WE? WE? WE?!?!?!? WAT HEB IK GEMIST?!?!?!?!?!?Oorspronkelijk gepost door JelleIk vermoede het wel, want mannelijke kraamverzorgsters is toch wel het minste waarop we zitten te wachten.![]()
Slim...
:,:,:, ehm wie zit er nog verlegen om een praatje over placenta's/fluxus (Nabloeding)/Persweeen/ brandweerwagens/Scheurtjes :$/Episiotomie (ehm.... 't heeft met een schaar te maken)/Baarkruk/stolsels.......?! :!Oorspronkelijk gepost door PimIdeetje als hij niet herkozen wordt.Oorspronkelijk gepost door Jongere
Hmmm....
Geweldig on-topic hier!Afgezien van de laatste 45 postings dan. Maar toch vind ik het knap van jullie dat je van Bush op kraamverzorging kan komen... :!
Pim... wat wil je u2u... of hier?!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:, ehm wie zit er nog verlegen om een praatje over placenta's/fluxus (Nabloeding)/Persweeen/ brandweerwagens/Scheurtjes :$/Episiotomie (ehm.... 't heeft met een schaar te maken)/Baarkruk/stolsels.......?! :!Oorspronkelijk gepost door PimIdeetje als hij niet herkozen wordt.Oorspronkelijk gepost door Jongere
Hmmm....
Geweldig on-topic hier!Afgezien van de laatste 45 postings dan. Maar toch vind ik het knap van jullie dat je van Bush op kraamverzorging kan komen... :!
Pim... wat wil je u2u... of hier?!(k word niet verbannen he?!
:, )

Alsjeblieft niet hier.
:,:,:,:,:, deel 1 of deel 2 van mijn verhaaltje?!Oorspronkelijk gepost door PimOorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:, ehm wie zit er nog verlegen om een praatje over placenta's/fluxus (Nabloeding)/Persweeen/ brandweerwagens/Scheurtjes :$/Episiotomie (ehm.... 't heeft met een schaar te maken)/Baarkruk/stolsels.......?! :!Oorspronkelijk gepost door PimIdeetje als hij niet herkozen wordt.Oorspronkelijk gepost door Jongere
Hmmm....
:(:(:(:(
Alsjeblieft niet hier.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
I don't like bloody stories at all.Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:,:,:, deel 1 of deel 2 van mijn verhaaltje?!Oorspronkelijk gepost door PimOorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:, ehm wie zit er nog verlegen om een praatje over placenta's/fluxus (Nabloeding)/Persweeen/ brandweerwagens/Scheurtjes :$/Episiotomie (ehm.... 't heeft met een schaar te maken)/Baarkruk/stolsels.......?! :!Oorspronkelijk gepost door Pim Ideetje als hij niet herkozen wordt.
:(:(:(:(
Alsjeblieft niet hier.![]()