strandvakanties???

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Origineel geplaatst door peentje
Effe een vraagje ben jij ook soms een boertje van Flakkee?
Een boerinnetje.......:$

Een 'breekje' van Breekijzertje
peentje

Bericht door peentje »

GA je dan ook kijken als er mannen of jongens liggen?
Ik denk het wel.
Breekijzertje

GA je dan ook kijken als er mannen of jongens liggen?
Ik denk het wel.
Dat mag jij denken....''t Is immers jouw feestje....

Skoezie

Bericht door Skoezie »

Het hoeft niet veel te zijn; als het maar lekker is (citaat:breekijzertje)
peentje

Bericht door peentje »

Je valt in de harhaling, breekijzerinnetje, dit bericht heb je ook al bij koning wniter geplaatst.
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Origineel geplaatst door madelief
Origineel geplaatst door Breekijzertje
Origineel geplaatst door lebaoth
:stu Omdat ik dat een eindje hieronder al gevraagd had en toen heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, ik dacht je weet het vast niet. :stu
Nou.......ik neem aan dat jij ook een slipje en een bh-tje draagt.....
Laat nu een bikini óók zo zitten!!!!
Gek hè!!??

Je hebt wel gelijk breekkie..........
Gewoon niets bijzonders. Ennu op het strand en zwembad dragen er genoeg zo'n ding dus je hoeft je echt niet af te vragen of dat ze het aan je zien dat je voor de eerste keer een bikini draagt. Tenzij je er onzeker bij gaat lopen.:,:,
Tja kijk het maatk mij niet zoveel uit hoe jouw lingerie er uit ziet.

Ik vind een blote buik ook niet opwindend, maar ik ben dan ook zelf een vrouw. Een man zal misschien een blote vrouwenbuik wel opwindend vinden. Waarom willen wij dames het die mannen dan persé zo moeilijk maken??

Als ik dit
Voordelen van een bikini:

- Je voelt je er sportiever in dan in een suf badpak.
- Je buik kan bruin worden!!!!
- Je voelt je er beter bij lopen.
zo lees, dan gaat het er volgens mij alleen maar om dat jouw prachtige lichaam is even goed geshowd wordt. Ik zie daar het nut niet van in. Waarom zou je buik bruin moeten worden? Wat heb je daaraan? Die buik ziet toch niemand? Waarom zou het sportiever zijn? Waarom voel je je beter lopen? En weegt het feit dat je een man misschien wel eerder tot zonde zou bewegen dan in een badpak niet wat zwaarder dan dit allemaal?

Ik heb sowieso niet echt het figuur om een bikini te dragen :), maar ik begrijp ook niet echt waarom anderen dat wel zo graag willen.

Lebaoth

PS: die van dat boertje van Flakkee is toch van Rien Poortvliet, of niet?

[Veranderd op 13/2/03 door lebaoth]
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
peentje

Bericht door peentje »

He je had het over die buik die niet zo opwindend, dan heb je die zes spierblokjes van mij niet gezien.:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in

[Veranderd op 13/2/03 door peentje]
Breekijzertje

He je had het over die buik die niet zo opwindend, dan heb je die zes spierblokjes van mij niet gezien.:in:in:in:in:
Denk je nou echt dat vrouwen als wij naar een "peentje" kijken?????????
Ga toch weg joh!!!

parsifal

Bericht door parsifal »

Zo narcisus is ook aanwezig. Maar goed, ik weet niet hoeveel mannen er opgewonden raken van een blote buik hoor, vast niet al te veel. Laag uitgesneden pakjes hebben waarschijnlijk meer invloed.

Maar goed ik ga wel naar het zwembad, volledig ongevaarlijk voor me. Zodra ik mijn bril afzet zou zelfs Helena van Troje me niet kunnen bekoren denk ik.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
peentje

Bericht door peentje »

Ik had gehoopt van wel ja, ik dacht nog wel dat ik er zo aantrekkelijk uitzag maar dat viel nog wel tegen dus, naar jullie mening te oordelen, maar kom maar eens een keer kijken in Rjissen, dan kun je het eens met eigen ogen zien, hoe mijn spierblokjes er uit zien, want die heb jij lekker niet.
:ki
chicky

Bericht door chicky »

Sjonge zeg...wat een commentaar op bikini's. Refo vrouwen die bikini's dragen doen dat om gezien te worden, omdat ze mooi willen zijn, omdat ze aandacht willen, en omdat ze hun navel willen laten zien. Sjonge...waar gaat het over. Weleens nagevraagd dan??
Waarom ik voor een bikini kies boven een zwempak:
*Tis handig als je naar de wc moet.
*Het staat me beter
*Het zit lekkerder
*Ik kan nooit leuke badpakken vinden.

