Nee. Dat hielp niet. Maar nu werkt het weer redelijk.
Erdee
-
Re: Erdee
Gezien hij 25.000 op 1 fiets rijdt, lijkt het mij 4 fietsen voor het hele gezin. Het is toch niet vreemd om na enkele tienduizenden kilometers een fiets in te ruilen? Een auto wordt ook vaak bij een bepaald aantal kilometers ingeruild.DDD schreef: ↑27 nov 2024, 20:11 Stella bestaat sinds 2011. Iemand heeft zijn vierde fiets van Stella. Ik weet niet of dat voor het hele gezin is, anders is dat toch absurd? Ik heb twee fietsen van 2011 en 2013 en die hebben er elk al tienduizenden kilometers op zitten, maar ik zie geen enkele reden om ze te vervangen.
Hoe bestaat het.
De vierde fiets. Ik zou dan denken: koop een ander merk. Maar goed, zo heb je ook mensen die een auto kopen.
https://www.rd.nl/artikel/1086367-daar- ... s-mee-kunt
Auto's worden bij mijn weten vooral ingeruild door mensen die erg modegevoelig zijn of erg van afwisseling houden. Ik heb dat verder nooit zo goed begrepen, behalve dan bij kleren (of bij veel onderhoud aan een auto, maar dan hebben we het wel over een heel andere categorie). Maar bij fietsen heb ik dat gewoon nog nooit gehoord. Ik zie er ook oprecht het voordeel niet van in.
25000 km is niet veel in tien jaar, maar goed. Dat ligt er maar aan. Er zijn ook mensen die niet aan de 500 per jaar komen.
25000 km is niet veel in tien jaar, maar goed. Dat ligt er maar aan. Er zijn ook mensen die niet aan de 500 per jaar komen.
Voor de journalist kan het interessant zijn om verder te vragen. Wat is de reden dat u nu al een vierde Stella fiets heeft gekocht? Heeft u de andere fietsen verkocht/ingeruild? Of hebben nu vier gezinsleden een Stella fiets. Kan de conclusie getrokken worden dat de kwaliteit van de Stella fiets achteruit is gegaan?
Nu weten we alleen dat een Stella fiets laten repareren lastig kan zijn/worden.
Nu weten we alleen dat een Stella fiets laten repareren lastig kan zijn/worden.
Die ds. W. Visscher blijft toch een man met een frisse, eerlijke mening. Heel goed dat er over het thema rouwdiensten twee predikanten aan het woord worden gelaten die zelf diepe rouw ondragen. Dan krijg je geen gemakkelijke meningen.
Eens. Blij met de nuchtere en brede kijk van de predikanten.
Ligt het nu aan mij, of is dit een antwoord dat helemaal niets met de vraag te maken heeft?
Het gaat om de kosten. Hoe is het nu mogelijk dat iemand die pedagogisch deskundig is, dat over het hoofd ziet of negeert?
https://www.rd.nl/artikel/1086760-brood ... -meer-cool
Het gaat om de kosten. Hoe is het nu mogelijk dat iemand die pedagogisch deskundig is, dat over het hoofd ziet of negeert?
Laatst gewijzigd door DDD op 30 nov 2024, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Het viel ons ook op. Het probleem zat bij het geld, het deskundigenantwoord over het voedsel.DDD schreef: ↑30 nov 2024, 14:18 Ligt het nu aan mij, of is dit een antwoord dat helemaal niets met de vraag te maken heeft?
Het gaat om de kosten. Hoe is het nu mogelijk dat iemand die pedagogisch deskundig heeft dat over het hoofd ziet of negeert?
En dan is dhr. Schimmel, die ik hoog heb staan, wellicht helemaal geen deskundige op dat terrein.
- Niet meer zo actief -
Het gebeurt vaak genoeg dat ik tijdens de lunch-10-minuten met mijn bovenbouwleerlingen de enige ben die burgerlijk een broodtrommeltje uit haar tas vist en een boterham met pindakaas wegknaagt. Veel bakjes met kwark en toebehoren. En heel veel gesnack: 'Mevrouw, mag ik nu alvast gaan, dan red ik het om in mijn tussenuur even bij de mac eten te halen.'
Ik ben het in dit opzicht toch wel met @refo eens. Mijn kinderen nemen stapels brood mee naar school en als de beugel is aangedraaid een thermofles met warme melk waar brinta bijgedaan wordt tijdens de lunch. Natuurlijk wordt er ook wel eens gesnackt, maar als wij op hun bankapp zien dat dat naar ons gevoel te vaak gebeurd, hebben wij het daar thuis over. Het is namelijk niet gezond. Meestal zie ik daarna dat zij minder halen. Ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat de veel ouders die daar over klagen zelf ook liever eten in het bedrijfsrestaurant in plaats van zelf brood mee te nemen. Idem met dagjes weg. Recent zijn wij naar legoworld geweest en wij waren zo'n beetje de enige die zelf brood, fruit en drinken hadden meegenomen.
Wij ruilen nooit een auto of fiets in. Beiden worden compleet afgereden en pas daarna schaffen we weer een ander product aanMGG schreef: ↑27 nov 2024, 22:30Gezien hij 25.000 op 1 fiets rijdt, lijkt het mij 4 fietsen voor het hele gezin. Het is toch niet vreemd om na enkele tienduizenden kilometers een fiets in te ruilen? Een auto wordt ook vaak bij een bepaald aantal kilometers ingeruild.DDD schreef: ↑27 nov 2024, 20:11 Stella bestaat sinds 2011. Iemand heeft zijn vierde fiets van Stella. Ik weet niet of dat voor het hele gezin is, anders is dat toch absurd? Ik heb twee fietsen van 2011 en 2013 en die hebben er elk al tienduizenden kilometers op zitten, maar ik zie geen enkele reden om ze te vervangen.
Hoe bestaat het.
De vierde fiets. Ik zou dan denken: koop een ander merk. Maar goed, zo heb je ook mensen die een auto kopen.
https://www.rd.nl/artikel/1086367-daar- ... s-mee-kunt