Vakantie

jvdg

Re: Vakantie

Bericht door jvdg »

MarthaMartha schreef:hé jvdg, hoe was je weekje Drenthe?
Het was, ondanks het "minder goede" weer een fijne week, waarin rust en ontspanning een hoofdrol hebben gespeeld.

Heerlijk die oude Drentse dorpen, brinken gehuchten etc....
Je ziet Corns Jetses, Rien Poortvliet, maar ook Anne de Vries en Hidding "live".

Maarre.....niet alleen NL is heel mooi, maar ook het buitenland waarheen jij op vakantie hoopt te gaan heeft z'n bekoorlijkheden, pracht en grootsheid!

Ik wens je van harte een heerlijke ontspannen vakantie toe, en wens je ook daar Gods nabijheid toe.
Hij geeft de Ware rust.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:nog twee dagen werken ...
nog 4 nachtjes slapen ...
'k Heb er zo'n zin in ...
Geniet ervan MM, je hebt het verdiend! Wij moeten nog 17 nachtjes slapen...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

henriët schreef:
Marnix schreef:dat zijn geen bergen... vergeleken daarmee zijn het pukkeltjes. Een pover surrogaat dus :)
tja met een beetje gevoel en een beetje fantasie zijn het gewoon bergen joh...
moet je maar s aan een kleuter vragen;)
Kan wezen maar ik ben geen kleuter meer :)

Jvdg, de duinen zijn ook mooi maar het ging me er om dat het als alternatief voor bergen werd aangehaald. Dat gaat er bij mij niet in. Als men mij bergen zou beloven en ik kwam in de duinen en men zou zeggen: Kijk, duinbergen... dan zou ik teleurgesteld zijn. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Als men mij bergen zou beloven en ik kwam in de duinen en men zou zeggen: Kijk, duinbergen... dan zou ik teleurgesteld zijn. :)
Als men maar hard genoeg roept, dat het bergen zijn, ga jij het vanzelf geloven. :)
Marnix

Bericht door Marnix »

Niet nadat ik echte bergen gezien heb :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
albion

Bericht door albion »

Marnix schreef:Niet nadat ik echte bergen gezien heb :)
Zouden de bergen van de Himalaya niet nog hoger zijn? Misschien vinden zij de bergen in Zwitserland maar heuvels?? Of valt dat wel mee?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marnix

Bericht door Marnix »

Hm dat valt wel mee. Het zijn beiden duidelijk bergen, de een hoger dan de ander. Maar als ik in Zoutelande ben geweest en vervolgens naar Vlieland ga zeg ik niet: Dat zijn geen echte duinen want die in Zoutelande zijn hoger. Het zijn beiden duidelijk duinen en in de Himalaya en de Alpen heb je duidelijk bergen. Overigens valt het volgens mij nog wel mee hoe hoog de bergen in de Himalaya lijken, als je bij hoge bergen staat bevindt je je namelijk ook al een heel stuk hoger waardoor de hoogteverschillen niet zo opvallen. Als je voor de Matterhorn staat en voor de Mount Everest heb je volgens mij niet het idee dat de Mt. Everest 2x zo hoog is :)
Marco

Bericht door Marco »

Helemaal met Marnix eens. Kijk nu maar eens naar de beelden van de Tour. Stel je voor dat ze de etappe van vandaag in de duinen hadden uitgelegd... Was niet vergelijkbaar geweest.
Marnix

Bericht door Marnix »

Jij snapt het. Wat een prachtige shots daar rond de Galibier he! En nu nog hopen op wat sportief spektakel, dat al misschien op de Croix de Fer en zeker op Alp d'Huez nog wel gebeuren! Overigens heeft een kennis/vriend van me heel recent zijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de Alp d'Huez, volgens mij in de beroemde bocht 7. Als je goed kijkt kan je het aanzoek allicht nog lezen aangezien het groot op het wegdek is gekrijt.

Zie hier voor het verhaal en een filmpje van de tekst op de weg :)
Marnix

Bericht door Marnix »

Hmmm laatste werkdag. Morgen wat dingen kopen en inpakken. De nacht van zaterdag op zondag weg.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Voor mij is het nu de eerste vakantiedag. :)

Vandaag spulletjes inpakken en morgen 2 weekjes naar Duitsland. ::salut
Je moet trouwens best veel spullen meenemen met een baby; dat was ik alweer een beetje vergeten. ;) Maar goed: die ruimte is hem gegund.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Tiberius schreef:Voor mij is het nu de eerste vakantiedag. :)

Je moet trouwens best veel spullen meenemen met een baby; dat was ik alweer een beetje vergeten. ;) Maar goed: die ruimte is hem gegund.
haha, tja, de kleinste in huis vraagt nu eenmaal de meeste ruimte! Daarom nemen wij maar de transporter mee :yahoo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

Tiberius schreef:Voor mij is het nu de eerste vakantiedag. :)

Geniet ervan!!!
monique

Bericht door monique »

oow ik word gewoon jaloers net ging mn zus ook met mn broer en dr vriend en mn schoonzus
kben nog nooit op vakantie geweest
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
helma

Bericht door helma »

monique schreef:oow ik word gewoon jaloers net ging mn zus ook met mn broer en dr vriend en mn schoonzus
kben nog nooit op vakantie geweest

Moon...ga leuk een keer een dagje met mij mee...
:)
ik ga ook niet op vakantie maar ga wel met de kinderen leuke dingen doen
speeltuin/bos/hei e.d
Plaats reactie