Wat doen we vandaag? [3]

JolandaOudshoorn

Re: Wat doen we vandaag? [3]

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:Leuk om te zien Jolanda!!!
Pannenkoeken eten staat bij ons voor morgen op het programma, na het spelletjesfeest.

Hoe veel kinderen hebben jullie per dag?

Vandaag had P. bij ons de leiding (we organiseren dit samen en hebben om de beurt de leiding), ik mocht het verhaal vertellen (het bloed aan de deurposten bij de uittocht uit Egypte, "veilig achter bloed") Heerlijk om te doen!

Morgen heb ik de leiding weer, dat vind ik ook altijd weer leuk. Als ik voor zo'n groep kinderen sta, vergeet ik alles om me heen :-)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel kinderen wij hebben. Een heleboel, in ieder geval. We hebben 3 groepen, jongsten, middden en oudsten. We hebben maar 1x in de week leiding en verhaal, de taken zijn goed verdeeld. Er zit dan ook een hele commissie achter de VBW, dat is erg fijn! Ik heb leiding over de muziekgroep, ook heel leuk! En het is fijn dat er ook zoveel medewerkers zijn, want vele handen maken licht werk!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vanmorgen weer bijbelweek, spelletjes feest en pannenkoeken eten.
Om twee uur klaar en toen toch maar even bij het tienerprogramma wezen kijken.
Geweldig! Vooral de zeepbaan aan het eind, wat ben ik blij dat ik die kleren niet hoef te wassen (arme Helma! Ik heb er twee/drie van haar zien gaan)....
Nu weer thuis, maar beginnend hoofdpijn, en vanavond om 7 uur weer paraat bij het avondprogramma.......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

vanochtend gewerkt, vanmiddag: de ramen buiten gelapt, slaapkamer van m'n vriend: ramen (binnen en buiten) gelapt, gestoft, de linnenkast schoongemaakt van binnen, gezogen, deur afgenomen. De werkkamer gestoft, gezogen en gedweild. Nu ff releaxen. Straks nog even de was opvouwen. Dan soep en hamburgers klaar maken.
MarthaMartha

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:Leuk om te zien Jolanda!!!
Pannenkoeken eten staat bij ons voor morgen op het programma, na het spelletjesfeest.

Hoe veel kinderen hebben jullie per dag?

Vandaag had P. bij ons de leiding (we organiseren dit samen en hebben om de beurt de leiding), ik mocht het verhaal vertellen (het bloed aan de deurposten bij de uittocht uit Egypte, "veilig achter bloed") Heerlijk om te doen!

Morgen heb ik de leiding weer, dat vind ik ook altijd weer leuk. Als ik voor zo'n groep kinderen sta, vergeet ik alles om me heen :-)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel kinderen wij hebben. Een heleboel, in ieder geval. We hebben 3 groepen, jongsten, middden en oudsten. We hebben maar 1x in de week leiding en verhaal, de taken zijn goed verdeeld. Er zit dan ook een hele commissie achter de VBW, dat is erg fijn! Ik heb leiding over de muziekgroep, ook heel leuk! En het is fijn dat er ook zoveel medewerkers zijn, want vele handen maken licht werk!
Ja wij hebben ook in de dertig man leiding (zitten ook wat tieners bij), dat moet ook wel. De commissie bij ons bestaat uit P en ik, dus ja............. Wij hebben om beurten de leiding, de andere taken zijn verdeeld. In principe hoef ik ook niet te vertellen, maar dat doe ik zo graag...............
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Er is al een heleboel gedaan. Vanavond de rest :) ....CD's beluisteren en hier uittreksels van maken, het een en ander opruimen, regelen, voorbereiden op het werk van morgen, etc. etc.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lourens

Bericht door Lourens »

Vanmiddag op de palingrookwedstrijden geweest. altijd gezellig. Jammer dat de paling zo vreselijk duur is.

vanavond naar een trouwdienst geweest van een lid van een ander forum.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

vanmorgen thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog 2 ritjes met de rolstoelbus rijden.
Lassie

Bericht door Lassie »

zo.. vandaag doe ik niks meer.... Gewerkt van 9-4 (vanaf kwart over 12 niks gedronken of gegeten tot 4 uur).
judith

Bericht door judith »

Lassie schreef:zo.. vandaag doe ik niks meer.... Gewerkt van 9-4 (vanaf kwart over 12 niks gedronken of gegeten tot 4 uur).
Gingt goed met werken? Niks gedronken?? Nu toch wel he?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

vanmorge uitgeslapen!

Vanmiddag op Ichtus gewacht in Middelharnis, maar helaas, ze had de verkeerde bus genomen dus kwam niet :nonnon

Toen nog even naar de boekhandel geweest, 2 boeken wezen halen voor oma, en nog wat voor mezelf.

Zo eten koken voor mezelf, en vanavond wat lezen denk ik.
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

fluitje schreef:Vanmiddag op de palingrookwedstrijden geweest. altijd gezellig. Jammer dat de paling zo vreselijk duur is.

vanavond naar een trouwdienst geweest van een lid van een ander forum.
Bedoel je Airca soms?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha

vandaag de laatste dag van de vakantiebijbelweek.
Vanmorgen een gewone morgen, vanavond de afsluiting met ouders en belangstellenden.
Het was een heerlijke week en een fijne avond.
Lourens

Bericht door Lourens »

Vandaag maar wat in de tuin aan de gang. Wat foto's maken in het dorp.
via Marktplaats wat houten tuintegels halen voor een leuk prijsje.
En verder......... zie ik nog wel.
O ja, mijn motor even aftanken zodat deze klaar is om met ingang van maandag écht te gaan forenzen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

fluitje schreef: O ja, mijn motor even aftanken zodat deze klaar is om met ingang van maandag écht te gaan forenzen.
Zozo, is dat goedkoper en makkelijker :quoi
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:vandaag de laatste dag van de vakantiebijbelweek.
Vanmorgen een gewone morgen, vanavond de afsluiting met ouders en belangstellenden.
Het was een heerlijke week en een fijne avond.
Fijn MM. Bij ons idem. Nu hebben we zondag nog in de kerk de afsluiting van de VBW. (ik moet voorin dirigeren, bibberbibber) Maar eerst gaan we vandaag eens een uitgebreid familiebezoek doen in het hoge noorden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten