Beste Jacob,Oorspronkelijk gepost door jacobBeste Mathijs,Oorspronkelijk gepost door Matthijszou je zoiets face-to-face ook zeggen?Oorspronkelijk gepost door GianAhhh, daar heb je dus even geen antwoordt op.Oorspronkelijk gepost door Matthijs Hoe zie jij dat dan?
Leg eens uit?
Geeft niet hoor, we weten weer hoe laat het is.
Toedeledokie
Gebruik je verstand ff voordat je wat post.
Dat mensen kribbig op je reageren is ook wel een beetje je eigen schuld. Je geeft nogal eens de kritiek dat mensen die kritisch tegen de gg aan kijken, mensen zijn die de wet ontkennen. En je onderbouwt dat nooit.
En dat is wel jammer. Zeker als in een andere topic blijkt dat je je zelf niet eens aan de Nederlandse wet wenst te houden. Daarmee indirect tegen Gods gebod ingaand. En hoe je dat daar omschrijft geeft te denken. Elk schuldbesef ontbreekt daar volkomen.
Het heeft dan ook niet zoveel inpact als je te pas en te onpas zoals in deze topic met de wet gaat zwaaien.
Zoals met de quote van Luther en de DL, volgens mij was dat helemaal het onderwerp niet van dit topic.
Daarom zou ik je het volgende verzoeken;
Open een nieuw topic. En geef nou eens aan hoe jij de functie van de wet uitlegt. En hoe jij vindt hoe een mens zijn ellende moet leren kennen. En hoe de zondaar dat ervaart. Bij mij komt het over als een vreemde mystieke ervaring. geef maar aan als het tegendeel waar is.
met vr gr
Jacob
Ten eerste was de DL hier in deze topic wel on-topic. Het andere van Luther niet. Maar dat kwam in een opwelling toen ik anemoon's reactie las.
In die andere topic over de nederlandse wet overtreden. Ik heb daar niet gezegd dat ik te hard mocht rijden. Ik heb wel gezegd dat ik m'n radardetector weer zou installeren in de auto. Wees getroost, dat heb ik niet gedaan. Ik was driftig.
Over dat laaste. Ik zal een nieuwe topic openen. Gun me daar tijd voor. Als het te lang duurt, dan u2u je mij maar.
Laat ik dit vast zeggen. Voor mystieke ervaringen ben ik heel huiverig voor.
Verder voor jou en de anderen. Ik ga voor vanavond m'n pc uitschakelen.
mvrg.
Matthijs