Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Oliebollen "a la Orchidee" 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als je in de buurt komt, breng dan een zak langs ik heb nu al een week lang zin in oliebollen maar de oliebollenkraam zit zover weg.Orchidee schreef:Oliebollen "a la Orchidee"

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hendrikus schreef:met hele noten erin?Lourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Heidense oliebollen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Kan me niet schelen of het oud gereformeerde, HHK of heidense oliebollen zijn ik krijg er steeds meer zin in en heb hier alleen nog maar een restje boerenkool en een restje zuurkool staan en 2 kip cordonbleus, Wie wil ze ruilen voor 2 zakken oliebollen? 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
heb je geen Albert Hein in de buurt? Kan je zoon er niet om?Mariavt schreef:Als je in de buurt komt, breng dan een zak langs ik heb nu al een week lang zin in oliebollen maar de oliebollenkraam zit zover weg.Orchidee schreef:Oliebollen "a la Orchidee"![]()
(als ik dichterbij woonde zou ik ze komen brengen; we hebben er meer dan we op kunnen....)
een smsje van m'n moeder dat ze van de trap is gevallen..... is ze net weer n beetje op de been valt ze van de trap af en nu moet ze rust houden. O o o o.. 

Lief van je, maar de Albert hein is net zo ver weg als de olibollenkraam, voorheen woonde ik er vlakbij maar nu is het ong.5km verderop, en de banden van zijn fiets zijn lekgestoken, die moeten nog steeds gemaakt worden.helma schreef:heb je geen Albert Hein in de buurt? Kan je zoon er niet om?Mariavt schreef:Als je in de buurt komt, breng dan een zak langs ik heb nu al een week lang zin in oliebollen maar de oliebollenkraam zit zover weg.Orchidee schreef:Oliebollen "a la Orchidee"![]()
(als ik dichterbij woonde zou ik ze komen brengen; we hebben er meer dan we op kunnen....)
Morgen gaat ie evem met de bus naar het winkelcentrum toe en dan brengt ie ook de oliebollen mee, maar bedankt voor het aanbod.

Nou zeg lassie het zit je moeder ook niet mee he, heel veel sterkte ermee hoor...Lassie schreef:een smsje van m'n moeder dat ze van de trap is gevallen..... is ze net weer n beetje op de been valt ze van de trap af en nu moet ze rust houden. O o o o..

Kun je wel zeggen, meest oud gereformeerden zijn er druk mee, maar ook HHK'ers komen er en ik zo ook nog wel een GG'er staan. Lekker koud zaakje hoor, maar warme oliebollen natuurlijk...Lourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
Gijs83 schreef:Kun je wel zeggen, meest oud gereformeerden zijn er druk mee, maar ook HHK'ers komen er en ik zo ook nog wel een GG'er staan. Lekker koud zaakje hoor, maar warme oliebollen natuurlijk...Lourens schreef:Oud Gereformeerde Oliebollen.
Ik heb ze gewoon bij de bakker gehaald. Lekker!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
oliebollen die een 9 scoorden in de AD-test. Ze waren echt lekker.
Ik vind oliebollen enorm vies
en gelukkig de rest van het gezin ook, dus ik hoef me niet in bochten te wringen om te gaan bakken 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
als we morgen beslag over hebben maken we het beslag op en maken we er oliebollen van.
Maar hier liggen een stapel Lumpers, heerlijk die dingen. hmmm
(door manlief gemaakt).
Maar hier liggen een stapel Lumpers, heerlijk die dingen. hmmm

Dan heb je nog nooit lekkere opMara schreef:Ik vind oliebollen enorm viesen gelukkig de rest van het gezin ook, dus ik hoef me niet in bochten te wringen om te gaan bakken

En zoveel werk en moeite is het niet hoor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!