Het heeft niets met een mening te maken. Het heeft te maken met simpel lezen en vergelijken.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Sorry het is niet mijn mening.
Maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
[Aangepast op 17/3/04 door Dathenum]
Aflaten: zijn door Luther niet veroordeeld alleen de aflaten die financieel waren, die bestaan overigens niet meer.Oorspronkelijk gepost door Dathenum
Beste Jan,
Uiteraard is het je recht om van mening te verschillen. Als ik het goed begrijp zijn volgens jou aflaten, pauselijk gezag, 7 sacrementen, beeldendienst en mariaverering in overeenstemming met de bijbel (jouw mening zogezegt).
Zou jij mij aan kunnen wijzen wat volgens jou de bijbelse basis voor deze zaken is? Als je dit niet wil (of kan) respecteer ik dat, maar ik wil me bij deze graag openstellen voor jouw bijbelse argumenten. Hopenlijk kan ik nog wat van je lerenEn zo niet: even goeie vrienden!
Met vriendelijke groet,
Peter Datheen
klopt niet want........................Op 15 februari 1929 werde ALLE macht inclusief de bezittingen van het Vaticaan, aan de Paus teruggegeven. Hij wwrd tegelijkertijd tot de Leider der wereld gekozen waarmee ALLE Staatshoofden, onergeschikt zijn aan Zijn besluiten!
kweenie hoor maar JPII is stil alive and kickingDit complot verkeert nu in de voorlaatste fase. Binnenkort (dit najaar van 2001 nog, of anders volgend voorjaar 2002) zal Paus Jan-Paul II worden verwijderd uit Rome
Tja, dit soort profeten valt altijd door de mand als ze data gaan noemen.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Boudewijn
sorry hoor maar zie hier hoe betrouwbaar je bronnen zijnkweenie hoor maar JPII is stil alive and kickingDit complot verkeert nu in de voorlaatste fase. Binnenkort (dit najaar van 2001 nog, of anders volgend voorjaar 2002) zal Paus Jan-Paul II worden verwijderd uit Rome
dit was uit jouw bron
http://users.skynet.be/courlisius/paus_kerk.html
dan doen ze in de rkk ook denk ik danHet is nu wel duidelijk waarom Gods volk niet mag ophouden Gods geboden te gehoorzamen en in Jezus te geloven