Tja, het gaat het waarschijnlijk weer om hangen in Florida. Dat scheelt 27 kiesmannen twee kanten op.
Waarom kan je als christen niet voor Kerry stemmen, wanneer je tegen Bush bent, Ndonselaar? Ik vind dat niet logisch. Je stemt toch niet altijd alleen voor iets, maar toch ook tegen iets?
En wat betreft de ruimte die Kerry het individu laat wat betreft zaken die door ons afgekeurd worden, dat is een andere visie op de overheid, en niet perse niet-christelijk. Zo'n beetje als de christenen die GroenLinks stemmen.
BUSH-KERRY is weer nek aan nek
- ndonselaar
- Contacteer:
Niet mijn vraag met een tegenvraag beantwoord Adje. Wordt nu eens concreet. Ik wil het wel zijn hoor, als je dat wil horen. Kerry kan mijn stem nooit hebben omdat hij geen rekening houdt met Gods geboden. Iemand die voor abortus is, is voor mij geen christen.Oorspronkelijk gepost door Adje
Tja, het gaat het waarschijnlijk weer om hangen in Florida. Dat scheelt 27 kiesmannen twee kanten op.
Waarom kan je als christen niet voor Kerry stemmen, wanneer je tegen Bush bent, Ndonselaar? Ik vind dat niet logisch. Je stemt toch niet altijd alleen voor iets, maar toch ook tegen iets?
En wat betreft de ruimte die Kerry het individu laat wat betreft zaken die door ons afgekeurd worden, dat is een andere visie op de overheid, en niet perse niet-christelijk. Zo'n beetje als de christenen die GroenLinks stemmen.
Maar goed, ik hoor het wel.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Nu, vooruit Ndonselaar, omdat je zo graag concreet wilt zijn, toch nog antwoord op je vraag van even geleden. 
Voor abortus zijn, en niet-tegen, is volgens mij een andere zaak (wb de 'GroenLinks-christenen, Kerry ken ik niet op dit gebied).

Omdat je als wereldburger in de eerste plaats, en als christen in de tweede plaats (maar dat is wat mij betreft persoonlijk), niet nog vier jaar met een kortzichtige dwaas wilt leven als president van het machtigste land van de wereld, die vier jaar lang aangetoond heeft geen zier te geven om de armsten in de wereld en het eigen land en de rijkeren daarin bevoordeeld en gestimuleerd heeft ten koste van de Derde Wereld, het milieu, mondiale afspraken en verder nog een paar zaken die God als extra-verantwoordelijkheid op het bordje van het Westen heeft gelegd, en daarnaast nog om de eigen positie te verstevigen (olie en versteviging positie in MO) de wereld probeert voor te liegen.To the point please. Graag argumenten die mij als christen noodzaken mijn stem aan Kerry te geven. Hierbij moeten argumenten tegen evengoed meegenomen worden.
Voor abortus zijn, en niet-tegen, is volgens mij een andere zaak (wb de 'GroenLinks-christenen, Kerry ken ik niet op dit gebied).
Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
De site Electoral Vote geeft vandaag een andere peiling:
Electoral Vote Predictor 2004:
Kerry 247 Bush 285
peiling Oct. 26
Maar hier in het nieuws geven ze Kerry een voorsprong. Ze waren vandaag trouwens allebei hier in de staat..
De mensen beginnen dat een beetje zat te worden, ze hebben dan zowat alle agenten daarvoor nodig en als er iets gebeurd heeft de politie niemand om daar heen te sturen!!!
Bovendien word er hier en daar geopperd gepeperde rekeningen te sturen!! Volgens de senaat hier rijzen de kosten de pan uit!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Oorspronkelijk gepost door Adje
Nu, vooruit Ndonselaar, omdat je zo graag concreet wilt zijn, toch nog antwoord op je vraag van even geleden.
Omdat je als wereldburger in de eerste plaats, en als christen in de tweede plaats (maar dat is wat mij betreft persoonlijk), niet nog vier jaar met een kortzichtige dwaas wilt leven als president van het machtigste land van de wereld, die vier jaar lang aangetoond heeft geen zier te geven om de armsten in de wereld en het eigen land en de rijkeren daarin bevoordeeld en gestimuleerd heeft ten koste van de Derde Wereld, het milieu, mondiale afspraken en verder nog een paar zaken die God als extra-verantwoordelijkheid op het bordje van het Westen heeft gelegd, en daarnaast nog om de eigen positie te verstevigen (olie en versteviging positie in MO) de wereld probeert voor te liegen.To the point please. Graag argumenten die mij als christen noodzaken mijn stem aan Kerry te geven. Hierbij moeten argumenten tegen evengoed meegenomen worden.
En jij denkt dat het onder Kerry beter zal gaan?
