ik 3 rondjes heb gereden voor ik de auto voor het huis parkeerde..
ga ik wel 'de hort op'of niet..
rondje rijden..
zal ik gaan winkelen..
zal ik even gaan koffiedrinken bij wie dan ook..
rondje rijden..
zal ik toch thuis blijven, de was is zo klaar..
er moet nog best veel in huis gedaan worden..
rondje rijden...
zal ik de boodschappen gaan doen en daarna heerlijk ergens op de koffie gaan..
thuis..
ik ga de boel doen
Saai als je fam. niet op 't dorp woont.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...20 jaar geleden in Thailand de regering van generaal Suchinda Kraprayoon aftrad(die had maar 1,5 maand gezeten)?
...10 jaar geleden George W. Bush(1946; president VS 2001-2009) en Vladimir Poetin(1952: sinds 1999 president en premier van Rusland) een ontwapeningsakkoord tekenden?
...120 jaar geleden de octrooiaanvraag van Thomas Alva Edison(1847-1931; Amerikaans uitvinder) op de elektrische spoorweg plaatsvond?
...50 jaar geleden de Mercury MA-7 werd gelanceerd vanaf Cape Canaveral?
...het 90 jaar geleden bijna 34 graden werd?
...VMBO'ers vanmorgen examen Aardrijkskunde doen of (KB/TL) muziek op de computer?
...HAVO vanmorgen Maatschappijwetenschappen heeft?
...VWO vanmorgen Aardrijkskunde heeft?
...VMBO vanmiddag Maatschappijleer of natuur- en scheikunde heeft?
...de Havisten vanmiddag Wiskunde-B hebben?
...de VWO'ers zich vanmiddag buigen over Engels?
...er vanavond een SGP tijdrede is in De Meente in Genemuiden waarbij Ds.Reinders uit Staphorst voorgaat?
...er vanavond een GBS-dienst in de Petrakerk in Kapelle-Biezelinge waar Ds.de Leeuw uit Ridderkerk voorgaat(deze zal vast via internet te beluisteren zijn)?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Johann Gottfried Walther schreef:Wie is er goed in natuurkunde?
Een zuivere toon van 2000 Hz en 80 dB SPL stuurt men door een versterker die de intensiteit vergroot met een factor 75. Het intensiteitsniveau van het uitgangssignaal is dan ?
Ik denk zelf 75*10^8 daar de logaritme van en dat maal 10 dat is 99 dB, maar is dat het goede antwoord?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Een zuivere toon van 2000 Hz en 80 dB SPL stuurt men door een versterker die de intensiteit vergroot met een factor 75. Het intensiteitsniveau van het uitgangssignaal is dan ?
Ik denk zelf 75*10^8 daar de logaritme van en dat maal 10 dat is 99 dB, maar is dat het goede antwoord?
'k Denk het wel hoor.
Laatst gewijzigd door Marieke op 24 mei 2012, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
henriët schreef:ik 3 rondjes heb gereden voor ik de auto voor het huis parkeerde..
ga ik wel 'de hort op'of niet..
rondje rijden..
zal ik gaan winkelen..
zal ik even gaan koffiedrinken bij wie dan ook..
rondje rijden..
zal ik toch thuis blijven, de was is zo klaar..
er moet nog best veel in huis gedaan worden..
rondje rijden...
zal ik de boodschappen gaan doen en daarna heerlijk ergens op de koffie gaan..
thuis..
ik ga de boel doen
Saai als je fam. niet op 't dorp woont.
Je mag best hierheen rijden en na een kopje koffie bij mij aan de slag. Doe ik niet moeilijk over.
Soms heb je van die dagen...
Maar je huis is heerlijk schoon...
Laatst gewijzigd door Desiree op 24 mei 2012, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Weet ik niet, maar als dat het voor mensen onhoorbare geluid is wat honden op de vlucht doet slaan, zou je me het dan toe willen sturen als bijlage ?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Weet ik niet, maar als dat het voor mensen onhoorbare geluid is wat honden op de vlucht doet slaan, zou je me het dan toe willen sturen als bijlage ?
Het antwoord lijkt me wel goed. 98,75 om wat precieser te zijn. (intensiteitstoename is de log van de versterking dus van 75=18,75 afgerond)
De vraagstelling zegt dat de INTENSITEIT 75 maal zo groot is. Stond dat er zo?
Onhoorbaar geluid heeft met Hz te maken. Voor de meeste mensen is vanf 20kHz niet hoorbaar meer.
