Ik neem aan dat je net als president Trump ook niet met een klein beetje bewijs gaat komen.artistiek schreef:Ik begrijp enigszins de verontwaardiging op mijn posting(s).Adje schreef: Weet jij dan wel wat er allemaal speelt in Amerika? Tot op heden zijn er geen bewijzen van fraude gevonden! Mag je dan wel steeds roepen dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen?
Het komt misschien wat arrogant over maar zo is het niet bedoeld!
Ik erger me gewoon mateloos aan de stroom van éénzijdige berichtgeving in de regulier media, het misvormt volledig de waarheid!
Er zijn echt ernstige onregelmatigheden in de verkiezingen die sterk wijzen op fraude.
Terecht dat er dan gevraagd wordt om bewijs.
Het is ook geen kleine zaak wat er wordt beweerd, dus grondig sluitend bewijs is hierin essentieel.
Alleen het punt is dat dat bewijs nu nog niet openbaar zal worden gedeeld, dat zal via de Supreme Court moeten lopen. Maar dat er bewijs ís wordt steeds duidelijker, vermoedelijk vooral in de software van de stemcomputers. https://www.youtube.com/watch?v=NYLWQ-UeJ6Q
Er is wat de VS verkiezingen betreft een heuse ‘informatie-oorlog’ gaande tussen de ‘gevestigde media' en de ‘alternatieve media' (o.a. twitter/facebook).
En mij is inmiddels wel duidelijk dat er in beide kampen behoorlijk met het nieuws wordt geknoeid.
Van 'alternatieve media' is dat algemeen bekend, maar dat de 'gevestigde media' met het predicaat ‘betrouwbaar’ zaken verdraait en verzwijgt… is m.i. desastreus voor de samenleving.
Een voorbeeld is wel de peilingen (net als in 2016), compleet gemanipuleerd! Geen landslide, geen bleu wave…
Ander voorbeeld, een medewerker van USPS zou een (onder ede getekende!!) fraude-verklaring hebben herroepen... bleek dus geen waar. Is later ook weer gerectificeerd bij diverse media.
Daarom is het van groot belang meerdere bronnen te checken om een eerlijk beeld te krijgen van de hele situatie.
En dan gaat Trump echt niet vrij uit, zeker niet! Maar laten we niet continu inzoomen en op de persoon spelen! Dan is er voor Biden ook héél veel te zeggen...
Laten we terugkomen op de peilingen: Zaten die er nu echt zo ver naast? Ik meen dat in 48 van de 50 staten de winnaar juist benoemd was in de polls van 538 en ik las zelfs ergens dat de kans die gegeven werd dat Biden met zo'n marge het electoral college zou winnen kleiner dan een kwart was. Er was wat mis met de polls, maar het was ook weer niet zo erg als gesuggereerd werd in de ochtend van 4 november.
Over de US Postal werknemer: https://www.washingtonpost.com/investig ... story.html
Verder, waar haal jij de informatie vandaan, dat je zo stellig bent? De rechters zijn het vooralsnog niet echt met je eens. Trump verliest al zijn rechtzaken nu. En hij is er maar druk mee, terwijl in het land ongeveer tienduizend mensen per week overlijden aan Covid en Trump klaagt dat het daar alleen maar over gaat. Ook is het vreemd dat een grote frauduleuze organisatie met zo veel macht ook niet even de senaat wat duidelijker blauw had kunnen kleuren of bijvoorbeeld een hertelling in Georgia had kunnen voorkomen. Ook vreemd dat er swing states naar Trump zijn gegaan (Arizona, Georgia wat staten in het Noord-Oosten).
Ik ben het wel met je eens dat er heel veel voor Biden te zeggen is (ook tegen hem trouwens).