Krijg ik er aandacht van? Nee, want het is heel normaal, je valt helemaal niet op met z'n ding aan.
Wil ik m'n navel laten zien? Neej zeg...waarom zou ik!!
Omdat ik mooi wil zijn?? Ja duh, je bent het of je bent het niet....

Zulke ongegronde beoordeleingen ergeren mij echt. Waarom zo?? Omdat je het zelf niet mag van je moeder?? Omdat jou geweten het niet toelaat, de ander gelijk vanalles toedichten??? IEts anders??

Jammer hoor....
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door chicky
Sjonge zeg...wat een commentaar op bikini's. Refo vrouwen die bikini's dragen doen dat om gezien te worden, omdat ze mooi willen zijn, omdat ze aandacht willen, en omdat ze hun navel willen laten zien. Sjonge...waar gaat het over. Weleens nagevraagd dan??
Waarom ik voor een bikini kies boven een zwempak:
*Tis handig als je naar de wc moet.
*Het staat me beter
*Het zit lekkerder
*Ik kan nooit leuke badpakken vinden.

Krijg ik er aandacht van? Nee, want het is heel normaal, je valt helemaal niet op met z'n ding aan.
Wil ik m'n navel laten zien? Neej zeg...waarom zou ik!!
Omdat ik mooi wil zijn?? Ja duh, je bent het of je bent het niet....

Zulke ongegronde beoordeleingen ergeren mij echt. Waarom zo?? Omdat je het zelf niet mag van je moeder?? Omdat jou geweten het niet toelaat, de ander gelijk vanalles toedichten??? IEts anders??

Jammer hoor....
Bedankt voor je "bikini-pleidooi" Kippie!!!

Laten we elkaar in deze maar vrij laten hè?

Ed

Bericht door Ed »

Quote:

Ik kreeg via een vriendin de beteruitgids in handen en er stonden allemaal geweldige reizen in. We moesten kiezen, nou t werd Italie, Toscaanse Riviera. Ik wist niet helemaal wat ik kon verwachten in zo'n land, met zo'n organisatie. Ik ging er heen (met mijn eigen waarden en normen) en het was geweldig! Ik had een leuke groep meiden om me heen, geen problemen etc.
Er waren heus wel meiden die in de bar gingen zitten en "lekker drinken en dansten". Maar ik ben er van overtuigd dat als je je CHRISTELIJKE waarden en normen mee neemt op vakantie... dan kan je heus wel op vakantie naar een warm land oid! Kijk als je thuis je niet bezat, niet naar de disco gaat etc. waarom zou je dat wel in zo'n land doen

Waarom zou je in dat land het wel doen….

Op deze vraag wil ik graag ingaan. Het wijkt iets af van het onderwerp, maar vond het toch belangrijk genoeg om het te vermelden omdat het zeker een groot raakvlak heeft met het onderwerp. Het gaat over normen en de toepassing daarvan.

Een ervaringsfeit:
Ben een paar jaar geleden met Beteruit naar Turkije geweest. Natuurlijk moest er ook een turksbad en massage genoten worden. Dat moest je niet missen volgens de beteruit folder.

Helaas bleek voor de dames een mannelijke masseur aanwezig te zijn. Een ook kwam het voor dat een man en vrouw van de reisgroep in eenzelfde kamer gemasseerd werd….helemaal bloot welteverstaan.

Er is door de dames geen enkele vorm van protest geuit en ze hebben de massage met redelijk handtastelijke masseurs kalm laten ondergaan. Ik kan me indenken dat het voor de dames niet gewoon was om in Nederland dergelijke zaken op te zoeken, maar waarschijnlijk onwetend als ze zijn, is het ze wel ‘overkomen’ in Turkije. Een land waar je mag verwachten dat mannen en vrouwen gescheiden zijn in dergelijke voornoemde situaties.

Antwoord op ‘waarom zou je in dat land het wel doen?

Omdat mensen kennelijk geen principiële bezwaren hebben tegen dergelijke was- en masseerbeurten. Het wordt pas een bezwaar als ze in een groep terechtkomen die de norm stelt dat dat slecht is. Die groep bevindt zich in de thuissituatie met het kerkelijke gebeuren eromheen.

Door bovenstaande bevinding ben ik tot de conclusie gekomen dat de norm ‘thuis’ nogal verschilt met de norm ‘elders’.
Madtice

Bericht door Madtice »

Ed, zou dit een uitzondering kunnen zijn? En zo niet: weet je precies wat deze mensen thuis allemaal doen, als jij of beter uit er niet bij is? Misschien was dit voor hun wel dagelijkse kost... ??? Ik denk dat je als christen gewoon naar welk land dan ook op vakantie kunt gaan en je christelijke normen mee kunt nemen. Je gaat niet ineens 'makkelijker' zondigen van de hete zon of zo.
Plaats reactie