Het enigste nadeel van Hitman pro is dat hij zijn werk goed en grondig doet en er geen ingrijpen mogelijk is en dus alle bestanden die hij discutabel vindt weggooid terwijl je bij handmatig [met bv. ad-aware nog de mogelijkheid had om bepaalde bestanden over te slaan [niet dat dat nou echt een zorg is want de meeste bestanden die het programma vindt zijn echte probleem programma's]Oorspronkelijk gepost door GianIk wacht nog even.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHahahah, ik heb Hitman er ook opgezet. En idd, werkt primaOorspronkelijk gepost door HendrikusVanmorgen las ik hierover een artikel in de krant.Oorspronkelijk gepost door Johannes 3:16
De alles-in-éénoplossing tegen spyware: Hitman Pro
Hitman Pro geïnstalleerd - en inderdaad: dan wordt er écht grote schoonmaak gehouden. Het programma automatiseert de werking van allerlei bestaande antispyware-software en veegt de computer in één bewerking schoon. Aanbevolen!
Het is trouwens ontwikkeld door een slimme Tukker (niet -tje) :+
[Aangepast op 20/1/05 door Hendrikus]
Straks blijkt half nederland met gecraste computers te zitten vanwege een foutje....
![]()
AdAware
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
"De Consumentenbond is na een test van dertien pakketten tegen spyware tot de conclusie gekomen dat Microsoft AntiSpyware het best schoonmaakt; 90% van de malafide software op het gebruikte testsysteem werd erdoor herkend en verwijderd. Microsoft nam eind vorig jaar de softwaremaker Giant Company over om het pakket in handen te krijgen, en is van plan om het na de bèta-fase gratis weg te geven. Dat dit voor veel mensen hard nodig is blijkt uit het feit dat de rest van de op dit moment beschikbare software onder de maat presteert. Alleen Hitman Pro wist in de buurt te komen met een totaalscore van 84%. Strict gezien is de nummer twee echter geen scanner, maar meer een script om automatisch een hele rits tools van derden aan te roepen. De (individuele) resultaten van de concurrenten liepen uiteen van 60% tot 'bijna niets', wat ze een eindbeoordeling van matig tot slecht oplevert. Dat geen enkel programma echt alles vindt en de kwaliteitsverschillen zo groot zijn is volgens de bond iets waar te weinig consumenten van op de hoogte zijn, en dat is iets dat men graag zou zien veranderen."
Bron, tweakers.net
Bron, tweakers.net
Ad Aware is dat wél. Als je iig een uitgebreidere versie wil.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Jammer dat die microsoft antyspyware waarschijnlijk een betaald programma wordt, zoals Ad Aware dat níet is
Overigens heb ik begrepen dat alleen bedrijven gaan betalen (gebeurt nu met de meeste software toch al).
En zo uitgebreid MS aspw. is, zo heb ik nog geen gratis aspw prog gezien.
Je kunt ook XP sp2 installeren. Dat helpt ook.Oorspronkelijk gepost door krotekoker
Ik had telkens last van spyware, welke ik consequent verwijderde met Ad-aware en Spybot. Sinds ik internet explorer aan de kant heb gegooid en ingeruild voor Mozilla Firefox, heb ik nauwelijks inbraken, virusmeldingen en spyware meer. Voor iedereen aan te raden.
of koop een Apple . . .Oorspronkelijk gepost door LecramJe kunt ook XP sp2 installeren. Dat helpt ook.Oorspronkelijk gepost door krotekoker
Ik had telkens last van spyware, welke ik consequent verwijderde met Ad-aware en Spybot. Sinds ik internet explorer aan de kant heb gegooid en ingeruild voor Mozilla Firefox, heb ik nauwelijks inbraken, virusmeldingen en spyware meer. Voor iedereen aan te raden.
Hitman Pro scoorde bij de Consumentenbond ook goed. Bevalt me uitstekend en kost niks!
~~Soli Deo Gloria~~