Waar baal je van?

Jager

Re: Waar baal je van?

Bericht door Jager »

Ichtus schreef:van een laptop met bijgeluid. Al een half jaar doet ie niet wat ik wil, ratelt veel en hard. Meestal was het hele harde ratelgeluid weer weg als ik de laptop even uit had gedaan. Maar nu helpt dat niet meer. Laptop ratelt de hele tijd door. niks helpt meer. Ik snap er niks meer van. :insulte
Ventilator? Of harde schijf? In het laatste geval: snel backup maken! Is dan waarschijnlijk aan het kapot gaan.
Even naar laten kijken dus, voor zover de kosten waard.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Jager schreef:
Ichtus schreef:van een laptop met bijgeluid. Al een half jaar doet ie niet wat ik wil, ratelt veel en hard. Meestal was het hele harde ratelgeluid weer weg als ik de laptop even uit had gedaan. Maar nu helpt dat niet meer. Laptop ratelt de hele tijd door. niks helpt meer. Ik snap er niks meer van. :insulte
Ventilator? Of harde schijf? In het laatste geval: snel backup maken! Is dan waarschijnlijk aan het kapot gaan.
Even naar laten kijken dus, voor zover de kosten waard.
Jup, backup is gemaakt. Ben veel te bang dat ik weer alles kwijt raak. Heb zelf het idee dat het de ventilator is, uit die hoek komt het geluid ook vandaan. Maar als ik de laptop openmaak zie ik geen vreemde dingen. (maar moet ook zeggen dat ik er verder niet zo heel veel verstand van heb)
Vanmorgen is het op een onverklaarbare wijze toch weer overgegaan. Niet dat ie nu geluidloos is, maar het is verdraaglijker. Een voor mij normaal geluid.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Orchidee schreef:
Gijs83 schreef:
henriët schreef:ziekte tijdens de vakantie en zonder auto zitten.. :bobo :bobo
Jij nu ziek? Steken jullie elkaar aan?
Als jij nu eens een fruitmand regelt en hem ga bezorgen...daar knappen ze vast van op :super
Ik doe wel mee als sponsor :langue
:tilt maar ik ben niet zo'n regelaar. Kunnen we als forummers best een keer doen zoiets of willen de arme studenten niet meewerken?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ik baal van het feit dat ik een beetje te snel aan zusjelief had aangeboden dat ik haar scriptie taalkundig zou corrigeren. Na dat aanbod vertelde ze pas dat haar medescriptant nogal dyslectisch is. :bobo Ik ben al op bladzijde 17 van de 147. :soupir
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Zita schreef:Ik baal van het feit dat ik een beetje te snel aan zusjelief had aangeboden dat ik haar scriptie taalkundig zou corrigeren. Na dat aanbod vertelde ze pas dat haar medescriptant nogal dyslectisch is. :bobo Ik ben al op bladzijde 17 van de 147. :soupir
Medescriptant? Heeft dat ook met dyslexie te maken?
Hoe dan ook: je bent voorlopig onder de pannen :hum
~~Soli Deo Gloria~~
judith

Bericht door judith »

Van spierpijn. Tjah... dat heb je.. als je op een wave-bord(schrijf je dat wel zo?) rijd/beweegd en uiteindelijk pardoes op de grond beland.
Die kinders kunnen het hard hier... Bij mij gaat het nog niet zo hard. Het is wel komisch. :hum
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
henriët

Bericht door henriët »

judith schreef:Van spierpijn. Tjah... dat heb je.. als je op een wave-bord(schrijf je dat wel zo?) rijd/beweegd en uiteindelijk pardoes op de grond beland.
Die kinders kunnen het hard hier... Bij mij gaat het nog niet zo hard. Het is wel komisch. :hum
oefening baart kunst!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
judith

Bericht door judith »

henriët schreef:
judith schreef:Van spierpijn. Tjah... dat heb je.. als je op een wave-bord(schrijf je dat wel zo?) rijd/beweegd en uiteindelijk pardoes op de grond beland.
oefening baart kunst!!
:garde Yep.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Jammer dat dit topic niet heet "Waar baal je niet van?" Dan was ik zo klaar.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
henriët

Bericht door henriët »

Luther schreef:Jammer dat dit topic niet heet "Waar baal je niet van?" Dan was ik zo klaar.
Er zijn bekwame mensen die je misschien wel kunnen helpen!
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jvdg

Bericht door jvdg »

Luther schreef:Jammer dat dit topic niet heet "Waar baal je niet van?" Dan was ik zo klaar.
Kop op, Luther, oog omhoog en het hart naar Boven!
memento

Bericht door memento »

Memento baalt ervan dat de gezellige modmeeting zo wreed verstoord moest worden, en we zelfs op ons vrije avondje nog keihard aan het modereren moesten :cry
henriët

Bericht door henriët »

memento schreef:Memento baalt ervan dat de gezellige modmeeting zo wreed verstoord moest worden, en we zelfs op ons vrije avondje nog keihard aan het modereren moesten :cry
Ja, het was vervelend, maar complimenten voor Erasmiaan die belde!
En de technische jongens van rf ook een compliment voor het snelle en goede handelen!

En nu gewoon denken aan de leuke dingen van de modmeeting.
jvdg

Bericht door jvdg »

henriët schreef:En nu gewoon denken aan de leuke dingen van de modmeeting.
Tja, en wij maar tobben...... :ouin :ouin
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

memento schreef:Memento baalt ervan dat de gezellige modmeeting zo wreed verstoord moest worden, en we zelfs op ons vrije avondje nog keihard aan het modereren moesten :cry
Maar het was wél effectief. Hebben jullie trouwens zelf het forum off-line gehaald of was dat onvrijwillig?
Plaats reactie