ja wist ik alhenriët schreef:martha
al een hele poos geleden naar bed zou gaan
ze nu nog op rf is
ze dus echt verslaafd is...![]()

ja wist ik alhenriët schreef:martha
ze nu nog op rf is
het heel niet erg vind...MarthaMartha schreef:ja wist ik alhenriët schreef:martha
ze nu nog op rf is
wist ik ook alhenriët schreef:het heel niet erg vind...MarthaMartha schreef:ja wist ik alhenriët schreef:martha
ze nu nog op rf is
In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.henriët schreef:iedereen is aan t winkelen misschien, t is op veel plaatsen koopavond ipv morgenavondjudith schreef:Ja..erg stil.....henriët schreef:het vanavond wel heel stil is op rf....
Ik schaam me...Wilma van den Berg schreef:Het sneeuwt hier! Geweldig! Hopelijk blijft het even liggen. Het doet wat met me...denkend aan de witheid van de sneeuw in samenhang met Goede Vrijdag. Schitterend. Een mooier beeld is, mijns inziens, bijna niet denkbaar...
Plus dat er in heel veel niet-vacante gemeenten ook op Witte Donderdag bijeenkomsten worden belegd.Tiberius schreef:In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.
En dat een warm gevoel geeft!henriët schreef:ik steeds meer mensen liefheb hier...
henriët schreef:ik steeds meer mensen liefheb hier...
Precies. Daarom fijn dat het rustig was op Refoforum.Josephus schreef:Plus dat er in heel veel niet-vacante gemeenten ook op Witte Donderdag bijeenkomsten worden belegd.Tiberius schreef:In veel vacante gemeenten was het gisteravond kerk. Alvast een goede vrijdag dienst.