Biddag

Jelle

Bericht door Jelle »

Misschien een reden om daar de kerkenraad dan over aan te spreken en tge zorgen dat het meer zinvollere bijeenkomsten worden.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Misschien een reden om daar de kerkenraad dan over aan te spreken en tge zorgen dat het meer zinvollere bijeenkomsten worden.
Normaal vervelen de kinderen zich. Nu zijn twee keer per jaar de ouders aan de beurt. Ik vind het een goede zaak dat er een kinderdienst is. Wij zijn dan met het hele gezin in de kerk, inclusief Sietske (maar die valt wel in slaap :D )
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Wij zijn dan met het hele gezin in de kerk, inclusief Sietske (maar die valt wel in slaap :D )

Maar dat zal wel komen omdat de dominee niet boeiend genoeg is. haha.Dominee moet natuurlijk ook zijn praatje wel aanpassen he aan de kleine kinderen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Wij zijn dan met het hele gezin in de kerk, inclusief Sietske (maar die valt wel in slaap :D )

Maar dat zal wel komen omdat de dominee niet boeiend genoeg is. haha.Dominee moet natuurlijk ook zijn praatje wel aanpassen he aan de kleine kinderen.
We hebben haar ook ernstig vermaand :) Maar ze lachte er alleen maar om
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Oorspronkelijk gepost door refo
Welk aantal mensen?

Biddag voor gewas en arbeid van de agrarische sector? Ik dacht het dus niet.
Nou Refo, zelf kom ik uit Zeeland en dan nog eens uit een dorp waar de landbouw in het verleden heel nadrukkelijk aanwezig was. Ja, zo nadrukkelijk dat heel het leven op het dorp er op gericht was. Er was géén gezin waar niet iemand werkte bij 'de boer'. Daar past een biddag / dankdag voor gewas en arbeid heel goed in.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Plaats reactie