Mijn lieve vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.
Maar hopenlijk bedenkt hij zich de komende dagen

Chocola schijnt onweerstaanbaar te zijn voor muizen.J.C. Philpot schreef:Dank voor de tips. Ik heb inderdaad pindakaas in de val en op de klemmen.
Mijn live vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.
Was zeker geen Calve...J.C. Philpot schreef:Dank voor de tips. Ik heb inderdaad pindakaas in de val en op de klemmen.
Mijn live vrouw zag vanmiddag een muis vlak langs de val lopen. Hij haalde zijn neus op, en kroop zo de spouwmuur in.
Aangepast. Uiteraard bedoelde ik lieveAd Anker schreef:Mijn live vrouw. Wat is dat?
Dat is hemHerman schreef:Aha, dus gewoon een eufemisme voor 'vrouw-in-panische-toestand die een muis waarneemt'.
Code rood op het spoor (toch?). Daar heb je pas last van als je uit de kanaaltunnel komt, denk ik. In iedergeval genoeg drinken meenemen. En een tijdschrift om de baby en jezelf koelte toe te wuiven als de airco uitvalt. Goede reis.parsifal schreef:Vandaag hopen we met de trein vanuit Oxford naar Nederland te reizen. We hopen dat alles goed gaat met de air conditioning in de trein. Met een baby reizen is best wel spannend. Het vliegen vanuit Zweden eerder ging wel goed trouwens.
Heerlijk! Ik ook, alleen dan waarschijnlijk een andere plas ;-) Echt lekker afgekoeld!J.C. Philpot schreef:Net even een frisse duik genomen in de natuurplas een paar straten verder. Eenmaal door de modder en waterplanten heen in het diepere gedeelte is het best lekker.