Scholen weigeren homoblad

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy
als homoseksuealiteit smerig is... is hetero seksualiteit ook smerig... het is gewoon dat je het niet gewend bent, dat her raa voor je is dat het smerig is. Als je niet gewend bent dat iemand voor 50% brandwonden heeft, is het toch ook niet smerig?

ik vroeg me af, wat als je broer, zus, dochter, zoon, nichtje, neefje of goede vriend ook homo is... Zou lekker zijn als je die dan voor smerig uitmaakt....

Iemand die homoseksueel is kiest daar niet voor om de maatschappij te paaien... die voelt hetzelfde als een heteroseksueel alleen dan voor hetzelfde geslacht... zou dat genegeert moeten worden?

[Aangepast op 12/10/04 door Pink Ivy]
Het homo zijn daa kunnen deze personen het vreselijk moeilijk mee hebben, en daar mee moet men het op alle manieren helpen.
Alleen de uitoefening van het homofiel zijn wijst de Bijbel af. Ook toen was er homofelie in de tijd van de Bijbel. We lezen dat het een gruwel in Gods ogen is.
Daarom het uitoefenen van er van kan voo God niet bestaan en moet ook door mensen afgewezen worden.
En dan zeker moet dit niet gepropagandeerd worden alszijnde dat het heel normaal is dat een vent met een vent naar bed gaat.
Dat alleen is al walgelijk dat we een regering hebben die deze goddeloze zaken nog tot een normaal iets wil laten worden.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
als homoseksuealiteit smerig is... is hetero seksualiteit ook smerig... het is gewoon dat je het niet gewend bent, dat her raa voor je is dat het smerig is. Als je niet gewend bent dat iemand voor 50% brandwonden heeft, is het toch ook niet smerig?

ik vroeg me af, wat als je broer, zus, dochter, zoon, nichtje, neefje of goede vriend ook homo is... Zou lekker zijn als je die dan voor smerig uitmaakt....

Iemand die homoseksueel is kiest daar niet voor om de maatschappij te paaien... die voelt hetzelfde als een heteroseksueel alleen dan voor hetzelfde geslacht... zou dat genegeert moeten worden?

[Aangepast op 12/10/04 door Pink Ivy]
Het homo zijn daa kunnen deze personen het vreselijk moeilijk mee hebben, en daar mee moet men het op alle manieren helpen.
Alleen de uitoefening van het homofiel zijn wijst de Bijbel af. Ook toen was er homofelie in de tijd van de Bijbel. We lezen dat het een gruwel in Gods ogen is.
Daarom het uitoefenen van er van kan voo God niet bestaan en moet ook door mensen afgewezen worden.
En dan zeker moet dit niet gepropagandeerd worden alszijnde dat het heel normaal is dat een vent met een vent naar bed gaat.
Dat alleen is al walgelijk dat we een regering hebben die deze goddeloze zaken nog tot een normaal iets wil laten worden.
Helemaal eens Jelle.

Waar is schijtziek van wordt is die aandacht die homo's krijgen. Denk o.a. aan Gay parades, Gay-games en noem maar op. Alsof het een apart ras is. Waarom moet een homo altijd laten zien dat ie homo is. In gedrag, taal, etc.

Heb niks tegen "normale" homo's. Alleen moeten ze mij er niet mee lastig vallen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
:,:,:,:, Lecram we trekken niet de wapenrusting aan van Efeze 6 maar we trekken de wapenrusting Gods aan. het staat wel in Efeze 6 geschreven.:D
Gelukkig Jelle, dan hebben we het over hetzelfde ;)
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

is homoseksualiteit een ziekte?
Egbert

Bericht door Egbert »

nee, volgens mij niet maar wel een zonde zoals al meer is aangehaald in dit topic. Maar net zo goed zonde als overspel [in daden en gedachten] Ik weet wel dat niet alle christenen er zo overdenken. De E.H.A.H bv. denkt daar weer anders over.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Lecram

Bericht door Lecram »