...35 jaar geleden bij de Tweede Kamerverkiezingen de PvdA onder leiding van Joop den Uyl tien zetels won?
...deze partij uiteindelijk toen toch niet in de regering kwam?
...170 jaar geleden Christian Doppler(1803-1853, Oostenrijks wis- en natuurkundige) in Praag zijn beroemde voordracht: "Über das farbige Licht der Doppelsterne und einige anderer Gesterne des Himmels" hield?
...5 jaar geleden Google Street View introduceerde?
...je op dat moment enkele steden in de VS kon bekijken?
...ik hier graag op neus?
...ik me afvraag wanneer sommige straten vernieuwd worden?
...ik me afvraag wanneer alle straten in bv.Rijssen te zien zijn?
...vanmorgen het HAVO-examen muziek was?
...het VWO-examen Latijn nog enkele minuten duurt?
...VMBO vanmiddag haar laatste examen heeft en dat economie is?
...Havisten zich vanmiddag over Management en Organisatie buigen?
...VWO vanmiddag maatschappijwetenschappen heeft?
...Kroonprins Willem-Alexander vanmiddag het Blauw Vlagseizoen 2012 opent bij Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee?
...je vanmiddag met Natuurmonumenten vaartochten naar aalscholvers kunt maken op het Naardermeer in de Wieden in de Kop van Overijssel?
...Almelo vannacht in het teken van de Nacht van Almelo staat?
...er vanavond een psalmzangavond is in de Ger.Gem. van Genemuiden waar Ds.Hogchem en Evangelist van Drunen(Emmen) hopen te spreken?
...het Noordermannenkoor vanavond zijn medewerking hoopt te verlenen aan een zangavond voor Woord&Daad in de Rijssense Schildkerk?
...Menno de Bruyne vanavond de SGP'ers in Enkhuizen hoopt te vermaken?
...Marco den Toom en Andre van Vliet vanavond spelen in de Grote Kerk in Asperen(met die dikke toren...)?
...de Urker MANS Formatie vanavond zingt in de Breepleinkerk in Rotterdam?
...je morgen voor de ZGG een fietstocht kunt maken door de Gelderse Vallei en de Betuwe?
...je daarvoor kunt starten bij de Ger.Gem. in Veenendaal
...er morgenavond een zangavond is in de Koorkerk in Middelburg met Crescendo uit Tholen en Sursum Corda uit Middelburg?
...Ds.de Heer voor Pinksteren waarschijnlijk moet beslissen of hij wel of niet zendingspredikant in Bolivia wordt?
...Op de Tweede Pinksterdag 's-middags Harm Hoeve en Noortje van Middelkoop in de Oude Kerk in Ede te beluisteren zijn?
...de Mannenkoren uit Ridderkerk en Werkendam op 2e Pinksterdag zingen in de Grote Kerk in Dordrecht?
...40 jaar geleden de wereldleiders Nixon(1913-1994 VS president van 1969-1974) en Brezjnev(1906-1982)(president Rusland vanaf 1964) in Moskou het eerste SALT-verdrag ondertekenden?
...30 jaar geleden het Kabinet-Van Agt III werd be-edigt?
...10 jaar geleden de Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD) omgedoopt werd in Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD)?
...het vandaag de internationale dag van de VN-Blauwhelmen is?
...Koningin Beatrix vandaag de 15e tentoonstelling Den Haag Sculptuur opent?
..het thema van de Fietsstad 2014 'fietsen zonder hindernissen' is?
...de Tweede Kamer aan het eind van de middag debatteert over het Lente-akkoord?
...vanmorgen het HAVO-examen aardrijkskunde is?
...de VMBO-ers zich vanmiddag over Biologie buigen?
...de Havisten vanmiddag op Engels moet ploeteren?
...de VWO'ers vanmiddag Scheikunde doen?
...in de Tweede Kamer vandaag ook nog gestemd wordt of de Wet werken naar Vermogen controversieel wordt verklaard?
...de Urker MANS formatie vanavond in de Rehobothkerk op Urk zingt?
...Ds.J.Roos 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Ochten?
Het antwoord lijkt me wel goed. 98,75 om wat precieser te zijn. (intensiteitstoename is de log van de versterking dus van 75=18,75 afgerond)
De vraagstelling zegt dat de INTENSITEIT 75 maal zo groot is. Stond dat er zo?
Onhoorbaar geluid heeft met Hz te maken. Voor de meeste mensen is vanf 20kHz niet hoorbaar meer.
Het klopte ja.
De vraagstelling was zo ja.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"