Een derde weg?

Pied

Bericht door Pied »

Schande dat ze het niet direct op de voorpagina gezet hebben zeg!
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Hans van Gemerden
Waarom stik jij van de zenuwen dan?
Daarom:
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Als dit stuk wordt geplaatst in het RD, dan loop ik drie rondjes om Vlaardingen op mn blote voeten (maw: ik geloof er nix van dat dit geplaatst gaat worden)
limosa

Bericht door limosa »

Omdat het RD een GG bolwerk is.

Mmm, wat zegt Van der Zwaag daarvan?

Ik had het antwoord wel kunnen bedenken natuurlijk maar ik stelde de vraag eigenlijk als aanloopje naar mijn volgende vraag: stel dat het RD niet wil plaatsen als redactioneel artikel, kunnen we dan andere manieren bedenken om het geplaatst te krijgen?

Aan de andere kant, er wordt in het stukje niemand concreet genoemd. Dus: wie de schoen past trekke hem aan. Dat laat het GG-bolwerk toch niet gebeuren?
Mirror

Bericht door Mirror »

Hoe groot is Vlaardingen eigenlijk? ;-)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Mirror
Hoe groot is Vlaardingen eigenlijk? ;-)
Met zo'n 80.000 inwoners te groot om het stukje te plaatsen :!
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Limosa,

Waarom het niet geplaatst wordt? Dat heb ik proberen uiteen te zetten in mijn post van 19/9/03 op 13:02 in dit topic.
limosa

Bericht door limosa »

RJ,

Een krant die slechts schrijft wat de lezers willen horen raakt op den duur wel erg versmald natuurlijk. Als het RD om die reden dit stuk niet zou plaatsen getuigd dat niet van ruggegraat! Het RD is zo ongeveer het enige platform dat de gehele rechterflank bedient. Ze hebben dus ook een taak in het wakker houden of -schudden van hun lezers. Die hoeven het echt niet overal mee eens te zijn hoor! Het RD wil toch een krant zijn met een opinierend karakter? Anders hoef je jezelf ook niet getuigend te noemen. Vanuit dat karakter moeten ze een beetje lef hebben. Het is een krant, geen kerkbode!

limosa
limosa

Bericht door limosa »

Ik vraag me steeds af of ze nou zitten mee te lezen.

Hé jullie daar bij het RD, als je mee zit te lezen: post hier dan ff hoe het zit en wat jullie gaan doen!
refo

Bericht door refo »

Misschien moeten we een lezersvereniging oprichten?
Egbert

Bericht door Egbert »

DE groep 'verontruste RD lezers' :)
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

[Misschien moeten we een lezersvereniging oprichten?

Wie denk jij dat ze voorzitter maken?
limosa

Bericht door limosa »

Maar niet te hard van stapel . . .

Het RD verstaat natuurlijk haar plicht en gaat het artikel gewoon plaatsen.

Nee, ik maak me daar geen zorgen over.
limosa

Bericht door limosa »

;-)

die was ik vergeten, ik wil tenminste mezelf serieus kunnen blijven nemen zo af en toe
Mart01

Bericht door Mart01 »

Ik vind het stuk hoewel inhoudelijk helder, ook stilistisch gewoon niet geschikt voor in een krant. Het RD zou voo rmij degraderen. Maar goed, ze staan al niet zo heel hoog bij mij.
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
limosa

Bericht door limosa »

Mart,

Oké, de vorm. Ik dacht dat je inhoudelijke bezwaren had.
Plaats reactie