Veilingen
Hoe kun je dat nou weten? Degenen die bieden staan in de biedingsgeschiedenis. Snipet iemand met een te laag bedrag dan heeft-ie pech. Maar winnen met een lager bedrag dan een eerder bod, dat bestaat niet.Oorspronkelijk gepost door UnionistGezien de biedingsgeschiedenis was ik hem nét voor in de laatste seconde. Mogelijk probeerde iemand te snipen maar mislukte dit schromelijk.Oorspronkelijk gepost door refoDit lijkt me erg sterk. iemad had eerder meer geboden dan jij en was niet de winaaar?Oorspronkelijk gepost door Unionist
Soms is de pc nog bezig tegen elkaar op te bieden als de tijd verstrijkt. Dan kun je geluk hebben. Wij hebben dat een keer gehad met een Duplotrein. Die kregen we voor de helft van ons maximumbod, omdat de tijd verstreek toen de autobod van de "tegenpartij" nog bezig was. Dat is gewon een kwestie van geluk of pech hebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
En toen had jij genoegzaam je artikeltje binnen.Oorspronkelijk gepost door UnionistGezien de biedingsgeschiedenis was ik hem nét voor in de laatste seconde. Mogelijk probeerde iemand te snipen maar mislukte dit schromelijk.Oorspronkelijk gepost door refoDit lijkt me erg sterk. iemad had eerder meer geboden dan jij en was niet de winaaar?Oorspronkelijk gepost door Unionist
Soms is de pc nog bezig tegen elkaar op te bieden als de tijd verstrijkt. Dan kun je geluk hebben. Wij hebben dat een keer gehad met een Duplotrein. Die kregen we voor de helft van ons maximumbod, omdat de tijd verstreek toen de autobod van de "tegenpartij" nog bezig was. Dat is gewon een kwestie van geluk of pech hebben.
Ja, ja, ugh, ugh.