...Omdat er een grote klap was waardoor Tarzan ging blaffen!

Ria schreef:...We vannacht met de Happy Family beneden in de huiskamer hebben gezeten.
...Omdat er een grote klap was waardoor Tarzan ging blaffen!
7 stukjes kies, een groot gat, een bolle wang en 6 hechtingen...Orchidee schreef:Sterkte!!!vlinder schreef:....ik op zoek ben naar de roze wolk van vandaag.
....ik me deze dag zo anders had voorgesteld.
....manlief vanmorgen om 5 uur op moest en nu al een paar uur een moeilijk tentamen zit te maken.
....ik zo naar de kaakchirurg moet voor m'n verstandskiezen...
....de bussen in Rotterdam niet rijden en manlief de auto mee heeft.
....een lieve vriend direct aanbood mee te gaan.
....ik misselijk ben van zenuwen en dus nu maar 2 paracetamolletjes en een bromazepammetje ga nemen.
....we vanavond uit eten zou den gaan.
....dit nu gepureerde biefstuk door een rietje moet worden.
Dat mag best, hoor meid!!!vlinder schreef:7 stukjes kies, een groot gat, een bolle wang en 6 hechtingen...Orchidee schreef:Sterkte!!!vlinder schreef:....ik op zoek ben naar de roze wolk van vandaag.
....manlief vanmorgen om 5 uur op moest en nu al een paar uur een moeilijk tentamen zit te maken.
....ik misselijk ben van zenuwen en dus nu maar 2 paracetamolletjes en een bromazepammetje ga nemen.
'k Vind mezelf zielig.
dat mag ook best even....vlinder schreef:7 stukjes kies, een groot gat, een bolle wang en 6 hechtingen...Orchidee schreef:Sterkte!!!vlinder schreef:....ik op zoek ben naar de roze wolk van vandaag.
'k Vind mezelf zielig.
Ja, vandaag ons eerste jubileum. 5 jaar!MarthaMartha schreef:dat mag ook best even....vlinder schreef:7 stukjes kies, een groot gat, een bolle wang en 6 hechtingen...Orchidee schreef:Sterkte!!!vlinder schreef:....ik op zoek ben naar de roze wolk van vandaag.
'k Vind mezelf zielig.
wat had de roze wolk moeten zijn? trouwdag vandaag?
Neem een milkshake, die kan wel door een rietje!!!
altijd leuk om iets tegoed te hebben...vlinder schreef:Ja, vandaag ons eerste jubileum. 5 jaar!MarthaMartha schreef:
dat mag ook best even....
wat had de roze wolk moeten zijn? trouwdag vandaag?
Neem een milkshake, die kan wel door een rietje!!!We zitten nu allebei op de bank en het etentje wordt uitgesteld.
Huh? Noem jij eens drie voorbeelden waar Geert Wilders scheldt op allochtonen? Ik heb daar nooit wat van gehoord, namelijk.Ria schreef:... Geert Wilders allochtoon is?
... waarom scheldt hij dan zo op andere allochtonen?
... Misschien iets wat hem dwars zit? En wat ooit is gebeurd in zijn verleden?
Ria schreef:... Geert Wilders allochtoon is?
Ja, ik denk eigenlijk ook dat het iets met frustrstie te maken heeft.albion schreef:Ria schreef:... Geert Wilders allochtoon is?
Is het je nooit opgevallen dat mensen die verwant zijn aan iets en ze 'vallen af', veel feller reageren dan degenen die er los van staan?
Ik denk dat het iets met frustratie te maken heeft.
'Schelden' zal hij niet doen, want zijn vrouw is toch ook een allochtoon?
1. Zijn moeder is in Nederlands Indië geboren zoals toendertijd heel veel nederlandse mannen/vrouwen. Zijn voorgeslacht is verder wel Nederlands. De Indische wortels gaan terug naar 1835.Ria schreef:... Geert Wilders allochtoon is?
....Dat in mij de tekst Matt. 7:6 naar boven komt, na dit gelezen te hebben.huisman schreef:....dat morgen een huismanloos RF dagje wordt ?
....dat huisman "pleiten op je doopbeloften" een mooie uitdrukking vindt ?
....dat drie een mooi getal is?
....dat ik nogal melig ben
Of zijn dat spanningen of zenuwen?huisman schreef: ....dat ik nogal melig ben