Mijn standpunt is dat ze alle twee slecht zijn voor het land, alleen de een nog wat meer dan de ander. Dus of je nu door de hond of de kat gebeten wordt maakt niet uit, gebeten wordt je toch.
Daarom kunnen ze beter voor Buch kiezen omdat dat in deze situatie nog de minst slechte.
Saturday October 30, 2004--Three days to go and the race for the White House is getting even closer.
The latest Rasmussen Reports Presidential Tracking Poll shows President George W. Bush with 47.9% of the vote and Senator John Kerry with 47.1%. The Tracking Poll is updated daily by noon Eastern.
Spannend wat betreft de polls. Staat voor staat ook. Het lijkt er weer op dat wie Florida wint, de verkiezingen wint. Maar in FL lijkt het ook weer 50-50 en de gebruikelijke zoektgeraatke en vage biljetten.
The latest Rasmussen Reports Presidential Tracking Poll shows President George W. Bush with 47.9% of the vote and Senator John Kerry with 47.1%. The Tracking Poll is updated daily by noon Eastern.
Spannend wat betreft de polls. Staat voor staat ook. Het lijkt er weer op dat wie Florida wint, de verkiezingen wint. Maar in FL lijkt het ook weer 50-50 en de gebruikelijke zoektgeraatke en vage biljetten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Overzicht polls per staat.
Eerste getal:
Vrijwel zeker Bush, Tweede,getal vrijwel zeker Kerry, derde getal dicht bijelkaar. Kan helaas geen kolommetjes maken.
Today - Nat'l 222 203 113
Alabama 9 0 0
Alaska 3 0 0
Arizona 10 0 0
Arkansas 6 0 0
California 0 55 0
Colorado 9 0 0
Connecticut 0 7 0
Delaware 0 3 0
D. C. 0 3 0
Florida 0 27
Georgia 15 0 0
Hawaii 0 0 4
Idaho 4 0 0
Illinois 0 21 0
Indiana 11 0 0
Iowa 0 0 7
Kansas 6 0 0
Kentucky 8 0 0
Louisiana 9 0 0
Maine 0 4 0
Maryland 0 10 0
Massachusetts 0 12 0
Michigan 0 17 0
Minnesota 0 0 10
Mississippi 6 0
Missouri 11 0 0
Montana 3 0 0
Nebraska 5 0 0
Nevada 0 0 5
New Hampshire 0 0 4
New Jersey 0 15
New Mexico 0 0 5
New York 0 31 0
North Carolina 15 0 0
North Dakota 3 0 0
Ohio 0 20
Oklahoma 7 0 0
Oregon 0 7 0
Pennsylvania 0 0 21
Rhode Island 0 4
South Carolina 8 0 0
South Dakota 3 0 0
Tennessee 11 0 0
Texas 34 0 0
Utah 5 0 0
Vermont 0 3 0
Virginia 13 0 0
Washington 11 0
West Virginia 5 0 0
Wisconsin 0 0 10
Wyoming 3 0 0
Eerste getal:
Vrijwel zeker Bush, Tweede,getal vrijwel zeker Kerry, derde getal dicht bijelkaar. Kan helaas geen kolommetjes maken.
Alabama 9 0 0
Alaska 3 0 0
Arizona 10 0 0
Arkansas 6 0 0
California 0 55 0
Colorado 9 0 0
Connecticut 0 7 0
Delaware 0 3 0
D. C. 0 3 0
Florida 0 27
Georgia 15 0 0
Hawaii 0 0 4
Idaho 4 0 0
Illinois 0 21 0
Indiana 11 0 0
Iowa 0 0 7
Kansas 6 0 0
Kentucky 8 0 0
Louisiana 9 0 0
Maine 0 4 0
Maryland 0 10 0
Massachusetts 0 12 0
Michigan 0 17 0
Minnesota 0 0 10
Mississippi 6 0
Missouri 11 0 0
Montana 3 0 0
Nebraska 5 0 0
Nevada 0 0 5
New Hampshire 0 0 4
New Jersey 0 15
New Mexico 0 0 5
New York 0 31 0
North Carolina 15 0 0
North Dakota 3 0 0
Ohio 0 20
Oklahoma 7 0 0
Oregon 0 7 0
Pennsylvania 0 0 21
Rhode Island 0 4
South Carolina 8 0 0
South Dakota 3 0 0
Tennessee 11 0 0
Texas 34 0 0
Utah 5 0 0
Vermont 0 3 0
Virginia 13 0 0
Washington 11 0
West Virginia 5 0 0
Wisconsin 0 0 10
Wyoming 3 0 0
--------------
Da's de bovenste:Oorspronkelijk gepost door Rens
Ik heb geen zin om op te tellen, dus mag de score van de voorspelling gegeven worden???
222 kiesmannen voor Bush
203 voor Kerry
en nog 113 onbeslist.
Het zijn overigens allemaal polls. De echt Poll is morgen pas.
--------------