieure intelligentie....Oorspronkelijk gepost door Majorca
Ook is hij niet zo welbespraakt als Clinton, en dan denkt men ook meteen dat je dom bent...
En tenslotte vertoont hij soms een wat schaap-achtige grijns, maar zelfs dát zegt niets over je intelligentie...
Ik denk dat Bush een scherp strateeg is. Doordat hij een heldere lijn uitzet, en die heus wel checkt met mensen die behoorlijk kien zijn, komt hij verder dan de geslepenheid die iemand als Clinton aan de dag legde.
Waaruit concludeer jij zijn persoonlijke intelligentie dan? Is de strategie van het Witte Huis die van hem of die van Cheney en nog een paar slimme gasten?