De bijbel spreekt over zonden als ziekten (in beeldende zin). Dus als de bijbel homosexualiteit als zonde aanwijst, kan je dat als ziek zijn noemen. En juist voor deze ziekten (alle zonden) is de Hemelse Dokter, de Heere Jezus gekomen. Onze ziekten heeft Hij op Zich genomen. Dat is de boodschap die voor ons allemaal, dus ook voor onze homofiele medemens geldt.
En inderdaad, als we weten wie wij zelf zijn, kunnen we niet anders dan naast deze mensen zitten en is het onmogelijk boven hen te staan. Aan Jezus voeten is het altijd het beste.
Majorca

Bericht door Majorca »

Homoseksualiteit is geen ziekte. Wel een gevolg van onze verdorvenheid. Net als een groot deel van de heteroseksualiteit overigens. Zuivere heteroseksualiteit, binnen en huwelijk, en niet op jezelf gericht, is Bijbels. Maar de eerlijkheid gebiedt te erkennen dat er op dit moment, over de hele wereld gezien, 1000x meer heteroseksuele zonden gepleegd worden dan homoseksuele.
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

een zonde kan dus ziek genoemd worden maar een ziekte geen zonde... oke...

tja hetero's begaan ook veel zonde denkik... maar is het denken aan vreemdgaan ook een zonde... ook alleen denken van hoe zou het zijn om die te zoenen (dus niet je partner)? Want dan begaat volgens mij echt iedereen een zonde..
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

tja hetero's begaan ook veel zonde denkik... maar is het denken aan vreemdgaan ook een zonde... ook alleen denken van hoe zou het zijn om die te zoenen (dus niet je partner)? Want dan begaat volgens mij echt iedereen een zonde..
Volgens mij ook..... Dat is nu juist het probleem.

En dat is de reden waarom echt iedereen de Heere Jezus nodig heeft!!!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Voorlichting op scholen over homofilie..........prima.......
Maar niet op deze manier!

Ik zag gisteren op de tv enkele citaten uit het bewuste blad.
Daar lusten de honden geen brood van.
Zó platvloers en vulgair!

Ik ga ze hier ook niet citeren.
Diegenen die het willen weten komen er toch wel achter via het worldwideweb.

En dat is dan een blad dat "goedgekeurd" is door het ministerie..................

Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

En dat is precies wat de bijbel ons leert. het gaat erom of we erkennen zondaar te zijn. En of we er vanaf willen komen.
Dan is Jezus DE weg.
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Ik leef in de zonde.. zonder jezus... ik erken mn zonde weet dat ik zonde heb en zorg dat ik niemand schaadt..
memento

Bericht door memento »

Ik leef in de zonde.. zonder jezus... ik erken mn zonde weet dat ik zonde heb en zorg dat ik niemand schaadt..
Waarom zou je in zonde willen leven zonder Jezus, ook al schaadt je daar niemand mee? Bekeer je toch, en leef! Waarom zou je eeuwig verloren willen gaan?
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Voorlichting op scholen over homofilie..........prima.......
Maar niet op deze manier!

Ik zag gisteren op de tv enkele citaten uit het bewuste blad.
Daar lusten de honden geen brood van.
Zó platvloers en vulgair!

Ik ga ze hier ook niet citeren.
Diegenen die het willen weten komen er toch wel achter via het worldwideweb.

En dat is dan een blad dat "goedgekeurd" is door het ministerie..................

Een 'breekje' van Breekijzertje
Inderdaad is het beschikbaar op internet ('k heb het gelezen).

En het is inderdaad vulgair. Als ik in het bestuur van een school zat zou ik ook maar tot 1 conclusie komen: bij het oud papier met die troep!.

Dat de overheid dit soort propaganda van de linkse kerk gaat financieren is eigenlijk van de zotte. :i
nicname

Bericht door nicname »

De titel van het blad Expres zo, zegt ook al iets over de acceptatie van homosexualiteit.
Plaats reactie