Een boerinnetje.......:$Origineel geplaatst door peentje
Effe een vraagje ben jij ook soms een boertje van Flakkee?
Een 'breekje' van Breekijzertje
Tja kijk het maatk mij niet zoveel uit hoe jouw lingerie er uit ziet.Origineel geplaatst door madeliefJe hebt wel gelijk breekkie..........Origineel geplaatst door BreekijzertjeNou.......ik neem aan dat jij ook een slipje en een bh-tje draagt.....Origineel geplaatst door lebaoth
:stu Omdat ik dat een eindje hieronder al gevraagd had en toen heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, ik dacht je weet het vast niet. :stu
Laat nu een bikini óók zo zitten!!!!
Gek hè!!??
Een 'breekje' van Breekijzertje
Gewoon niets bijzonders. Ennu op het strand en zwembad dragen er genoeg zo'n ding dus je hoeft je echt niet af te vragen of dat ze het aan je zien dat je voor de eerste keer een bikini draagt. Tenzij je er onzeker bij gaat lopen.:,:,
zo lees, dan gaat het er volgens mij alleen maar om dat jouw prachtige lichaam is even goed geshowd wordt. Ik zie daar het nut niet van in. Waarom zou je buik bruin moeten worden? Wat heb je daaraan? Die buik ziet toch niemand? Waarom zou het sportiever zijn? Waarom voel je je beter lopen? En weegt het feit dat je een man misschien wel eerder tot zonde zou bewegen dan in een badpak niet wat zwaarder dan dit allemaal?Voordelen van een bikini:
- Je voelt je er sportiever in dan in een suf badpak.
- Je buik kan bruin worden!!!!
- Je voelt je er beter bij lopen.
Bedankt voor je "bikini-pleidooi" Kippie!!!Oorspronkelijk gepost door chicky
Sjonge zeg...wat een commentaar op bikini's. Refo vrouwen die bikini's dragen doen dat om gezien te worden, omdat ze mooi willen zijn, omdat ze aandacht willen, en omdat ze hun navel willen laten zien. Sjonge...waar gaat het over. Weleens nagevraagd dan??
Waarom ik voor een bikini kies boven een zwempak:
*Tis handig als je naar de wc moet.
*Het staat me beter
*Het zit lekkerder
*Ik kan nooit leuke badpakken vinden.
Krijg ik er aandacht van? Nee, want het is heel normaal, je valt helemaal niet op met z'n ding aan.
Wil ik m'n navel laten zien? Neej zeg...waarom zou ik!!
Omdat ik mooi wil zijn?? Ja duh, je bent het of je bent het niet....
Zulke ongegronde beoordeleingen ergeren mij echt. Waarom zo?? Omdat je het zelf niet mag van je moeder?? Omdat jou geweten het niet toelaat, de ander gelijk vanalles toedichten??? IEts anders??
Jammer hoor....