Wist je dat . . . [3]

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Lelie schreef:Hopelijk drinkt Rens wel goed?! Wat zal hij zich akelig voelen. Sterkte allebei :!:
Dankjewel, hij probéért te drinken maar is constant misselijk en ja hij voelt zich heel erg beroerd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Arretje

Bericht door Arretje »

Sterkte Rens en Maria!
Hopelijk knapt Rens gauw op!
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Dank jullie wel voor je medelevendheid, ondanks dat Rens zich zo ziek voelt moest ik jullie de groeten doen, dus bij dezen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens en Maria,
Van harte sterkte toegewenst. Hopelijk knapt Rens snel weer op!
Daphne

Bericht door Daphne »

... Ik morgen nog 3 uurtjes werk en ik daarna heerlijk van mn vrije dagen ga genieten
... Ik wel ga boffen met t mooie weer! :D
... Ik zondag een forummer ga zien en misschien wel ontmoeten?
... Ik me vandaag aan de oven heb gebrand en ik nu een mooie streep van 2.5cm over mn arm heb lopen? :? :x
... De Cake wel lekker was :shock: :roll: :x
Adorote

Bericht door Adorote »

Dat de zon weer warmte geeft waar de harten naar snakken de de warmte van oneindigheid; deze dag zal weer een prachtige worden .
Marnix

Bericht door Marnix »

jaja, de zon is gul vandaag, dat ie zomaar de warmte van oneindigheid geeft :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Dat een goed stevige winterstampot in de zomer heel lekker kan zijn en lekker is, maar de voorwaarde is een goede fles witte wijn uit Italie is daar bij geboden . Wel koud die witte wijn ijs en ijskoud.
jvdg

Bericht door jvdg »

......dat ik nog niet weet hoe het met Bert Mulder is?

Heeft iemand iets vernomen?
Daphne

Bericht door Daphne »

... Ik breekijzertje mis... :(
Daphne

Bericht door Daphne »

... Ik enorme zin in zaterdag heb :D :D :D
... Ik gister echt enorm goed nieuws hoorde van n vriendin!!!
... Ik echt zo blij ben voor haar!!!!
... God een God is die heden ten dage nogsteeds mensen tot Zich trekt uit 'de wereld'!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:......dat ik nog niet weet hoe het met Bert Mulder is?

Heeft iemand iets vernomen?
Omdat Bert thuis geen internet heeft kan hij niets plaatsen en ook niet msn'en dus helaas kunnen we via die weg niets van hem horen.
Vóór zijn operatie vertelde hij dat hij wel een paar weken zoet was na de operatie. Hij moest voorzichtig zijn met bewegen vooral met zijn hoofd. Eind van deze maand komt hij met vakantie naar Nederland. D.V.
Dat is alles wat ik van hem weet.
Laatst gewijzigd door Mariavt op 04 jun 2007, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Marnix

Bericht door Marnix »

Super Daphne!
Daphne schreef:... Ik breekijzertje mis... :(
Ik ook. Heeft iemand haar e-mailadres voor me? Wil wel even met haar kletsen... en ergens afspreken komende zaterdag, als we beiden bij het Gelredome zijn. Maar ja, moet ik wel gegevens van haar hebben.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Dat in de voorschrijdende dagen die 24 uur bedragen er altijd aanbidding is zo ook de mensen steeds maar weer hun leven lijden met de bezigheden van de dag kortom de 24 uurs bezigheden die zeer variabel zijn en ook nooit ophouden om door te gaan zolang de harteklopt blijft tikken .De eeuwigheid is een niet voortschrijdend begrip maar is altijd nu en gisteren en morgen in eeuwigheid.
Lelie

Bericht door Lelie »

- Onze zoon gisteravond weer eens een grapje had, waardoor de hele fam. in rep en roer was:
- Hij had het in bed blijkbaar erg warm en zijn raam moest open
- Hij last kreeg van klapperende lamellen
- Hij daarom een grote koffer met cassettebandjes in zijn raamkozijn zette en zo de lamellen tegen hield
- Die koffer met een enorme klap bij een briesje wind op de grond belandde, boven op zijn legokasteel
- Het hele gezin in ras tempo op dit spektakel afkwam, terwijl zoonlief gewoon in bed bleef liggen en beweerde: "ik deed niks". :mrgreen:
Gesloten