Nee, dat is niet het geval. En nooit het geval geweest.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Nee, je krijgt € 2.000 terug. Wat waarschijnlijk plusminus de prijs is die zij er voor moeten geven. De brutoprijs is € 5.000. Verschil is korting en arbeid. Helemaal niet mee eens! Je werkt vast bij een aannemer. Je kent in ieder geval goed hun verhaal (:, ik ook)!
Verantwoord ondernemen! Zwart geld enz.
-
Hee, quote je in het vervolg iets beter???Oorspronkelijk gepost door WoutNee, dat is niet het geval. En nooit het geval geweest.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Nee, je krijgt € 2.000 terug. Wat waarschijnlijk plusminus de prijs is die zij er voor moeten geven. De brutoprijs is € 5.000. Verschil is korting en arbeid. Helemaal niet mee eens! Je werkt vast bij een aannemer. Je kent in ieder geval goed hun verhaal (:, ik ook)!

Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Ik heb geen zin om dat hier te gaan vertellen, maar ik denk dat je zelf wel een beetje kan verzinnen hoe praatjes rondgaan.Oorspronkelijk gepost door DemocritusWaar heb jij het dan over? Welke dingen zouden dat moeten zijn. Ik heb me ooit verdiept en het Baan debacle daar kwam vlg mij alleen (of dat niet meer dan geoeg is) dit uit.Bedankt; geeft een beetje duidelijkheid.
Er doen nl. dingen over Baan de ronde die absoluut niet waar zijn, en gewoon ronduit lasterlijk.
En over dat interview in de Elsevier: Ik ken Jan Baan (een heel klein beetje hoor) persoonlijk en ik weet dat heel veel minder rijke/succesvolle ondernemers een voorbeeld aan zijn integriteit en aan de manier waarop hij uitkomt voor zijn geloof kunnen nemen. Het is gewoon heel erg zonde geweest dat het zo fout is gegaan.
Maar even zonder alle voors en tegens en fouten etc.: het is wel een hele goede zakenman, en nog sterk ook, want het valt niet mee om op dat niveau door te blijven werken als je zoon vermoord is (op geen één niveau trouwens). Wat dat betreft alleen maar respect! :ha
-
Ik ben hier niet helemaal mee eens. Gelet op het product (software) wat hij leverde zal hij wel goed zijn geweest. anders kom je niet bij Boeing binnen.Oorspronkelijk gepost door JongereIk heb geen zin om dat hier te gaan vertellen, maar ik denk dat je zelf wel een beetje kan verzinnen hoe praatjes rondgaan.Oorspronkelijk gepost door DemocritusWaar heb jij het dan over? Welke dingen zouden dat moeten zijn. Ik heb me ooit verdiept en het Baan debacle daar kwam vlg mij alleen (of dat niet meer dan geoeg is) dit uit.Bedankt; geeft een beetje duidelijkheid.
Er doen nl. dingen over Baan de ronde die absoluut niet waar zijn, en gewoon ronduit lasterlijk.
En over dat interview in de Elsevier: Ik ken Jan Baan (een heel klein beetje hoor) persoonlijk en ik weet dat heel veel minder rijke/succesvolle ondernemers een voorbeeld aan zijn integriteit en aan de manier waarop hij uitkomt voor zijn geloof kunnen nemen. Het is gewoon heel erg zonde geweest dat het zo fout is gegaan.
Maar even zonder alle voors en tegens en fouten etc.: het is wel een hele goede zakenman, en nog sterk ook, want het valt niet mee om op dat niveau door te blijven werken als je zoon vermoord is (op geen één niveau trouwens). Wat dat betreft alleen maar respect! :ha
Maar...
Ben jij integer als je bewust de verslaggevingsregels schend? Ik denk dat jij niet weet hoe dat werkt. Maar de directie weet dromeels goed wanneer er geknoeid wordt met cijfers. Zeker in deze concerns als het om beurskoersen gaat. Daar was niet alleen Tinsley (CFO) verantwoordelijk voor.
Vergeet niet dat door het handelen van Baan mensen financieel aan de afgrond zijn gebracht. Zij vetrouwden op Baan omdat het een refo bedrijf was (misschien naief, maar het gebeurde wel). ik weet niet of je het dan een goede zakenman kan noemen?
Vergeet niet dat Baan net zo fout, niet meer maar ook niet minder is als ENRON, Ahold en die anderen.
Alle begin is moeilijk, dat blijkt wel weer. Sorry.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwHee, quote je in het vervolg iets beter???Oorspronkelijk gepost door WoutNee, dat is niet het geval. En nooit het geval geweest.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Nee, je krijgt € 2.000 terug. Wat waarschijnlijk plusminus de prijs is die zij er voor moeten geven. De brutoprijs is € 5.000. Verschil is korting en arbeid. Helemaal niet mee eens! Je werkt vast bij een aannemer. Je kent in ieder geval goed hun verhaal (:, ik ook)!,:,:,